AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Hei Jeg har pr nå jobb i det administrative med økonomisk bakgrunn. Vurderer å på sikt bytte til barnehage/pedagogisk retning. Har barn selv. Kan nevnes at jeg ønsker en mer aktiv hverdag da jeg plages helsemessig av mye stillesitting foran en pc. Noen som har meninger/tips/råd ift dette byttet? Anonymkode: 8c54c...298
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei Jeg har pr nå jobb i det administrative med økonomisk bakgrunn. Vurderer å på sikt bytte til barnehage/pedagogisk retning. Har barn selv. Kan nevnes at jeg ønsker en mer aktiv hverdag da jeg plages helsemessig av mye stillesitting foran en pc. Noen som har meninger/tips/råd ift dette byttet? Anonymkode: 8c54c...298 Det ville vært lett å finne noen i barnehagen å bytte med. Det høres rart ut å bytte TIL barnehage av helsemessige årsaker. Riktignok sitter du ikke mye stille i barnehagen men det er mye slitasje på kroppen, dårlig arbeidstillinger sitte bøyd over lave bord, leie barn som henger i armene dine, løfte inn og ut av vogner er bare noe av det. Anonymkode: 5e99c...fc8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå