AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Jeg gjorde noe veldig dumt i helgen og må bare få snakket høyt om det et eller annet sted. For sammenhengens skyld: jeg og kjæresten min har vært sammen i nesten 4 år og samboere i 1. Vi har aldri kranglet eller hatt noe problemer i forholdet. Vi er nå i to forskjellige byer da jeg har reist til hjembyen på ferie. Denne kvelden var jeg på byen hvor jeg traff på gamle kolleger som spanderte alt for mye drikke på meg. Jeg har aldri hatt blackout eller blitt så full før i hele mitt liv. Jeg pleier generelt å huske alt og ha veldig god kontroll når jeg drikker, men denne kvelden er mye svart. Jeg husker at jeg og en kompis delte taxi hjem til han fordi han skulle ha nach. Der sovnet jeg på sofaen, og i det jeg våkner litt til driver han å slikker meg… Jeg kan overhodet ikke huske hvordan det skjedde. I det neste har vi veldig kort sex før jeg bryter sammen i det jeg skjønner hva som skjer. Jeg får helt sammenbrudd og begynner og gråte og går da hjem til meg selv. I etterkant har det kommet frem flere minner der jeg bla. husker at jeg våknet av at han fingret meg både vaginalt og analt.. Jeg snakket med kompisen dagen derpå og vi var begge enige om at dette aldri skulle skjedd og vi ikke aner hvordan det skjedde. Jeg har etter det kuttet helt kontakten med han da jeg føler meg så utrolig dårlig mtp kjæresten min. Dette er noe jeg aldri i livet hadde trodd jeg kunne gjort, har alltid vært veldig i mot utroskap av all sort. Jeg har heller aldri vært tiltrukket av kompisen min på noen som helst måte. Spørsmålet mitt er om jeg burde fortelle det til kjæresten min? Jeg føler jeg ikke «tok del» i hva som skjedde og at jeg kommer til å ødelegge hele forholdet vårt om jeg forteller han det. Jeg har aldri skammet meg så mye i hele mitt liv og det hele føles som et stort mareritt… Anonymkode: 689fe...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Selvfølgelig må du jo fortelle det. Men hvis du våknet av at vennen din gjorde dette bør du anmelde han. Gjør han det mot deg, kan han gjøre det mot noen andre. Hvis du i fylla sa ja til det, eller "ble med på det" når han startet så har du vært utro. Hvis han bare begynte uten samtykke, og at du ikke ønsket dette der og da, så var det overgrep. Anonymkode: 889b5...c84 21
Frustrertmamma1234 Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg gjorde noe veldig dumt i helgen og må bare få snakket høyt om det et eller annet sted. For sammenhengens skyld: jeg og kjæresten min har vært sammen i nesten 4 år og samboere i 1. Vi har aldri kranglet eller hatt noe problemer i forholdet. Vi er nå i to forskjellige byer da jeg har reist til hjembyen på ferie. Denne kvelden var jeg på byen hvor jeg traff på gamle kolleger som spanderte alt for mye drikke på meg. Jeg har aldri hatt blackout eller blitt så full før i hele mitt liv. Jeg pleier generelt å huske alt og ha veldig god kontroll når jeg drikker, men denne kvelden er mye svart. Jeg husker at jeg og en kompis delte taxi hjem til han fordi han skulle ha nach. Der sovnet jeg på sofaen, og i det jeg våkner litt til driver han å slikker meg… Jeg kan overhodet ikke huske hvordan det skjedde. I det neste har vi veldig kort sex før jeg bryter sammen i det jeg skjønner hva som skjer. Jeg får helt sammenbrudd og begynner og gråte og går da hjem til meg selv. I etterkant har det kommet frem flere minner der jeg bla. husker at jeg våknet av at han fingret meg både vaginalt og analt.. Jeg snakket med kompisen dagen derpå og vi var begge enige om at dette aldri skulle skjedd og vi ikke aner hvordan det skjedde. Jeg har etter det kuttet helt kontakten med han da jeg føler meg så utrolig dårlig mtp kjæresten min. Dette er noe jeg aldri i livet hadde trodd jeg kunne gjort, har alltid vært veldig i mot utroskap av all sort. Jeg har heller aldri vært tiltrukket av kompisen min på noen som helst måte. Spørsmålet mitt er om jeg burde fortelle det til kjæresten min? Jeg føler jeg ikke «tok del» i hva som skjedde og at jeg kommer til å ødelegge hele forholdet vårt om jeg forteller han det. Jeg har aldri skammet meg så mye i hele mitt liv og det hele føles som et stort mareritt… Anonymkode: 689fe...7f8 Ja fortell det ellers kommer det til å følge deg resten av livet, da ser du om dere har en fremtid eller ikke.. Det viktigste er ærlighet har ikke forholdet ærlighet så har det ingenting... 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Er du serriøst i tvil om du har vært utro? Finnes vel ikke klarer tilfelle enn dette? Anonymkode: dc39b...d4e 16
Populært innlegg Brunello Skrevet 7. juli 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er du serriøst i tvil om du har vært utro? Finnes vel ikke klarer tilfelle enn dette? Anonymkode: dc39b...d4e Ut fra beskrivelsen minner det mer om sovevoldtekt. 60
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Det du beskriver er en voldtekt. Anmeld, og slutt å kalle fyren for kompis. Anonymkode: c6e5f...8c0 36
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 Brunello skrev (3 minutter siden): Ut fra beskrivelsen minner det mer om sovevoldtekt. Ts sine ord: "I det neste har vi veldig kort sex" Høres nå ut som hun var bevisst nok til å være med på det. Anonymkode: dc39b...d4e 16
Bokdamen Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 Siri Pedersen skrev (3 minutter siden): Or maybe she needs to touch herself at night.. Hva i all verden er dette for en kommentar? TS; jeg leser dette som er overgrep der du var for full til å samtykke 18
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #9 Skrevet 7. juli 2021 Du var for full til å gi samtykke, og du sov da han slikket dag. Det er voldtekt. Anonymkode: 49858...39e 21
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #10 Skrevet 7. juli 2021 Jeg tenker litt på han andre og jeg da. Husker han noe? Kan like gjerne være at han ikke husker noe særlig, og de dermed har 'voldtatt hverandre'. Uavhengig av voldtekt eller ikke, så ville jeg lagt kortene på bordet til kjæresten. Om det skulle komme ut en dag er det ti ganger verre enn at du sier sannheten med en eneste gang. Ærlighet varer lengst! Anonymkode: 137f1...4b1 11
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #11 Skrevet 7. juli 2021 TS det er lett å forstå at du har det forferdelig nå spesielt når det er vanskelig å huske hva som skjedde. Hvis du opplever dette som et overgrep må du snakke med noen om det. Det er uansett ikke greit å ha sex med noen som er overstadig beruset. Hvis du ikke opplever dette som et overgrep synes jeg ikke du skal fortelle kjæresten din, du hadde aldri gjort dette hvis du ikke var så full og det vil bare såre ham. Så lenge det aldri skjer igjen. Anonymkode: 00665...cbb 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #12 Skrevet 7. juli 2021 Jeg tenker ikke automatisk voldtekt slik mange andre her gjør. Dere var nok for fulle begge to vil jeg tro. Hvordan det startet vet tydeligvis ingen av dere og det virker ikke være ondt blod mellom dere. Ja, du har vært utro. Det ville jeg aldri sagt noe om hvis jeg var deg. Anonymkode: 7cad1...446 13
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #13 Skrevet 7. juli 2021 Nei, du har vært utsatt for et overgrep. Ja, jeg synes du skal fortelle det. Om det ødelegger forholdet, så er han en usympatisk drittsekk som mener at offer selv er skyld i hva de blir utsatt for, og ikke verdt å ta vare på. Anonymkode: 1bc5f...b1b 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #14 Skrevet 7. juli 2021 Du må fortelle det, så kan han selv ta valget. Blir han hos deg så vet du at han virkelig elsker deg. Forteller du det ikke så virker du skyldig. Sjansen er stor for at han finner det ut fra noen andre før eller siden. Med det sagt, så må jeg bare at for meg så høres dette mer ut som "voldtekt". Han utnyttet en full jente, og tok for seg. Dette er voldtekt i mine øyne.. Anonymkode: e2dbf...964
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #15 Skrevet 7. juli 2021 Dere var jo dritings begge to, og hvem som sa og gjorde hva er jo helt uklart. Legg det bak deg, det er kjempestort nå, men vil blekne. Ikke si noe til samboeren din, dette handler ikke om forholdet deres. Anonymkode: 2bf41...04a 15
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #16 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må fortelle det, så kan han selv ta valget. Blir han hos deg så vet du at han virkelig elsker deg. Forteller du det ikke så virker du skyldig. Sjansen er stor for at han finner det ut fra noen andre før eller siden. Med det sagt, så må jeg bare at for meg så høres dette mer ut som "voldtekt". Han utnyttet en full jente, og tok for seg. Dette er voldtekt i mine øyne.. Anonymkode: e2dbf...964 Så må jeg bare si** mente jeg å skrive. Anonymkode: e2dbf...964
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #17 Skrevet 7. juli 2021 Du burde fortelle han om det, forstår du er redd for at forholdet skal bli ødelagt men han fortjener å vite det. Du sier jo selv at du ikke føler skyld i dette da er det mest sannsynelig ikke din skyld. FORTELL HAN DET!! Anonymkode: e2dbf...964
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #18 Skrevet 7. juli 2021 TS her. Takk for alle tilbakemeldinger, og mange av dere sier jo nettopp det jeg har vært redd for. At han rett og slett utnyttet meg. Jeg VET at hadde jeg vært bevisst i det han hadde begynt å tatt på meg, hadde jeg stoppet det. Når gutter ellers har prøvd seg på meg har det ikke vært noen som helst tvil og jeg har aldri vært «fristet» til å være utro. Jeg tror bare skammen ble for stor rett etter det skjedde og jeg har ikke klart å innse handlingen.. Jeg kommer aldri til å ha kontakt med den «kompisen» igjen. Jeg vet at kjæresten min elsker meg veldig mye, og kunne sikkert tilgitt et eventuelt utroskap. Men problemet er at jeg ikke ønsker å såre han uavhengig av det. Føler det kan gjøre mer skade enn godt? Samt at jeg egentlig kun ønsker å fortrenge hva som har skjedd. «Kompisen» tror jeg ikke kommer til å fortelle det til noen, men såklart vet man jo aldri Anonymkode: 689fe...7f8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #19 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her. Takk for alle tilbakemeldinger, og mange av dere sier jo nettopp det jeg har vært redd for. At han rett og slett utnyttet meg. Jeg VET at hadde jeg vært bevisst i det han hadde begynt å tatt på meg, hadde jeg stoppet det. Når gutter ellers har prøvd seg på meg har det ikke vært noen som helst tvil og jeg har aldri vært «fristet» til å være utro. Jeg tror bare skammen ble for stor rett etter det skjedde og jeg har ikke klart å innse handlingen.. Jeg kommer aldri til å ha kontakt med den «kompisen» igjen. Jeg vet at kjæresten min elsker meg veldig mye, og kunne sikkert tilgitt et eventuelt utroskap. Men problemet er at jeg ikke ønsker å såre han uavhengig av det. Føler det kan gjøre mer skade enn godt? Samt at jeg egentlig kun ønsker å fortrenge hva som har skjedd. «Kompisen» tror jeg ikke kommer til å fortelle det til noen, men såklart vet man jo aldri Anonymkode: 689fe...7f8 Du skriver at dere i et kort øyeblikk har sex før du bryter sammen og dere avslutter. Hvordan gikk det til om du selv mener du har vært ubevisst før dette? Du våkner av skillingen men foretar deg ikke noe? Jeg mener ikke å legge det på deg. Men som kvinne så føler jeg det blir litt enkelt å legge skylda på kompisen. Helt greit å dumpe kompisen altså. Men kan det faktisk være sånn at dere begge gjorde noen dumme ting her? Anonymkode: 7cad1...446 15
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #20 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skriver at dere i et kort øyeblikk har sex før du bryter sammen og dere avslutter. Hvordan gikk det til om du selv mener du har vært ubevisst før dette? Du våkner av skillingen men foretar deg ikke noe? Jeg mener ikke å legge det på deg. Men som kvinne så føler jeg det blir litt enkelt å legge skylda på kompisen. Helt greit å dumpe kompisen altså. Men kan det faktisk være sånn at dere begge gjorde noen dumme ting her? Anonymkode: 7cad1...446 Jeg har kun et minne av at jeg våkner og ser han slikker meg, hva jeg gjorde like etter klarer jeg ikke huske.. som sagt har jeg aldri hatt en slik blackout før. Såklart føler jeg at jeg gjorde noe dumt, som er grunnen til at jeg ikke la noe skyld på han fra starten. TS Anonymkode: 689fe...7f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå