AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Inne på kjøkkenet er de uinteresserte, men ute da skal det grilles! Er det for at de skal få vist frem det store, flotte og dyre utstyret sitt til nabolaget? Anonymkode: af419...150 1
Gjest ti10 Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Jeg har tenkt det samme! Men det er ikke engang alltid snakk om nytt, dyrt og fancy utstyr. Men det skal uansett grilles dag ut og dag inn!
Gjest loveli Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Aner ikke, men det er veldig tydelig et skille mellom kjønnene der. 😛 Det må være noe instinkter eller noe som kicker inn, å steke kjøttet man jobbet så hardt for på slettene, i skogen eller fjellet over åpen flamme. 🤣
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Og så er de ferdige og får skryt for all maten de har laget på grillen de har stått ved i 30min og gryntet " ser bra ut" med kompisene. Men dama har laget salaten, kuttet løken, handlet inn mat, dekket bordet, invitert gjester, passet på at gjestene har det bra,kjøpt og satt fram drikke , hjemmelaget dressing osv osv osv. 😂 Anonymkode: 890b2...0cb 11
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Hvorfor er så mange menn så veldig opptatt av grilling ute? Det er ganske enkelt, det blir så mye pes om vi griller inne! Anonymkode: 01ea0...60d 14
PetterKanin Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 (endret) Fordi maten blir svært mye bedre på en kullgrill enn på en stekepanne. Det er vel for øvrig neppe mannen som har bedt om den nevnte salaten, gjestene, løken, dellet bord etc. I de fleste tilfeller. Endret 8. juli 2021 av PetterKanin 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 PetterKanin skrev (4 minutter siden): Fordi maten blir svært mye bedre på en kullgrill enn på en stekepanne. Det er vel for øvrig neppe mannen som har bedt om den nevnte salaten, gjestene, løken, dellet bord etc. I de fleste tilfeller. Du er singel eller Anonymkode: eb134...8ae 5
PetterKanin Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er singel eller Anonymkode: eb134...8ae Nei. Endret 8. juli 2021 av PetterKanin
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Et resultat av saueflokkmentalitet og reklame. Anonymkode: d3010...992 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 Sikkert av samme grunn som damer elsker å henge sengetøy ut til tørking en sommerdag😍 Lukter så godt. Føles friskt og lett mot huden. Anonymkode: 6e638...f5b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #11 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Inne på kjøkkenet er de uinteresserte, men ute da skal det grilles! Er det for at de skal få vist frem det store, flotte og dyre utstyret sitt til nabolaget? Anonymkode: af419...150 Mannen min er interessert i begge deler ☺️ Vi vasker opp sammen også, eller jeg vasker og han tørker. Anonymkode: c9e97...13a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #12 Skrevet 8. juli 2021 Heldig jeg da, som har en mann som er helt uinteressert i grilling,det være seg inne eller ute.Men han lager mat inne,altså😉 Forresten ergrer både han og jeg oss over reklamene om menn (selvfølgelig) som griller. Anonymkode: b8ff2...94f
Isambard Skrevet 8. juli 2021 #13 Skrevet 8. juli 2021 Trenger man lage et problem ut av alt? Det er deilig å være ute når det er fint vær. Jeg både dekker på og lager alt tilbehør, tar av og vasker opp når jeg lager middag. Det gjør jeg omtrent like ofte som henne. 2
Gjest parkeringsvakten Skrevet 8. juli 2021 #14 Skrevet 8. juli 2021 Reklame og tv kjører veldig hardt på at grilling er en mannegreie. Veldig vanlig med sitcoms og tvserier der grilling er en manneting. Mange reklamer som retter seg mot mandig og grilling Om man vil kalle det hjernevasking... 10 hours ago, PetterKanin said: Fordi maten blir svært mye bedre på en kullgrill enn på en stekepanne. Det er vel for øvrig neppe mannen som har bedt om den nevnte salaten, gjestene, løken, dellet bord etc. I de fleste tilfeller. Kjøp mer fancy stekeovn og stekeplater som har diverse grillefunksjoner? Tepangrill integrert i platetopp, kanskje? Har ikke prøvd det selv
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #15 Skrevet 8. juli 2021 parkeringsvakten skrev (18 minutter siden): Reklame og tv kjører veldig hardt på at grilling er en mannegreie. Veldig vanlig med sitcoms og tvserier der grilling er en manneting. Mange reklamer som retter seg mot mandig og grilling Blir man påvirket av dette? Anonymkode: af419...150
PetterKanin Skrevet 8. juli 2021 #16 Skrevet 8. juli 2021 parkeringsvakten skrev (32 minutter siden): Reklame og tv kjører veldig hardt på at grilling er en mannegreie. Veldig vanlig med sitcoms og tvserier der grilling er en manneting. Mange reklamer som retter seg mot mandig og grilling Om man vil kalle det hjernevasking... Kjøp mer fancy stekeovn og stekeplater som har diverse grillefunksjoner? Tepangrill integrert i platetopp, kanskje? Har ikke prøvd det selv Stekeovn vil aldri bli det samme som kullgrill.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #17 Skrevet 12. juli 2021 Smaker bedre. I varme strøk griller man og menn hele året... Anonymkode: 7f20b...0e1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #18 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 7.7.2021 den 19.34): Inne på kjøkkenet er de uinteresserte, men ute da skal det grilles! Er det for at de skal få vist frem det store, flotte og dyre utstyret sitt til nabolaget? Anonymkode: af419...150 Ikke gruble over det, men nyt at de liker å lage noe mat. Litt er bedre enn ingenting. Anonymkode: 149c6...6d5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #19 Skrevet 13. juli 2021 On 7/8/2021 at 2:23 PM, PetterKanin said: Fordi maten blir svært mye bedre på en kullgrill enn på en stekepanne. Det er vel for øvrig neppe mannen som har bedt om den nevnte salaten, gjestene, løken, dellet bord etc. I de fleste tilfeller. Er det mange menn som griller en kotelett helt alene uten tallerken og tilbehør? Ja da får dere kose dere med det da! For all del! Anonymkode: 890b2...0cb 1
M71 Skrevet 13. juli 2021 #20 Skrevet 13. juli 2021 LAger mat inne og griller ofte ute når jeg har muligheten til det. Elsker kullgrill, ritualet med å fyre opp, jekke en pils og bare slappe av. GJør i stand tilbehøret før man går ut så slipper man å stresse med det. Grønnsaker, fisk og kjøtt, blir bra Livet er best ute, er ikke det et av mantraene som brukes mye i disse dager? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå