AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Vet at mange er lei sånne tråder 😅 Men er det noen som har fått kviser tidlig i graviditet som tegn? Jeg har ikke hatt kviser på flere år, og har plutselig fått 4 vonde ila de to siste dagene. Anonymkode: 38aac...56f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 La meg se i krystallkulen.. Anonymkode: c2c4a...652 1
Besant Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Jeg fikk kviser med en gang, og de har dessverre bestått. Uke 35 nå.
Fiffig Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Fikk ingen symptomer så tidlig. Får derimot ofte kviser enkelte dager i sykluser.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Det var mitt første tegn på graviditet. Fikk faktisk skrevet ut epiduo da jeg var redd det skulle eskalere ut i en ond sirkel. Noen dager etter og uteblitt mens så testet jeg postiv og måtte slutte med epiduo.. Men huden ble heldigvis bedre noen uker senere igjen. Anonymkode: ad356...e46
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 Jeg har slitt med kviser utenom graviditeten og har nesten plettfri hud nå. Men forrige svangerskap fikk jeg horrible kviser øverst på ryggen, skikkelig store og vonde jævler, og de kommer nok også denne gangen. Men de kom noe ut i andre trimester/slutten på første og vedvarte ut hele andre trimester++. Anonymkode: ccb13...1bd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): La meg se i krystallkulen.. Anonymkode: c2c4a...652 Haha, skjønner at det er latterlig spørsmål 😄 Bare synes det er så rart å få kviser nå når jeg ikke har hatt det på årevis, og i tillegg flere på en gang på rare steder 🤔 Må jo være noe hormonelt, men samtidig skjønner jeg ikke helt hva annet det kan være.. Takk for deling av erfaringer! 😊 Ikke hatt kviser i graviditet før, som jeg kan huske i alle fall 😊 Anonymkode: 38aac...56f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå