Gå til innhold

Hender det at du klarer å rote bort nøkler eller andre ting?Finner du de tilslutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klart å dumme meg ut to ganger i det siste. Må skjerpe meg. Finner nesten alltid det jeg leter etter tilslutt.

Anonymkode: c6b48...09d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg roter bort nøkler, mobil og lommebok daglig 🤷 Dukker stort sett opp. Legger igjen overalt også, heldigvis er folk greiere enn man tror og leverer inn/tar kontakt når de finner, men har mistet en del bankkort og mobiler opp igjennom også. Nøkler klarer jeg egentlig nesten alltid å finne igjen til slutt.  Har egentlig faste steder å legge ting fra meg, og sporingsbrikker, men glemmer typisk å skru på bluetooth og sånt. Stort sett ligger det bare et lurt sted eller at jeg har distre lagt fra meg i kjøleskapet eller noe sånt.

Syntes ikke det er så stress jeg, er vant til det, har alltid vært vims :) Er bare ting og det dukker som regel opp. Mannen min er ikke vant til å rote vekk ting så han får helt panikk hvis han ikke finner nøklene et sekund 🙈

Anonymkode: e1641...5cc

Skrevet

Ja ofte jeg roter bort noe. Spessielt om jeg skal legge noe på "en lur plass" 😅 

Dukker somoftest opp igjen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var helt sykt flink til dette før. Var en rotekopp men har skjerpet meg kraftig. Sliten og trøtt etter jobb bare slapp jeg nøklene i gulvet når jeg tok av meg skoene. Og så neste dag når jeg har det travelt og må avgårde så fant jeg de seff ikke. Har flere ganger blitt tvunget til å dra fra ulåst dør fordi jeg ikke fant nøklene. Så fant jeg de igjen oppi en sko, inni en genser som lå slengt osv. 

Jeg løste det ved å henge opp en krok rett ved inngangsdøra og tvang meg selv til å alltid henge nøklene der når jeg kom hjem. Etterhvert gikk det på automatikk 😊 

Anonymkode: ba896...7f5

AnonymBruker
Skrevet

For 1,5 år siden trodde jeg at jeg hadde mistet et nøkkelknippe med husnøkler hjem til meg og hjem til mamma og pappa. Sjekket alt av jakker, bukser, sekker, skuffer, bager.. Helt borte vekk.

For noen uker siden fant jeg nøkkelknippet i regnjakken min. Den har jeg brukt som jevnlig siden nøklene "forsvant", men likevel har jeg oversett dem hver gang jeg har vært nedi den ene lomma.

Anonymkode: 6bef3...7d4

AnonymBruker
Skrevet

Nøklene mine har fast plass, legger de alltid der når jeg kommer hjem. Sånn må jeg ha det, ellers hadde jeg garantert glemt hvor jeg la dem.

Anonymkode: ca7c9...70a

AnonymBruker
Skrevet

Er en rotekopp selv. Tingene er selvfølgelig det siste stedet du leter 

Anonymkode: fd85a...831

AnonymBruker
Skrevet

Jeg roter bort ting daglig. Spesielt mobil, lommebok, husnøkler, bilnøkler, diverse annet. 

Jeg har vel sånn 3-4 "faste plasser" til tingene. Altså typiske steder hvor det er enkelt og logisk å legge fra seg, f.eks om jeg nettopp er kommet inn døren. Også finner jeg ikke tingen igjen og leter og leter. Disse 3-4 plassene er alltid de siste jeg leter på, og som regel er jo tingen en av de plassene. Forstår bare ikke at jeg lærer å lete de plassene først...

Anonymkode: b44eb...dff

AnonymBruker
Skrevet

Roter ofte bort ting. Husnøkkelen var borte i 6mnd. Fikk Tile til jul av mannen, det har jeg stor nytte av 

Anonymkode: 01f12...e47

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er en rotekopp selv. Tingene er selvfølgelig det siste stedet du leter 

Anonymkode: fd85a...831

Selvfølgelig. Hvem fortsetter å lete etter at man har funnet det man leter etter? 

Anonymkode: f9184...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...