Gå til innhold

Før var jeg festens midtpunkt, men etter at jeg fikk kjæreste blir jeg ikke invitert lenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har følt meg utenfor alle vennegjengene mine siden jeg fikk kjæreste for noen år siden. Alle andre er single og jeg lurer på om det er grunnen? Endringen skjedde i alle gjengene på omtrent samme tid, men jeg har den samme personligheten. 

Anonymkode: 96d0f...b0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dere er et sånt par som er litt slitsomme fordi dere alltid kommer i par og dere har bare felles historier og dere mingler ikke dere er veldig oppslukt i hverandre da? :) Jeg veit jo ikke, men det kan fort bli sånn og jeg veit om flere par som falt bort på grunn av det da jeg var yngre. Litt som når den første venninnen din får barn og da kan det bli litt sånn åså. Om jeg har rett i denne teorien, kanskje du kan gå å treffe dem alene noen ganger? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du har neppe samme personlighet, du har bare ikke merket det selv. 

Anonymkode: 96999...36e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Emet skrev (16 minutter siden):

Kanskje dere er et sånt par som er litt slitsomme fordi dere alltid kommer i par og dere har bare felles historier og dere mingler ikke dere er veldig oppslukt i hverandre da? :) Jeg veit jo ikke, men det kan fort bli sånn og jeg veit om flere par som falt bort på grunn av det da jeg var yngre. Litt som når den første venninnen din får barn og da kan det bli litt sånn åså. Om jeg har rett i denne teorien, kanskje du kan gå å treffe dem alene noen ganger? :) 

Jeg tar sjelden med meg kjæreste så tror ikke det er det, men vet det ofre forekommer. Takk for forsøket :)-) 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det kan hende jeg har endret meg, men jeg merker ikke noen endring selv. Jeg har blitt mer økonomisk bevisst, men trer det ikke over hodet på folk. Kan hende det er noe jeg ikke merker selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tar sjelden med meg kjæreste så tror ikke det er det, men vet det ofre forekommer. Takk for forsøket :)-) 

Det kan hende jeg har endret meg, men jeg merker ikke noen endring selv. Jeg har blitt mer økonomisk bevisst, men trer det ikke over hodet på folk. Kan hende det er noe jeg ikke merker selv. 

Vet du, da ville jeg tatt en prat med den du føler du har et mest fortrolig forhold til å lufte tankene dine og høre hva hen tror og synes :) Er litt ubehagelig kanskje, men da får du i allefall et svar på hva det er, om det er noe :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nettopp.

De fleste endrer seg når de kommer i forhold.

Anonymkode: 67800...179

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...