AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Jeg og kjæresten skal tilbringe fem dager i Oslo og trenger tips til hva vi kan gjøre, samt bra spiseplasser. Jeg er gravid så typ bar og greier er ikke et must. Anonymkode: 67b5e...d20
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Passpartou skrev (2 minutter siden): Byen er koronastengt. Husk munnbind. Det er den vel ikke. Ser influencere på instagram som legger ut i story. Byen er åpnet den Anonymkode: 8be86...a6a 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Trodde det var en tråd om noe drama som skjedde her i byen🤣. Du kan spise på Aker brygge, Sørenga( i kombinasjon med et bad) Nei her er det bare å kose seg. Anonymkode: b145c...7a5 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 1. Ta båten til en av øyene. Koster bare en bussbillett, båten går fra rådhuskaia. På Gressholmen er det et koselig spisested. Også hyggelig på Hovedøya. 2. Ta Frognerseterbanen til Frognerseteren eller Holmenkollen. Fin utsikt over byen. 3. Gå til Vippa. Spis mat og kos dere der ute, helst i fint vær. Dere kan stoppe på Salt på vei ut. Om det er kaldt vær kan dere ta badstue på Salt. 4. Grünerløkka. Mange småbutikker og spisesteder/kafeer her. 5. Torggata. Fine butikker og mange streder å spise. 6. St. Hanshaugen, koselig bydel. Ta 37-bussen til stoppet st. Haugen. Spis på Smalhans. Soft is på plassen der bussen stopper. Kan også spise kake på Pascal. Anonymkode: aa18e...0f5 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 Gå eller ta bussen (avhengig av formen) til Grefsenkollen og spis pizza med utsikt over byen. Gå ned igjen, og følg elva helt ned 🙂 Anonymkode: d013d...1f1 3
Gjest SomeDude32 Skrevet 7. juli 2021 #9 Skrevet 7. juli 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Trodde det var en tråd om noe drama som skjedde her i byen🤣. Anonymkode: b145c...7a5 Samme her. Trodde kanskje det var en tråd om de jævla el sparkesyklene folk er for dumme til å bruke riktig. Eller kanskje til og med enda en tråd om kjipe taxisjåfører. TS: Som en annen skrev over så ville jeg søkt etter turistsidene til Oslo. Ellers er det nok av restauranter å kose seg med. Satser på fint vær sånn at dere får kost dere :D
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #10 Skrevet 7. juli 2021 Kan anbefale å ta båt til øyene! Langøyene er vel åpnet igjen etter oppussing 😄 Anonymkode: 6a276...34b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #11 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gå eller ta bussen (avhengig av formen) til Grefsenkollen og spis pizza med utsikt over byen. Gå ned igjen, og følg elva helt ned 🙂 Anonymkode: d013d...1f1 Bussen går helt opp i helgene. På hverdager kan man gå det siste stykket gjennom skogen. Anonymkode: d013d...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #12 Skrevet 9. juli 2021 Skulpturparken på Ekeberg, Oslo streetfood i Torggata, uteserveringen på Ekebergrestauranten, Vigelandsparken og så må jeg si meg enig med de gode tipsene du har fått over her😀 Anonymkode: 56b51...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #13 Skrevet 9. juli 2021 Rusle fra Oslo s bortover i Bjørvika. Særlig området som kalles Oslobukta eller Oslos Venezia er veldig koselig. Spisesteder der eller gå ut på Sørenga. https://melkoghonning.no/derfor-er-oslobukta-blitt-hovedstadens-nye-it-bydel/ Strender og badeliv finner du flere steder langs fjorden. Både i sentrum, på øyene, på Bygdøy eller Hvervenbukta/Ingjerstrand. Aker Brygge og Tjuvholmen er og koselig om sommeren. Ta toget til Kjelsås og rusle hele veien ned langs Akerselva. Piknik i Frognerparken. Anonymkode: 44b23...0bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå