Gå til innhold

Hvor mange likes får dere på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Mann her: 

Jeg fikk omkring 1200 matcher over et par år. Antall swipes fra min side sikkert 8000. Relativt grei ratio, men ingen casanova akkurat. 

Fant meg heldigvis kjærligheten til slutt etter noen kortere forhold og sikkert 20 dates. 

Det gjelder å holde ut. Det ordner seg til slutt. Det gjelder å ikke miste hodet og tenke the long game. 

Anonymkode: ae63b...9ce

40 minutter siden, AnonymBruker said:

mann 29 her. Hadde rundt 1400 likes på tinder når jeg hadde det, men det antall likes spiller ingen rolle. 
Matchet med ganske mange, men det er til slutt en man sitter igjen med og det er nå samboeren min ❤️😄

Anonymkode: a2c63...c2d

Hvis disse innleggene er ærlige fyrer det veldig opp under teorien om at menn enten får nesten ingen likes, eller nesten alle. Er kvinner virkelig SÅ ensrettede i smaken?

Anonymkode: 2580d...1d1

• Liker 3
Skrevet

Veldig få, og langt færre enn før pandemien. Usikker på hvor mye jeg vises, om det er Tinder som saboterer litt.

Har ett bilde, null tekst og ser veldig ung ut. Det hjelper ikke akkurat. Ville nok fått bedre uttelling om jeg opprettet en ny profil der jeg er 10-15 år yngre. Jeg tuller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

0-3 første uken. Deretter 0. 

Mann 30.

Anonymkode: 1d829...f7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis disse innleggene er ærlige fyrer det veldig opp under teorien om at menn enten får nesten ingen likes, eller nesten alle. Er kvinner virkelig SÅ ensrettede i smaken?

Jeg svarte helt ærlig. Jeg synes 1200 matcher var skuffende lite. Jeg hadde trodd jeg skulle ha større draget basert på erfaringer fra virkeligheten. Det skal også sies at jeg ikke var spesielt kresen. Jeg swipet selvfølgelig på de jeg likte utseendet på, men jeg ga mer enn nok sjanser til de som kanskje ikke var supermodellene. Jeg endte også opp i mindre relasjoner med damer jeg helt klart vil definere som midt på treet eller under, kanskje 3-4/10. De andre andre kvaliteter som veide opp. Jeg var ikke eksepsjonelt kresen men ga mange en sjanse. Det sørget for mange ekstra matcher. Jeg vil si at ut av 500 aktive matcher i en gitt periode var kanskje 20-30 høyaktuelle. 

Mener du det var mye eller lite?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (2 timer siden):

Veldig få, og langt færre enn før pandemien. Usikker på hvor mye jeg vises, om det er Tinder som saboterer litt.

Har ett bilde, null tekst og ser veldig ung ut. Det hjelper ikke akkurat. Ville nok fått bedre uttelling om jeg opprettet en ny profil der jeg er 10-15 år yngre. Jeg tuller ikke.

Du forventar å få masse likes på eit bilete og null tekst?

Anonymkode: c2d88...f10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ingen teori. Det er fakta at enkelte menn får all oppmerkomheten.

Anonymkode: 5fd22...7e2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du forventar å få masse likes på eit bilete og null tekst?

Anonymkode: c2d88...f10

Nei? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nøyaktig 2121 likes. K 37

Kun en av de få matchene jeg har som virkelig er interessant 🙄

Anonymkode: 756d0...c85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har nøyaktig 2121 likes. K 37

Kun en av de få matchene jeg har som virkelig er interessant 🙄

Og du er kvinne?

AnonymBruker
Skrevet

Får kanskje 10 på en gjennomssnittsdag men innbiller meg ingenting på det. Med tanke på at mange menn er ganske ukritiske så vil jeg tro det er en ganske lav score. Gjennomsnittskvinne 33. 

Anonymkode: 46caf...1a4

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser man dette? Og hvordan gir man? 

Anonymkode: 3753f...f52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann. Får kanskje 1 match per år, og hun svarer ikke når jeg skriver til henne. 

Anonymkode: a280a...600

AnonymBruker
Skrevet

Hva er likes? Høyresveip/matcher? Eller noe som kun de som betaler for Tinder kan få/se? Jeg skjønner heller ikke hvordan man gir en like, har aldri fått opp det alternativet (bare superlike)

Anonymkode: ef17c...df2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Og du er kvinne?

Ja. K står for kvinne

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2021 den 21.48):

Tinder er de mest bortkastede pengene jeg noen sinne har brukt. Blir som å kjøpe leke sjetonger for å spille bort på spill uten premie i tro om å bli rik. 

tror jeg har fått 4-5 likes på et halvt år som har endt i match. Har 57 matcher atm som jeg har trykket like på, sviper nei på godt over halvparten som liker meg. Enda ingen som har skrevet noe heller selv et år etter de liket og selv aner en ikke hvordan man skal bli kjent og antar de har masse andre å skrive med så man bare blir kjedelig da man ikke er vant til det.

Anonymkode: e5efb...467

Penger? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk 2000 likes første døgnet. Søker innenfor kort avstand i aldersgruppen 25-45 ca. Etter to måneder hadde jeg 5000 likes ca. Kanskje 10 av de som var litt interessante🤪

Anonymkode: cf995...824

AnonymBruker
Skrevet

Tja, likes slettes etter sånn 3-4 måneders tid. Nå har den holdt seg stabil rundt 8000 ganske lenge, men hadde veldig mye mer i starten 😊 kvinne på 29 med helt ok utseende 

Anonymkode: f2352...f07

• 4 måneder senere...
Skrevet

Har 9201 likes nå, hatt Tinder i 2 mnd.

Kvinne 26, bosatt like utenfor Oslo med radius på 65 km. Er veltrent og feminin, men det endrer ikke det faktum at appen er 100% overfladisk. Likes’ene går ene og alene på trynefaktor og sier ingenting om oss som person, dessverre.

Anonymkode: 6cee0...6a0

• Liker 1
Skrevet

Når jeg har hatt tinder gull og kan se alle som har liket meg så får jeg ca 700 likes det første døgnet, også dabber det litt ned til ca 150-250 likes, og ned til ca 80 likes 

For min del sier det ingenting for 99% menn sveiper like på alle, desuten er det max 1 av 100 som er i min aldersgruppe og som ser attraktiv ut i mine øyne av alle disse. Skriver i mine øyne for for andre kan de være kjempe kjekke de som ikke er helt min smak 

Det sier heller ingenting med mange likes når 9 av 10 bare sender ekle meldinger om rask sex som jeg ikke er interessert i 

Anonymkode: bdc5d...6dd

Skrevet

Kjenner jeg blir trist av hvor overfladiske kvinner er, det er liksom nesten ingen menn som har et bra nok utseende! Titusener av likes "men ingen er attraktive"...

Er det bare noen få % av menn som er kjekke nok?

Anonymkode: 88045...dfe

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...