AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Som mann sliter jeg med å få matcher. Hva er deres erfaringer med å kjøpe Gold abonnement? Skjuler det seg deilige damer bak muren eller blir vi lurt? Sitter litt langt inne å betale for Tinder Anonymkode: 5a833...c03
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Jeg vil si du blir lurt. Jeg er dame med gold da. Kunne vært foruten. Anonymkode: b8c1a...1cf 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som mann sliter jeg med å få matcher. Hva er deres erfaringer med å kjøpe Gold abonnement? Skjuler det seg deilige damer bak muren eller blir vi lurt? Sitter litt langt inne å betale for Tinder Anonymkode: 5a833...c03 Hvis du er interessert i gull så må du skaffe deg Tinder Gold. Anonymkode: ff948...45a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som mann sliter jeg med å få matcher. Hva er deres erfaringer med å kjøpe Gold abonnement? Skjuler det seg deilige damer bak muren eller blir vi lurt? Sitter litt langt inne å betale for Tinder Anonymkode: 5a833...c03 Du er GARANTERT deilige damer. Anonymkode: ff948...45a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil si du blir lurt. Jeg er dame med gold da. Kunne vært foruten. Anonymkode: b8c1a...1cf Når det er sagt er damer flinkere til å trykke like på menn de faktisk finner interessante, så gold er mer nyttig for menn vil jeg si Anonymkode: b8c1a...1cf 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Lureri, styr unna! Anonymkode: 65e7c...788 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lureri, styr unna! Anonymkode: 65e7c...788 Men åssen er det lureri? Jeg trenger forklaring, er litt treig ... Anonymkode: ff948...45a
Tor P Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 Tror du har mer igjen for å kjøpe boosts en gang i blant... Har nivået over gull, ganske lite verdi for pengene vil jeg si...
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Når det er sagt er damer flinkere til å trykke like på menn de faktisk finner interessante, så gold er mer nyttig for menn vil jeg si Anonymkode: b8c1a...1cf Dette tenker jeg også. Som kvinne er det fullstendig bortkastet. For min del var over 50% av de som hadde likt meg langt utenfor det geografiske området som var aktuelt, og nesten alle de resterende var menn som tydelig ikke hadde noe til felles med meg. Dvs det var ingen flere aktuelle som dukket opp der, de aktuelle hadde jeg alt sveipet til høyre, så de dukket opp som matcher i tilfelle. Det er eneste om du ikke gidder å sveipe i det heletatt da, og heller vil sitte og plukke i lista der. Men jeg vet det er en del menn som gjør det samme også, jeg har fått flere matcher fordi de velger å matche etter de har sett at jeg har likt dem. Så om ingen av partene gidder sveipe blir det jo lite som skjer... Anonymkode: de82e...d37 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå