AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Hvilken rettigheter har jeg? Har en nabo som gjerne spiller musikk fra klokken 10.00 om morgen til 19.00 om kvelden, om ikke enda senere. Bassen er relativt høy og slitsom og høre på. Tror neppe di tar Hamsun om jeg sier i fra. Vi begge leier, har jeg noen rettigheter? Anonymkode: 45f4c...7e0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Klag til huseier og si du ser deg nødt til å flytte med mindre han enten støyisolerer eller prater med naboen (dersom det er samme utleier) Anonymkode: 41d43...502
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klag til huseier og si du ser deg nødt til å flytte med mindre han enten støyisolerer eller prater med naboen (dersom det er samme utleier) Anonymkode: 41d43...502 Bor kommunalt så å klage til Usbl tror jeg neppe hjelper. Det er også brannmur mellom leilighetene så de andre som bor her hører det ikke. Bare jeg som bor under. Anonymkode: 45f4c...7e0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Joda - gi dem hver sin utgave av Markens Grøde, så har de noe annet å beskjeftige seg med 🙂🙂 Anonymkode: dfaae...c2e 4
HerKommerMummi Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Ta hevn! Spill noe sykt irriterende på full guffe når naboen skrur av sin musikk. Foreslår baby shark!
Fru Uperfekt Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilken rettigheter har jeg? Har en nabo som gjerne spiller musikk fra klokken 10.00 om morgen til 19.00 om kvelden, om ikke enda senere. Bassen er relativt høy og slitsom og høre på. Tror neppe di tar Hamsun om jeg sier i fra. Vi begge leier, har jeg noen rettigheter? Anonymkode: 45f4c...7e0 Spør om de kan sette høytalerne på gummimatte da vil det isolere endel 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvilken rettigheter har jeg? Har en nabo som gjerne spiller musikk fra klokken 10.00 om morgen til 19.00 om kvelden, om ikke enda senere. Bassen er relativt høy og slitsom og høre på. Tror neppe di tar Hamsun om jeg sier i fra. Vi begge leier, har jeg noen rettigheter? Anonymkode: 45f4c...7e0 Snakk med huseier, lever skriftlig klage. Sjekk politivedtektene og se om det er noe du kan få ut av det. Meld deg inn i Leieboerforeningen, det bør du være uansett om du leier bolig hvor du bor nå eller et annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå