Gå til innhold

Å bruke t-skjorte lagd for menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en del t-skjorter nå om sommeren, et par av de har jeg fått der jeg jobber.  En del av t-skjortene er nok lagd for menn men har som regel sett på de som unisex.  Synes det spiller liten rolle ( er kvinne ) , men jeg vet noen er opptatt av det. Så spørsmålet er, kjøper dere alltid t-skjorte lagd for kvinner?

Anonymkode: 1780e...0f3

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg gjør i grunnen det når jeg tenker etter. Handler stort sett på Zalando og på nett når jeg kjøper klær, og da klikker jeg jo på "DAME", og ikke "HERRE" når jeg skal surfe litt rundt etter klær. Herrestørrelser ville vel generelt vært for store for meg uansett. Eller kanskje small hadde gått?

Nei, jeg kjøper dameklær. Har egentlig aldri tenkt tanken på å kjøpe herreklær, ikke en gang en t-skjorte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kjøper iblant T-skjorter for menn for jeg liker litt lengre ermer, dessuten er tøykvaliteten bedre og prisen lavere.

Anonymkode: a1d23...16d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker treningsoverdeler/t-skjorter for menn fordi jeg liker ikke at damemodellene er så tettsittende. Er str L-XL i dame, og da er det en del tøy som blir for lite i dameversjon. 

Anonymkode: 7f275...10c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. Jeg har timeglassfigur, så om jeg vil fremheve det kjøper jeg for kvinner med innsving. Om jeg vil ha noe litt mer baggy (for meg) så velger jeg en unisex eller herre-tskjorte :) Bruker begge om hverandre.

Anonymkode: 2c764...b93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper gjerne for menn da jeg liker passformen eller snarere mangelen på passform bedre, liker at ermene er lengre og at de er lengre generelt. 

Anonymkode: 47104...ef3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klærne på herreavdelingen er langt mer behagelig enn på dameavdelingen. Selv ungen min kjøper heller klær på gutteavdelingen. De trange klærne til jentene er ikke gode.

Nei, det spiller ingen rolle. Du kan kikke på størrelsesguiden forå få en pekepinn på klesstørrelsen.

Anonymkode: 54604...156

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke transet. Det kan sende feil signaler hvis du bruker klær fra det motsatte kjønn. 

Anonymkode: befca...697

Gjest DramaTheLama
Skrevet

Vanlige teskjorter for damer og trenings teskjorter for menn. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og pleier kjøpe ensfargede t-skjorter som har rabatt når man kjøper to eller tre. Da plukker jeg en eller to kjedelige til meg selv, og en liten i sprekere farge til min mor. Hun liker passformen best på t-skjortene i herreavdelingen, og det er ingenting som tilsier at det er "herreskjorte" når hun har de på.

Anonymkode: 479e6...949

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ofte at t-skjortene til menn er bredere på skulderen og trangere på brystet, og som ikke er flatterende på meg.

Anonymkode: 1c9b9...cd6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bruker en del t-skjorter nå om sommeren, et par av de har jeg fått der jeg jobber.  En del av t-skjortene er nok lagd for menn men har som regel sett på de som unisex.  Synes det spiller liten rolle ( er kvinne ) , men jeg vet noen er opptatt av det. Så spørsmålet er, kjøper dere alltid t-skjorte lagd for kvinner?

Anonymkode: 1780e...0f3

Jeg kjøper så godt som aldri T-skjorte for kvinner. Synes de blir for korte. 

• Liker 3
Skrevet

Kjøper ikke selv, men tjuvlåner gjerne fra mannen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
FantasDick skrev (49 minutter siden):

Kjøper ikke selv, men tjuvlåner gjerne fra mannen. 

Gjør det samme 😄

Anonymkode: 6cf4f...be2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi får herre tskjorter på jobb innimellom. Med min timeglassfasong så må jeg opp flere str enn hva jeg vanligvis bruker for å klare å puste i de, så de ser ut som en sekk for meg. Skikkelig flatterende.
Så nei, bruker ikke herreklær med mindre jeg må, som på jobb.

Anonymkode: 7a77a...e47

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper t-skjorter for menn om jeg trenger en hvit en. Siden de jeg finner for kvinner er ofte gjennomsiktige. Men de for menn har tykkere stoff og bedre kvalitet.  Og en gang i mellom så vil jeg ha en vanlig t-skjorte og ikke en som klenger til kroppen og har former. Bare kjøper en str mindre enn det jeg vanligvis bruker så passer de greit. 

Anonymkode: 6625e...79b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gjør det samme 😄

Anonymkode: 6cf4f...be2

Jeg og! ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt ingenting i veien med å bruke t-skjorter for menn om en vil det, men det finnes jo mange gode alternativer der ute... Spesielt til jobb - Flor/florworks fra Voss er et godt eksempel. De lager arbeidsklær kun for damer (ikke unisex). :) 

Anonymkode: e23f6...f32

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Kjøper kun herre t-skjorter. Kraftig, ren bomull. Solid stoff og romslige. Jeg klarer ikke stretchy, tynt, klistrete eller ribbestrikket kunstig stoff som i dame-t-skjorter. 

Endret av Hvemsomhelst
AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er mann og pleier kjøpe ensfargede t-skjorter som har rabatt når man kjøper to eller tre. Da plukker jeg en eller to kjedelige til meg selv, og en liten i sprekere farge til min mor. Hun liker passformen best på t-skjortene i herreavdelingen, og det er ingenting som tilsier at det er "herreskjorte" når hun har de på.

Anonymkode: 479e6...949

Du er en god sønn! Og du har helt rett i at det finnes t-skjorter for menn med mange forskjellige farger å velge i, både klassiske "mannefarger" og farger som også kvinner kan like.

En av mine yndlings-t-skjorter er en lilla herreskjorte; jeg liker at den ikke er så utringet som dametopper alltid er, og at den ikke er så ettersittende under armene. Holder meg passe varm uten at det blir klamt og svett.

Anonymkode: a1d23...16d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...