AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Er gravid for 4 gang, og har aldri opplevd dette - derfor jeg må spørre her inne. Skal også nevnes at jeg og samboer var på kjøpesenteret i dag, super form. Da jeg kom hjem var det som om en knapp slo seg på og jeg sleit med å gå/bevege meg. Dette var helt tydelig bekkensmerter/løsning. Det kjenner jeg til, men ikke den ekstreme «stølheten/sårheten» rundt og ved trusekanten. Om man hadde tegnet en smileymunn nederst på magen, er det akkurat i det området. Det gjør vondt absolutt hele tiden faktisk. Vondt å gå, vondt å sette seg, legge seg, reise seg og til og med når jeg sitter stille. Kan ligamentsmerter være så ekstreme så plutselig!? Og er det ikke rart at dette ikke har forekommet i noen av de forrige svangerskapene? Som fjerdegangs føler jeg meg selvsagt litt tåpelig som spør, men dette er altså nytt for meg. Om det ikke gir seg vil jeg selvsagt sjekke det opp, har legetime snart, men tenkte å høre med dere andre erfarne kvinner☺️ Hilsen meg Anonymkode: f6d19...ed2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Har du født vaginalt alle de forrige gangene? Anonymkode: 584ab...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Ville uansett forhørt meg med lege, når det er snakk om fryktelige smerter. Anonymkode: 584ab...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Ligament smerter kan være fryktelige, klarte ikke å bevege meg når de oppstod. Jeg har 4 barn, men gikk et par graviditeter før jeg skjønte hva det var. Men tenker om det ikke gir seg, så kunne du fått det sjekket hos lege, for å være sikkert på at alt er bra. Anonymkode: daff8...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 1 ks og 2 vaginale. Ja dette er rett og slett for ille. Må holde meg i ting for å komme meg frem osv. Håper det har roet seg litt til i morgen, ellers må jeg få det sjekket. Anonymkode: f6d19...ed2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 Ettersom du har et ks bak deg ville jeg fått det sjekket uansett! Bare så du er sikker på at livmora har det fint. Mest sannsynlig er det irriterende ligamentsmerter, men ikke ta noen sjanse! Anonymkode: 026fb...420
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ettersom du har et ks bak deg ville jeg fått det sjekket uansett! Bare så du er sikker på at livmora har det fint. Mest sannsynlig er det irriterende ligamentsmerter, men ikke ta noen sjanse! Anonymkode: 026fb...420 Ks var i 2006, så de har sagt det skal ha grodd godt. I dag føler jeg meg veldig mye bedre 🙏🏻 Så jeg håper at det bare er bekkenet som nå er mobilt og kanskje har fått seg en trøkk:) Anonymkode: f6d19...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå