AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Er sex med fremmede mer utbredt blant menn som har sex med menn (MSM) , enn i den heterofile delen av befolkningen? (Tankene går til cruising utendørs som er et fenomen.) Jeg har en følelse av det. Har jeg en riktig følelse? Hvis ja, hvorfor er det slik? Anonymkode: d45e7...fd7
Lafamiglia Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Det får de nå gjøre som de vil med. Ikke noe galt i det, i så fall. Men ja, mine homofile venner sier i alle fall det. Og det er ikke rart i det hele tatt. Når hele sjekkemarkedet bare består av menn, blir det jo litt mer direkthet og action, for å si det sånn 😎
Biloba Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Selvfølgelig, de skal jo bare overbevise en mann... 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Just now, Biloba said: Selvfølgelig, de skal jo bare overbevise en mann... Nå er det ikke så vanskelig å lyve dere damer til sengs heller da 😂 🥱 Anonymkode: 2428e...cf0
Gjest SomeDude32 Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Ja er ikke uten videre at homofile menn er på smittetoppen når det kommer til kjønnsykdommer To menn som er kåte og som gir faen? De kjører på som bare det
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Ja, det er fordi de er menn. Og da er det enklere for dem. Det er selvfølgelig vanskeligere for heterofile menn siden kvinner forventer mer enn å bare pule. Og det kan man se blant lesbiske. De går fort inn i forhold, flytter sammen, gifter seg og skilles. Fordi de gikk for fort frem. Det er fordi de er kvinner. Anonymkode: 48bdc...54b
Million Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 Menn legger jo generelt mindre følelser i sex, og har et mer lettvint syn på det og bare få seg et nummer. Så det er klart at menn som har sex med menn får sex lettere, siden begge parter har samme syn på tilfeldig sex. Kvinner generelt har jo mer et ønske om at det skal bli noe mer når de har sex, selv om det selvfølgelig finnes unntak der også. Men generelt kan man si at kvinner ikke har et like likegyldig syn på at "sex er bare sex og ferdig med det". Vi blir oftere såret om en mann bare går etterpå og aldri hører av seg igjen. For en mann er jo det drømmen (litt satt på spissen)
Biloba Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er det ikke så vanskelig å lyve dere damer til sengs heller da 😂 🥱 Anonymkode: 2428e...cf0 Nå snakker du ikke for denne damen, jeg er vanskelig😁
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #9 Skrevet 7. juli 2021 1 minutt siden, Biloba said: Nå snakker du ikke for denne damen, jeg er vanskelig😁 Det kan hende du er vanskelig, men du har nok noen svakeheter du også Anonymkode: 2428e...cf0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #10 Skrevet 7. juli 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er det ikke så vanskelig å lyve dere damer til sengs heller da 😂 🥱 Anonymkode: 2428e...cf0 Merkelig det der. Damer kan være kåte de også… 🙄 Anonymkode: 1980a...557
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #11 Skrevet 7. juli 2021 Hender det at homofile menn bitcher seg i mellom? Buhu, du lovte meg en ring på fingeren, men du bare luuuurte meg. Gjør menn dette? Anonymkode: 1df9b...e23
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #12 Skrevet 7. juli 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hender det at homofile menn bitcher seg i mellom? Buhu, du lovte meg en ring på fingeren, men du bare luuuurte meg. Gjør menn dette? Anonymkode: 1df9b...e23 Homofile menn er langt mer chill Jeg har utført eksperimenter på tinder hvor jeg prøvde snakke med homofile menn. Det var 10000% ganger lettere å prate med dem enn med kvinner. De fleste tok det pent når jeg sa at jeg ville finne ut hvordan det er å date andre menn. Homser gir f og kjører bare på Anonymkode: 19395...b58
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #13 Skrevet 7. juli 2021 Jeg vil tippe at det er sånn ca. 10.000 ganger mer vanlig ja. Anonymkode: c5577...e2d
Gjest Saph Skrevet 7. juli 2021 #14 Skrevet 7. juli 2021 Menn vil pule masse. Uavhengig av legning. Homofile er masse menn som vil pule masse menn som vil pule masse menn. Så da da puler masse menn masse menn som puler masse menn.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #15 Skrevet 7. juli 2021 Det er ikke bare homser skal jeg si deg. Det er ekstremt mange heterofile gifte menn som også driver med dette på si Anonymkode: 88681...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #16 Skrevet 7. juli 2021 Ts her : Lesbiske driver ikke med cruising/like rett på som MSM? ...interessant tanke. Det er antagelig skillet på mannlig og kvinnelig seksualitet som slår til her altså. Anonymkode: d45e7...fd7 2
herzeleid Skrevet 8. juli 2021 #17 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er sex med fremmede mer utbredt blant menn som har sex med menn (MSM) , enn i den heterofile delen av befolkningen? (Tankene går til cruising utendørs som er et fenomen.) Jeg har en følelse av det. Har jeg en riktig følelse? Hvis ja, hvorfor er det slik? Anonymkode: d45e7...fd7 Ja det er nok veldig, veldig mye mer utbredt. Mener det var i "Hjernevask" der Harald Eia viste til en undersøkelse der en relativt stor andel homofile menn hadde hatt over 1000 partnere mens veldig mange færre lesbiske kvinner hadde hatt over 100. Grunnen til at det er slik er nok i hovedsak at kvinner har så mye høyere terskel for å ligge med noen enn menn har, og kanskje også at homofile menn i mye mindre grad "bindes" av å etablere seg.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #18 Skrevet 8. juli 2021 19 minutter siden, herzeleid said: Ja det er nok veldig, veldig mye mer utbredt. Mener det var i "Hjernevask" der Harald Eia viste til en undersøkelse der en relativt stor andel homofile menn hadde hatt over 1000 partnere mens veldig mange færre lesbiske kvinner hadde hatt over 100. Grunnen til at det er slik er nok i hovedsak at kvinner har så mye høyere terskel for å ligge med noen enn menn har, og kanskje også at homofile menn i mye mindre grad "bindes" av å etablere seg. Det der med 1000 partnere har jeg også fått med meg. Den "vanlige heteroen" i gata hadde fått bakoversveis av å høre hvor mange partnere "den vanlige homoen" i gata har hatt. Man snakker ofte tresifret. Eller mer. Jeg humrer derfor litt i skjegget når besteborgerlige barnefamilier skal ut og feire pride. Anonymkode: a14e1...595
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #19 Skrevet 8. juli 2021 Hehe, ja absolutt👍 Anonymkode: 2bd12...97e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #20 Skrevet 8. juli 2021 Ja, det handler om at de er menn og menn er mer direkte i sin seksualitet, i tillegg til at det selvsagt er lettere for dem å ha sex utendørs. For to lesbiske er det ikke verdt det, for å si det sånn. Først din tur, så min tur, fingre hverandre stående er stress, så da må man helst ligge og av med klærne, altså, det gidder man ikke med en fremmed dame ute i parken eller skogen eller på det offentlige toalettet. Det er en vits om lesbiske som går som følger: "Hva har lesbiske med seg på andre date? Flyttelasset." Lesbiske går fort frem i et forhold, fordi de er kvinner. De blir bestevenninner og tette emosjonelt. I tillegg er ikke den seksuelle lysten like høy som hos menn, dermed får man "den lesbiske sengedøden" etter en stund. Kvinner i heterofile forhold mister også hurtigere lysten enn menn. Med to kvinner blir sjansen enda større. Personlig tror jeg det handler om at to kvinner blir altfor gode venner, slik at noe av spenningen forsvinner. Jeg har vært til og fra i homomiljøet i 30 år og vil si at klisjeene stemmer tildels, men absolutt ikke for alle. Selvsagt finnes det mange lesbiske kvinner som ikke opplever sengedød i forholdet, og det er ikke riktig at alle homofile menn cruiser, de fleste gjør det faktisk ikke og dette finnes det undersøkelser på. Antall sexpartnere osv. Cruising er dessuten et storbyfenomen. En undersøkelse fra 2008 viser at homofile menn har 108 sexpartnere i snitt, mens heterofile menn har 13, lesbiske kvinner har 11 og heterofile kvinner har 7. Over hundre er selvfølgelig mye, men det er hovedsakelig noen få som drar opp snittet enormt. Det er bare rundt 10% av de homofile mennene som faktisk har drevet med cruising og er promiskuøse. Den samme prosenten heterofile menn som går til prostituerte. Så menn er menn, ja. Anonymkode: d711b...ec8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå