Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

eksen er forlovet med ny dame, noe som ikke bryr meg sånn sett. Det var jeg som flyttet ut og er glad for å være kvitt han. Det som irriterer meg er at jeg kastet bort så mye tid på fyren. Nå har han ny dame, og det går fort i svingene. flyttet inn med en gang og nå har de forlovet seg . selvfølgelig alt annonsert på facebook. hun har to barn med to fedre. han kan ikke få flere barn. 

men han sender mld til meg og sier han vil se meg naken osv. sendte biler av pikken sin for 14 dager siden. og nå er han da forlovet. nesten litt lyst å sende nye dama mld om dette.... stakkars henne. forstår ikke hva hun ser i fyren  . han har heller ikke førerkort og kjører rundt på hennes små barn. 

Anonymkode: 32e74...1f0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blokkert fyren og ikke sett meg tilbake. 

Anonymkode: a4950...499

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blokker han. Han er ikke lengre ditt problem.

Anonymkode: 78181...01a

• Liker 3
Skrevet

"Bryr meg ikke sånn sett". Du bryr deg kanskje ikke om, men du bryr deg åpenbart med. 

La han være og ikke gjør deg tilgjengelig for han. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde sagt ifra med en screenshot bevis :) La ikke hun gå i samme fella som du en gang gjorde.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil være et godt medmenneske, så sender du screenshot.

Hvis ikke, så lar du være.

Anonymkode: 588ed...ccc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, vet hun at han ikke har lappen lenger? Og så kjører han rundt med barna hennes???

Blir de stoppet på motorveien må de jo stå i veikanten på motorveien og vente på at noen skal hente dem, de får ikke kjøre videre. To barn på et så farlig sted....

Send henne screenshot av det du har fått fra han. Han fortjener ris på lanken for det. Den forlovelsen blir nok kortvarig hvis hun har noe vett i skallen.

Anonymkode: 96736...00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...