AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Er det feriemodus inne på Tinder, eller gir Tinder flest likes helt i starten når man oppretter profil? Første dagene fikk jeg noen likes, men nå står det plutselig bom stille? Mann forresten. Anonymkode: dce34...57d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Ja, da e mest aktivitet i starten og så flatar det ut. Anonymkode: 8ba66...ab2 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, da e mest aktivitet i starten og så flatar det ut. Anonymkode: 8ba66...ab2 Hva skyldes det? Anonymkode: dce34...57d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva skyldes det? Anonymkode: dce34...57d Standard salgspsykologi. Ein gjev vekk ein freebie av produktet for å lokke brukaren innpå. Du får ein fin start på Tinder og blir meir frista til å bruke Tinder Boost når aktiviteten roar seg. Anonymkode: 8ba66...ab2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Helt normalt. Algoritmen er laget slik at profilen du har opprettet initielt opplever god eksponering for å gi den en score basert på hvor godt den gjør det. Eksponeringen profilen din opplever etterpå avhenger av scoren du initielt fikk. De fleste menn får gjennomsnittlig score, og blir dermed i mindre grad eksponert til damene på appen. Profilene med høy score blir i større grad vist til damene på appen. Anonymkode: 2fb66...f6b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Sikkert litt algoritmer og psykologi oppi det ja, men jeg tenker jo også det at de første dagene, så er det en stor eksisterende bunke, som skal sveipe deg hit eller dit. Etter noen dager vil du jo stort sett bare vises for de nye brukerne. Anonymkode: ccdcd...4cc 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 Hvordan kan man resette dette? Anonymkode: 469a3...808
Gjest someone_here Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det feriemodus inne på Tinder, eller gir Tinder flest likes helt i starten når man oppretter profil? Første dagene fikk jeg noen likes, men nå står det plutselig bom stille? Mann forresten. Anonymkode: dce34...57d Ser ut som tinder har endret sine algoritmer. Ikke så lenge siden var det mulig å få opptil 15-20 likesi løpet av første dag. Nå er det mer jevnlig fordelt, og ja, jo gallere kontoen er, jo mindre likes du får. Det er selvsagt snakk om de mer gjennomsnittlige kontoene. De som ser best ut, får mest likes uansett hvor gamle de er.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Det spørs jo litt hvor du bor og. Er du på et mindre sted vil de fleste brukerne få deg opp relativt raskt, og enten sveipe deg til høyre eller venstre. Etter det må du vente på at nye brukere skal registrere seg. Anonymkode: 8ebd6...cdd
Gjest ytmnd Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 (endret) 20 hours ago, AnonymBruker said: Hva skyldes det? Anonymkode: dce34...57d Algoritmer, du blir vist til mange i starten for så å nesten bli usynlig hvis du ikke er blant kremen (mange sveiper deg til høyre). Deretter serverer de løsningen for å skaffe deg flere matcher aka Tinder Gold så du blir mer synlig. Meget kynisk. Endret 8. juli 2021 av ytmnd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #11 Skrevet 8. juli 2021 ytmnd skrev (36 minutter siden): Algoritmer, du blir vist til mange i starten for så å nesten bli usynlig hvis du ikke er blant kremen (mange sveiper deg til høyre). Deretter serverer de løsningen for å skaffe deg flere matcher aka Tinder Gold så du blir mer synlig. Meget kynisk. Kynisk og kynisk... dei skal jo tene pengar, gjer det no ikkje for veledigheit. Brukte det for det det var verdt i starten, superaktiv i starten matcha med ein del damer som eg så drog diskusjonen vidare ut frå Tinder. Så når aktiviteten dabba av etter starten så hadde eg ein del damer å chatte/date ei stund framover. Anonymkode: 8ba66...ab2
Gjest ytmnd Skrevet 8. juli 2021 #12 Skrevet 8. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kynisk og kynisk... dei skal jo tene pengar, gjer det no ikkje for veledigheit. Brukte det for det det var verdt i starten, superaktiv i starten matcha med ein del damer som eg så drog diskusjonen vidare ut frå Tinder. Så når aktiviteten dabba av etter starten så hadde eg ein del damer å chatte/date ei stund framover. Anonymkode: 8ba66...ab2 Tinder bruker algoritmer som skal få deg hekta, sånn du søker den neste dopaminrusen. Når en ikke får det lenger er det mange som betaler. Det funker som knark. Dessverre har selskaper loven pa sin side til å manipulere folk. Er ikke det kynisk så vett ikke jeg. Jeg vet bedriften skal tjene penger for å overleve, men dette er ikke veien å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå