Gå til innhold

Hvor mange likes får dere på Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det snakkes mye om matcher, men hva med likes? Hvor mange får dere, og er dere kvinner eller menn? 

Anonymkode: 57e4e...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kvinne 34, kanskje to om dagen. Føles ganske dødt nå.

Anonymkode: 22bf9...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiller liten rolle for kvinner. Menn trykker jo liker på alt og alle, så antallet teller ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 9397d...d64

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spiller liten rolle for kvinner. Menn trykker jo liker på alt og alle, så antallet teller ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 9397d...d64

Og dette i tillegg.

Anonymkode: 22bf9...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke. Den stoppet på 99+ etter en halvtime. Har ikke betalingsabbonement så vet ikke eksakt antall.

Anonymkode: 1fedd...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke. Den stoppet på 99+ etter en halvtime. Har ikke betalingsabbonement så vet ikke eksakt antall.

Kvinne 35, forresten. Glemte å få med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vet ikke, er stengt ute fra Tinder. 

Anonymkode: 9f130...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tinder er de mest bortkastede pengene jeg noen sinne har brukt. Blir som å kjøpe leke sjetonger for å spille bort på spill uten premie i tro om å bli rik. 

tror jeg har fått 4-5 likes på et halvt år som har endt i match. Har 57 matcher atm som jeg har trykket like på, sviper nei på godt over halvparten som liker meg. Enda ingen som har skrevet noe heller selv et år etter de liket og selv aner en ikke hvordan man skal bli kjent og antar de har masse andre å skrive med så man bare blir kjedelig da man ikke er vant til det.

Anonymkode: e5efb...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg unngår alt for mange likes, ved å bare være innom 10 min om dagen,  og ellers gjøre meg usynlig. Hvis damene er skikkelig hissige, så gjelder det også å finne rett tidspunkt på døgnet. M50 

Anonymkode: 598aa...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann: følger jeg algoritmen får jeg 5-15 om dagen. Gjør jeg ikke det kan det gå dager mellom likes.

Anonymkode: 8e122...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri hatt tinder. Møtte mannen da jeg var 22 på gamlemåten. Det vil si i dritfylla på nachspiel.

Anonymkode: 3e5aa...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har fått ca 2000 likes siden mai. Men mye ymse. Jeg har 14 matcher. Jeg er vel litt kresen:fnise:

Anonymkode: f8877...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som regel 15 den første uka, kanskje 30 i løpet av første måned og maks 1 i uka etter det. Mann på litt over 30 i god form og med orden på livet.

Anonymkode: e61a3...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har aldri hatt tinder. Møtte mannen da jeg var 22 på gamlemåten. Det vil si i dritfylla på nachspiel.

Anonymkode: 3e5aa...feb

Takk for at du opplyste oss om dette. Det svarte veldig godt på spørsmålet i tråden. Takk! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann her: 

Jeg fikk omkring 1200 matcher over et par år. Antall swipes fra min side sikkert 8000. Relativt grei ratio, men ingen casanova akkurat. 

Fant meg heldigvis kjærligheten til slutt etter noen kortere forhold og sikkert 20 dates. 

Det gjelder å holde ut. Det ordner seg til slutt. Det gjelder å ikke miste hodet og tenke the long game. 

Anonymkode: ae63b...9ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor mye jeg er inne på Tinder og er aktiv. Jo mer aktiv jeg er, jo mer synlig er jeg for andre og flere likes får jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

mann 29 her. Hadde rundt 1400 likes på tinder når jeg hadde det, men det antall likes spiller ingen rolle. 
Matchet med ganske mange, men det er til slutt en man sitter igjen med og det er nå samboeren min ❤️😄

Anonymkode: a2c63...c2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...