Gå til innhold

Lure seg til graviditet - sært eller vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra tid til annen leser jeg om noen som det virker som har lurt mannen, slik at de har blitt gravide selv om mannen tydelig har sagt han ikke vil bli far.

Hvor vanlig eller utbredt er dette? Og, klarer kvinner i slike tilfeller å overbevise mannen om at de ikke har lurt han?

Hva skjer om mannen finner ut av eller lett skjønner at han er blitt lurt? Slutten på forholdet?

Vurderer selv å prøve å bli gravid, men mannen vil ikke ha flere barn. Om jeg blir gravid, vil han nok forstå at jeg har lurt han.

Anonymkode: 747d3...903

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ren idioti. Vitner om svekkede sjelsevner.

Anonymkode: 15063...c18

• Liker 46
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig i det hele tatt. Dessverre er det mulig å bli gravid på p-piller, i følge medisinsk leksikon blir ca 3 av 1000 kvinner gravide per år, selv om de har gjort alt riktig. En del menn antar da at kvinnen har "lurt ham" og latt være å ta pillene, selv om det har vært et uhell.

Anonymkode: 8a32d...dd5

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke vanlig i det hele tatt. Dessverre er det mulig å bli gravid på p-piller, i følge medisinsk leksikon blir ca 3 av 1000 kvinner gravide per år, selv om de har gjort alt riktig. En del menn antar da at kvinnen har "lurt ham" og latt være å ta pillene, selv om det har vært et uhell.

Hva med spiral, p-sprøyte eller p-stav, kvinner som blir gravide når de bruker en av disse har vel lurt mannen? De er jo veldig sikre prevensjonsmidler 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med spiral, p-sprøyte eller p-stav, kvinner som blir gravide når de bruker en av disse har vel lurt mannen? De er jo veldig sikre prevensjonsmidler 

De er ikke noe sikrere de enn p-piller brukt riktig. Derimot er de lettere å bruke riktig enn p-piller, så i praksis er det flere som blir gravide på piller.

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan kan man ha lurt mannen når man bruker en av disse?

Man kan jo bli gravid selv med sikre prevensjonsmidler. Dette er noe alle som nyter sex bør vite.

Å lure noen er definitivt ikke greit! 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er det langt flere enn 3 av 1000 kvinner som påstår de «tilfeldig» har blitt gravid på p-pillen 🙄

Misforstå meg riktig, mannen er med på leken, men det er mange graviditeter som er planlagt fra den ene parten  

Anonymkode: 36e9b...dc5

• Liker 10
Skrevet

Det er utrolig sært og ett stort tilittsbrudd hvordan er det du mener at du skal lure han? Lyve om prevansjon? Det er på grensen til overgrep..finn deg en annen mann eller donor om det er viktig for deg med fler barn og la mannen din få bestemme over sin egen kropp og seg selv. En skal alltid være 2 om og få barn I ett ekteskap/forhold.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Sommerelsker skrev (11 minutter siden):

Det er utrolig sært og ett stort tilittsbrudd hvordan er det du mener at du skal lure han? Lyve om prevansjon? Det er på grensen til overgrep..finn deg en annen mann eller donor om det er viktig for deg med fler barn og la mannen din få bestemme over sin egen kropp og seg selv. En skal alltid være 2 om og få barn I ett ekteskap/forhold.

Hva om han er min eneste sjanse til å få barn før jeg blir for gammel? Er kun han jeg ønsker barn med.

AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei som løy til kjæresten sin om at hun gikk på p-piller, de var 20 år. Syns det er skikkelig bedriten gjort. 

Anonymkode: f4098...e21

• Liker 7
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva om han er min eneste sjanse til å få barn før jeg blir for gammel? Er kun han jeg ønsker barn med.

Du kan ikke tvinge han nei. Om han ikke ønsker barn med deg og du lurer han må du isåfall forbrede deg på og bli alenemor.

Endret av Sommerelsker
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Sacramone skrev (36 minutter siden):

Hvordan kan man ha lurt mannen når man bruker en av disse?

Man kan jo bli gravid selv med sikre prevensjonsmidler. Dette er noe alle som nyter sex bør vite.

Å lure noen er definitivt ikke greit! 

Hva om de ikke nyter sexen?

Anonymkode: 78e6a...ce9

• Liker 3
Skrevet

Vanlig, men sært. 

Er vanlig å bli gravid på p-pille ved feilbruk: Eks. oppkast, diare, feil klokkeslett, osv. 

• Liker 5
Skrevet

Eg veit om ei som har gjort det. Motivasjonen var å redda forholdet. Barn skulle liksom fikse alt. Denna personen kom frå svært dysfunksjonelle familieforhold og hadde urealistisk syn på omverden. Det gjekk sjølvsagt ikkje fint og ho vart aleinemamma. Dei klarte heldigvis å samarbeida om omsorg for barnet. Men forholdet daua meir når han fant ut kva ho hadde gjort. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
2 minutter siden, mammahjarte said:

Eg veit om ei som har gjort det. Motivasjonen var å redda forholdet. Barn skulle liksom fikse alt. Denna personen kom frå svært dysfunksjonelle familieforhold og hadde urealistisk syn på omverden. Det gjekk sjølvsagt ikkje fint og ho vart aleinemamma. Dei klarte heldigvis å samarbeida om omsorg for barnet. Men forholdet daua meir når han fant ut kva ho hadde gjort. 

🤢🤮 

Endret av Sommerelsker
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da må du veie opp om hva som er viktigst for deg: ham og barna dere allerede har, eller et barn til. 

Å lure en som ikke vil ha barn er så bedritent gjort at jeg ikke engang har ord for det. Ikke bare tvinger du et livslangt ansvar på en uvillig person, du setter også et barn til verden som må leve med en far som ikke ville ha barnet.

Jeg er glad jeg er kvinne og ikke mann. Hadde jeg vært mann, så ville jeg sterilisert meg med tanke på at det faktisk er kvinner som tror de har rett til å tvinge barn på uvillige menn. 

Anonymkode: e77f8...464

• Liker 11
Skrevet

Hvorfor skal nå  lure noen? Hvorfor vil man ha barn med noen som egentlig ikke vil ha barn? Finn heller noen som vil ha barn. Er så stygt å lure noen 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er slike mennesker som gjør det verre for alle andre. Er paranoid nok fra før, faen. 😬

Skulle ønske det fantes bedre prevansjonsmiddel for menn enn dong eller å fryse svømmerne, snipp-snipp og be til høyere makter at det kan reverseres.

Anonymkode: f16c0...a69

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er slike mennesker som gjør det verre for alle andre. Er paranoid nok fra før, faen. 😬

Skulle ønske det fantes bedre prevansjonsmiddel for menn enn dong eller å fryse svømmerne, snipp-snipp og be til høyere makter at det kan reverseres.

Anonymkode: f16c0...a69

snipp-snipp kan reverseres 😎 Men:

Resultater ved refertilisering

Resultatene etter en refertilisering er dårligere jo lengre tid som er gått siden den opprinnelige steriliseringen. Er det gått mindre enn fem år kan man regne med ca. 50 % sjanse for graviditet. Resultatene er også avhengig av deg og din partners alder – jo høyere alder desto dårligere utsikter til graviditet. 

Med andre ord: Ikke ha sex med kvinnfolk som du ikke kunne ha tenkt deg å ha barn med om det skulle oppstå en situasjon der kjerringa er galen. 

Vil du ikke ha barn i det hele tatt uansett hva: sterilisering. ✂️ 

Vil du vente med barn men er veldig paranoid: Steriliser og frys ned sædceller.

:nordvesta:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (13 minutter siden):

snipp-snipp kan reverseres 😎 Men:

Med andre ord: Ikke ha sex med kvinnfolk som du ikke kunne ha tenkt deg å ha barn med om det skulle oppstå en situasjon der kjerringa er galen. 

Vil du ikke ha barn i det hele tatt uansett hva: sterilisering. ✂️ 

Vil du vente med barn men er veldig paranoid: Steriliser og frys ned sædceller.

:nordvesta:

Om mannen elsker partneren sin, er det jo ikke katastrofe om hun blir gravid.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...