AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Han nekta meg å lese samtaler mellom han og en kollega, sletta samtaler og ho fra sosiale medier, de snakker nå sammen igjen på teams.. Gjort det i flere dager i strekk.. Jeg føler meg skuffa.. Han ville jeg skulle slutte å snakke med folk.. Og værtfall ikke ha meningsfulle samtaler med folk.. Nå sitter han og snakker om ting som har skjedd og at ting var stemning osv.. Måtte bare få det ut.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 73c73...71c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Siri Pedersen skrev (32 minutter siden): You can touch yourself at night.. Okei? Anonymkode: 73c73...71c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Han høres kontrollerende og ulojal ut. Skikkelig varp han der. La henne få han og skaffe deg en mann som respekterer deg? Anonymkode: bcbb8...e2c 1
AllahBallah Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han nekta meg å lese samtaler mellom han og en kollega, sletta samtaler og ho fra sosiale medier, de snakker nå sammen igjen på teams.. Gjort det i flere dager i strekk.. Jeg føler meg skuffa.. Han ville jeg skulle slutte å snakke med folk.. Og værtfall ikke ha meningsfulle samtaler med folk.. Nå sitter han og snakker om ting som har skjedd og at ting var stemning osv.. Måtte bare få det ut.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 73c73...71c Du vet, på seg selv kjenner man andre. Seriøst. Stort rødt flagg at mannen ikke vil du skal prate med andre, nettopp fordi han selv sikkert har en flørtende tone og snakker med begjær med det motsatte kjønn. Den mannen her er bare å droppe først som sist, skal du ha det godt med deg sjæl. Jeg hadde ikke giddet gi han en forklaring en gang. Bare gjør det slutt, flytt fra ham hvis dere bor sammen, med en «kos deg med teams-dama di» som endelig avskjedsmelding. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Han er utro,, og er redd du skal være det om du snakker med andre. Enten skal dere begge ikke snakke med noen, eller så skal dere begge kunne snakke med noen Men han sletta samtaler, så ute tvil flørting og mer der Anonymkode: 092ae...d4f 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 Han der har ikke rent mel i posen! Anonymkode: b3a13...8f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå