AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Stemmer det at jeg ikke får reise hvis jeg ikke er vaksinert? Jeg vil veldig gjerne ikke ta den. ønsker det bare ikke. Anonymkode: 74d21...b53 1
Whistler Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Reis i vei. Beregn nok tid til testing, køer og karanteneopphold. 1
Humle Brumle Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Stemmer det at jeg ikke får reise hvis jeg ikke er vaksinert? Jeg vil veldig gjerne ikke ta den. ønsker det bare ikke. Anonymkode: 74d21...b53 Det blir nok mange land som nekter innreise hvis du ikke er vaksinert. Så det stemmer delvis det du sier. Kommer veldig an på når og hvor du vil reise. Men hvis du vil reise til forskjellig land de par første årene som kommer nå så får du nok nei fra mange land. Det er jo ditt valg men det kommer med ulemper det også. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Jo, men det kan være du må i karantene i landet du reiser til og når du kommer hjem igjen. Det kommer også til å være flere land som er stengt for deg fordi de bare slipper inn vaksinerte. Du kan reise, det blir bare mye mer risikabelt og mer å sette seg inn i. Anonymkode: 86aa5...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo, men det kan være du må i karantene i landet du reiser til og når du kommer hjem igjen. Det kommer også til å være flere land som er stengt for deg fordi de bare slipper inn vaksinerte. Du kan reise, det blir bare mye mer risikabelt og mer å sette seg inn i. Anonymkode: 86aa5...2c2 Mange land har ikke karantene. Ei venninne skal til Tyskland er ikke vaksinert og ingen karantene. Anonymkode: 24a62...627 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 De fleste land kan du reise til uten karantene, så lenge du har negativ koronatest 48 timer før avreise. Jeg er i samme situasjon som deg, TS og avventer med vaksine. Skal likevel snart til Italia 😁 Anonymkode: dcb5d...b50 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Mange land har ikke karantene. Ei venninne skal til Tyskland er ikke vaksinert og ingen karantene. Anonymkode: 24a62...627 Men det kan plutselig endre seg. Derfor er det litt mer risikabelt å reise uten å være vaksinert. Anonymkode: 86aa5...2c2 2
ErGlad Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 Du kan reise selv om du takker nei til vaksine. Etter hva jeg forstått så har de fleste grønne land, ingen karantene. Det er kun personer i risikogrupper som bør ta vaksine, da de har større risiko for å få alvorlig sykdom. 3
Anbefalte innlegg