AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Jeg og typen har vært sammen i 2 år, vi har masse sex men i det siste har det vært litt A4. I begynnelsen prøste vi på med nye ting hver dag, og nå føles det ut som alt er prøvd ut. - Kjøper inn nytt sexy undertøy en gang i mnd.. - Prøvd alt mulig av fetish leker.. - Bondage sex.. - Sex på jobb, bil, skog, tur osv.. - Spilt inn sex filmer av oss.. Jeg er tom for ideer, og vil prøve nye ting. Har dere noen tips? 🤯 Anonymkode: d59bf...f8c
Trolltunge Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Slutte med å forvente at sex er et tivoli med stadig nye karuseller å prøve, og bare ta dere tid til å nyte hverandre? 9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Trolltunge skrev (49 minutter siden): Slutte med å forvente at sex er et tivoli med stadig nye karuseller å prøve, og bare ta dere tid til å nyte hverandre? Var ikke et svar på spørsmålet, vi gjør ikke annet enn å nyte hverandre. Anonymkode: d59bf...f8c
TheAliass Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Wet-sex, analsex, gagging, rollespill, partnerbytte, gruppesex, strømming, kvelning, kroker.. Lista er jo lang. Men altså, man kan jo ende opp med å ødelegg mer enn det gagner, hvis man hele tiden forventer at ting skal bli mer og mer spennende. To år er ingenting iløpet av et potensielt livslangt forhold, så det viktigste er å gjøre det dere liker, og å gjøre dette enda bedre. Høres for meg ut som at du/dere vil ha noe nytt fordi du/dere er redde for å miste den første spennende nyforelskede følelsen.. Den går heldigvis helt naturlig over til noe dypere og varmere med årene, uten at sexlivet trenger å bli ødelagt eller verre av den grunn. 3
Gjest Warrior Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Trekant hvis det er noe dere kunne tenke dere og er greit for dere begge? F.eks ene gangen to kvinner og en mann, og andre gangen to menn og en kvinne.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Fjernstyrt vibrator, det har jeg lyst til å prøve Anonymkode: 2cd75...f55
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 Å alltid jage etter noe nytt og bedre, vil i det lange løp bare ødelegge mellom dere. Lik det dere allerede har heller. Anonymkode: 7bfc9...a28
Fioljenta Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 Vår erfaring er at det er spennende å prøve noe nytt, men når vi øver blir det mye bedre. Derfor har vi «prosjekter» der vi f.eks. fokuserer på å lære oss å gi ham multiple, tester ut forskjellige slikkemetoder, undersøker muligheter i utvalgte sexstillinger, trener på å gi meg vaginale orgasmer, øver oss på å glede oss over forskjellige fetisjer, leker med forskjellige sanser etc. etc. Nøkkelordet for oss er å prøve det samme over tid for å virkelig få glede av det. Når vi haster fra det ene til det andre, får vi liksom ikke ut potensialet. Men det er oss. Godt mulig det er annerledes for dere. 🤗 Uansett, jeg har samlet en haug tips på fiolsex. Kanskje dere finner noe dere har lyst til å prøve der? 💜 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Warrior skrev (20 timer siden): Trekant hvis det er noe dere kunne tenke dere og er greit for dere begge? F.eks ene gangen to kvinner og en mann, og andre gangen to menn og en kvinne. Ender med sjalusi og redsel for utroskap. Hva om de møtes alene etterpå? Hva om han liker hun bedre enn partneren? Hva om, tenk om. Nei dette er ikke løsningen. Anonymkode: 7000e...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå