Gå til innhold

Alt jeg ønsker i en kvinne...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker kun å finne en tradisjonell kvinne, som vet å verdsette og tilfredsstille en mann. At hun klarer å ta seg av huset; vaske, rydde, lage mat og ta seg av barna. Altfor mange norske kvinner klarer ikke disse grunnleggende tingene, de klarer såvidt en helg alene med barn hjemme. Det skrikes etter barnefri og likestilling, 50/50, men mathcer ikke opp til menn, og klarer ikke å leve opp til forventningene.

Er det mye å forlange? Er det på tide at norske kvinner begynner å ta seg sammen?

Anonymkode: ef650...641

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg vet tvert i mot at menn som deg i 2021 bør ta seg sammen og innse at kvinner ikke er til på denne jorden for å tjenestegjør for menn. Et partnerskap skal man dele likt på jobben med. Så enkelt er det.

Hvis du ikke gjør om ditt syn, vil du sannsynligvis ikke få deg en norsk kvinne.

Anonymkode: 01b05...0d7

• Liker 49
AnonymBruker
Skrevet

Du hakke sjangs, gutten min... 😂😂

Anonymkode: 78bce...3bf

• Liker 29
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

At hun klarer å ta seg av huset; vaske, rydde, lage mat og ta seg av barna.

De fleste kvinner jeg kjenner klarer dette helt utmerket :) 

Du får ha lykke til. :)

• Liker 14
Skrevet

Du finner nok noen som er slik. Det er noen kvinner som syns dette er slik det skal være. Men tror nok det er flere som ikke er slik , og som er opptatt av likestilling og andre ting enn å være husmor og tilgjengelig for mannen når han måtte ønske. Moderne tider har forandret kvinner. Til mange menns fortvilelse.  Men sånn er det bare.

• Liker 4
Skrevet

Hva skal du gjøre?

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

hun klarer å ta seg av huset; vaske, rydde, lage mat og ta seg av barna. Altfor mange norske kvinner klarer ikke disse grunnleggende tingene...

Det klarer da nesten alle kvinner. Og svært mange menn. 

Anonymkode: 900c2...918

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg ønsker kun å finne en tradisjonell kvinne, som vet å verdsette og tilfredsstille en mann. 

Er du en tradisjonell mann som har råd til at kona er hjemmeværende? Altså tjener du minst 50 % mer enn snittlønn, eller jobber du minst 150 %? 

Anonymkode: 900c2...918

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Alle de tingene du nevner klarer jeg helt fint. Og siden mannen min også klarer dem helt fint, så deler vi på det, og ingenting blir et ork. 

Om du mener at kvinnen skal ta hele jobben mens du later deg på sofaen med en øl, så vil du forbli singel. 

Anonymkode: d953c...afd

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Ser faktisk ofte på forumet her at mange kvinner ønsker seg tilbake til tiden det var status å være husmor så det er ikke helt utelukket.

Det forutsetter at du kommer hjem med en ganske stor pengesekk though ;)

Anonymkode: 8252f...5da

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg ønsker kun å finne en tradisjonell kvinne, som vet å verdsette og tilfredsstille en mann. At hun klarer å ta seg av huset; vaske, rydde, lage mat og ta seg av barna. Altfor mange norske kvinner klarer ikke disse grunnleggende tingene, de klarer såvidt en helg alene med barn hjemme. Det skrikes etter barnefri og likestilling, 50/50, men mathcer ikke opp til menn, og klarer ikke å leve opp til forventningene.

Er det mye å forlange? Er det på tide at norske kvinner begynner å ta seg sammen?

Jeg er enig med deg og jeg er kvinne ! Hadde elsket å være hjemmeværende husmor 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvis man er kravstor, lønner det seg å ha noe som matcher kravene. Jeg kunne jo leid ut kottet mitt som "soverom" på finn.no og krevd 12.000 for det. Men tvilsomt at så mange biter på det. Så ja, det finnes nok en kvinne som liker en mer tradisjonell arbeidsfordeling, men da vil hun nok kreve at du tjener nok til å forsørge dere begge så hun kan fungere som mor for både deg og barna deres, at du er spandabel, gavmild og at du også tilfredsstiller henne i tillegg til å ha en stor og sterk kropp som viser henne hvor maskulin du er. Jeg vil tro at siden du har store krav, har du også mulighet til å matche dem.😊😊

Anonymkode: 08c86...67c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Da må man jo finne seg en mann som gjør karrière og tjener godt, de menn blir det færre og færre av

Anonymkode: d6493...c49

• Liker 3
Skrevet (endret)
Trolltunge skrev (15 minutter siden):

Hva skal du gjøre?

Det perfekte spørsmålet her.

Grille og vaske bilen?

Endret av MapleSirup
  • Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det er nok du som må ta deg sammen, er det en mor du vil ha så må du nesten snakke med henne om hun kan stelle for deg resten av livet. Jeg har oppdradd mine døtre til å ta vare på sin familie når den tid kommer. Stelle barn og ta vare på hjemmet. Det jeg påpeker alltid er at mannen de bør finne seg skal gjøre akkurat det samme. Være et "team" som fordeler arbeidsbyrden 50/50. Klarer du ikke dette som en mann er du ikke det. Da er du en guttunge som trenger en mor eller en hushjelp. Blir nok det siste for mora di gidder neppe dette heller.

• Liker 11
Skrevet
indigob skrev (18 minutter siden):

ikke noe galt i det om en kvinne ønsker det, men da må mannen "skaffe" og ikke mukke. Det er jo en rettferdig arbeidsfordeling slik sett. Bare pass på det faktum at om du er for lenge husmor blir du minstepensjonist. Litt farlig om det er en mann som er velstående og fort kan finne på å bytte deg ut om noen år, eller aller verst når du er i 50 årene.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De finnes nok, men de fleste norske kvinner har utdannelse og har brukt mye tid og penger på den. Da er det naturlig å ønske seg fulltidsjobb, og ikke være hjemmeværende mor. Høres egentlig ut som at du ønsker deg en mamma i huset ditt?

Du sier kvinnen skal tilfredsstille mannen, men hva med omvendt da? Hva skal du gjøre for å tilfredsstille henne når hun må gjøre alt alene?

Godt jeg har en mann som er feminist og som tar sin del av husarbeidet. Du får ha lykke til, og du kan nok forvente å lete lenge.

Anonymkode: fe794...fd3

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaja, nyt singellivet du. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hva har du å tilby til gjengjeld?

Jeg er ei sånn dame som du beskriver jeg, men har enda til gode å møte en som fortjener all oppvartningen min. Min seneste date er muligens heldig, men ellers har det vært stusselig.

Anonymkode: 48950...c92

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
indigob skrev (42 minutter siden):

Jeg er enig i at det kan høres forlokkende ut, helt til du blir erstattet av et yngre eksemplar og ikke eier nåla i veggen eller har opparbeidet deg greit med pensjonspoeng. Ettroms på Grorud, next.

Anonymkode: 31fce...8c2

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...