Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å kjenne graviditetstegn ca en uke før IKM.

Skrevet

Noen kjenner vel tegn allerede i det det skjer. Andre ander ingenting før de er flere uker over tiden. Dette er helt individuelt.

Skrevet

Egget fester seg ikke før sånn ca en uke etter EL, og innen den tid vet ikke kroppen din at du kommer til å bli gravid, så derfor kan kroppen heller ikke gi tegn på graviditet. Innen egget fester seg kan jo ikke kroppen vite om det kommer til å fete seg noe eller ei, og den oppfører seg derfor slik den gjør hver måned: den antar at det KAN fete seg. Når det ikke gjør det ender vi opp med mens, men dersom det fester seg begynner kroppen å produsere hcg (som graviditetstester reagerer på) og først da vet kroppen at det skal vokse et barn inni deg, og før det kan en umulig gi deg tegn på at det skjer. Da den ikke vet om det.

Gjest Splitter Pine
Skrevet

Dette er noe jeg lurer på også. Har i løpet av den siste uken fått flere kviser enn jeg noen gang har hatt, også på steder hvor jeg aldri har hatt før som på f.eks. lår og armer. I løpet av de siste dagene har jeg også kjent noe som minner om disse festesmertene som flere snakker om. Når komemr disse smertene og er det noen som har opplevd kvisene så tidlig i løpet av et svangerskap?

Nå tror jeg og mener jeg hadde EL for litt over en uke siden. Kan det være noe i det, eller er det bare jeg som tror og håper for mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...