AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Holdt på med en fyr i et par måneder nå, og sist vi møttes sa han at han syntes at jeg er wifey material, og at sånt er sjeldent nå til dags. Er dette positivt? Altså, burde jeg legge noe i det, eller er dette noe menn kan finne på å si til hvem som helst? Anonymkode: bc74b...8db 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Tror du vet svaret selv. Anonymkode: 1c372...4a7 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Ingen her kan svare på det. Noen menn sier hva som helst for å få seg noe, også at en kvinne er wifey material selvom de ikke legger noe i det eller mener det. Men det er også mulig han mener det, det vet bare han. Anonymkode: cea51...513 10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Herregud, om du er så blåst at du må spørre om dette, så gift deg med han! Eventuelt så har du behov for å lage en skrytetråd. Som anonym. Anonymkode: 19c29...b87 2
artigmedsex Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Ville i utgangspunktet sett på det som et kompliment, men litt avhengig av konteksten, spesielt kvinnesynet hans. 5
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 (endret) 🤣🤣 Det aller mest minnerike komplimentet jeg har fått var en fra en godt voksen kar som sa: Du ser ut som ei sånn kåne som jeg kan ha med i skogen å hogge ved sammen med 🤩😅Høres ikke så bra ut kanskje🙄🤔🤣 Det gjorde inntrykk tydeligvis da jeg enda ikke har glemt det selv om det er snart 20 år siden😅 Tenker om en mann sier at han ser for seg deg som kåna hans må jo være ett kompliment. Endret 7. juli 2021 av Elder Millennial
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 Sikkert vel og bra å være "wifey material", men blir skeptisk når det blir servert sammen med en generalisering om at det "sjeldent nå til dags". Det høres ut som han synes majoriteten av damer er noe skrot, og det kan vitne om ganske dårlige holdninger til kvinner generelt. Forhåpentligvis var det bare en floskel som glapp ut av han og ikke en veloverveid mening. Anonymkode: 89e87...245 10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #9 Skrevet 7. juli 2021 Jeg er skeptisk til folk som bruker engelske ord i norske setninger... Anonymkode: 01f8e...26c 10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #10 Skrevet 7. juli 2021 6 minutter siden, Elder Millennial said: 🤣🤣 Det aller mest minnerike komplimentet jeg har fått var en fra en godt voksen kar som sa: Du ser ut som ei sånn kåne som jeg kan ha med i skogen å hogge ved🤣🤩 Høres ikke så bra ut kanskje🙄🤔🤣 Det gjorde inntrykk tydeligvis da jeg enda ikke har glemt det selv om det er snart 20 år siden😅 Tenker om en mann sier at han ser for seg deg som kåna hans må jo være ett kompliment. 😄 Jeg hadde blitt smigret av å høre noe sånt. Selv fikk jeg engang høre fra en veldig godt voksen kar: "Du er så fin du for du ser ut som en prestefrue", og så ville han ha meg med NÅ hjem til moren hans som han bodde sammen med, for han hadde vært i Sverige og handlet så nå skulle han hjem og lage kjøttsuppe til mor og hun kom til å bli så glad når han hadde med en sånn fin dame som ser ut som en prestefrue og greier. En annen kar kunne fortelle meg at jeg var "veldig smart til kvinnfolk å være", og det er i hvert fall ikke noe kompliment hverken til meg eller andre kvinner. Anonymkode: e931b...323 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #11 Skrevet 7. juli 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Sikkert vel og bra å være "wifey material", men blir skeptisk når det blir servert sammen med en generalisering om at det "sjeldent nå til dags". Det høres ut som han synes majoriteten av damer er noe skrot, og det kan vitne om ganske dårlige holdninger til kvinner generelt. Forhåpentligvis var det bare en floskel som glapp ut av han og ikke en veloverveid mening. Anonymkode: 89e87...245 HELT enig! Jeg har blitt omtalt som wifey material av tre karer, alle veldig kjekke og flotte.. og alle veldig playermateriale. Det lå definitivt ingen seriøse framtidsplaner i det da de sa det til meg, selv om jeg virkelig håpet på det med to av dem Anonymkode: 15299...3f0 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #12 Skrevet 7. juli 2021 Har blitt kalt for Wifey material i alle år uten å ha fått en ring på fingeren Anonymkode: 29b2f...ac8 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #13 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Sikkert vel og bra å være "wifey material", men blir skeptisk når det blir servert sammen med en generalisering om at det "sjeldent nå til dags". Det høres ut som han synes majoriteten av damer er noe skrot, og det kan vitne om ganske dårlige holdninger til kvinner generelt. Forhåpentligvis var det bare en floskel som glapp ut av han og ikke en veloverveid mening. Anonymkode: 89e87...245 Helt enig! "Du er ikke som andre jenter", tror ikke at det er et godt tegn. Ikke fordi du ikke er fantastisk Ts, det er du sikkert! Men tyder på et dårlig kvinnesyn. Som om han mener at jenter flest er trashy horer, liksom. Anonymkode: 069c1...a56 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #14 Skrevet 7. juli 2021 Jeg ble kalt konemateriale av en player en gang. Han dumpet meg en tid senere. Ganske typisk for playerene å gå all in med å snakke om hvor vakre barn man skal få og alt sånt piss. Damene faller som fluer. Men for all del, det kan hende din fyr mente det dønn seriøst. Du kjenner han bedre enn oss 😉 Anonymkode: f4308...e21 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #15 Skrevet 7. juli 2021 Det vet du bedre om du blir introdusert til foreldrene 😊 Anonymkode: a4bb1...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #16 Skrevet 7. juli 2021 artigmedsex skrev (1 time siden): Ville i utgangspunktet sett på det som et kompliment, men litt avhengig av konteksten, spesielt kvinnesynet hans. Enig. Kan være kompliment, men kan også være et bilde på et forvridd kvinnesyn. Konemateriale er forsåvidt et kompliment isolert sett, men de røde lampene lyser når han mener det er sjeldent. Betyr det at han mener de fleste kvinner (unntatt du) er ubrukelig, horete, ikke egner seg som kone og så videre? Jeg ville ikke ha en mann som på generell basis snakket ned mine medsøstre. For meg er det et krav at min mann respekterer folk rundt seg, uavhengig av kjønn, hudfarge, religion, legning og så videre. Anonymkode: edd05...443 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #17 Skrevet 7. juli 2021 Rødt flagg. Kalles love bombing, han planter en fantasi om «giftemål» i hodet ditt for at du skal fortsette med å ligge med han. Anonymkode: 753e4...157 6
Snillmann her.. Skrevet 7. juli 2021 #18 Skrevet 7. juli 2021 Ta det som et kompliment. Han syns du er ei bra dame. Men det er ikke noe frieri. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #19 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Holdt på med en fyr i et par måneder nå, og sist vi møttes sa han at han syntes at jeg er wifey material, og at sånt er sjeldent nå til dags. Er dette positivt? Altså, burde jeg legge noe i det, eller er dette noe menn kan finne på å si til hvem som helst? Anonymkode: bc74b...8db Det er definitiv et "spring før det er for seint" type utsagn. Med mindre du selv delegerer menn og kvinner til to grupper og synes det er en ok praksis så er dere neppe kompatible, -venner og bekjente og folk man ligger med. Desse er spennende, givende, sterke personer med egne liv og meninger. Personer, med andre ord. Folk med personlighet. -partnere. Dørmatter man tråkker på, som er hjemme og steller hjem og passer unger og holder kjeft og ikke har så mye å komme med her i livet, og som finner seg i det meste. At noen sier du er "konemateriale" er det samme som om folk sier "du var kjedelig, du". Det har ingen (absolutt ingen) andre betydninger. Selv de som påstår det er et kompliment mener det er et kompliment nettopp fordi kvinner ikke skal ha et liv utenfor mannens sfære. Anonymkode: 15c78...fdc 4
Gjest Fnuggolina Skrevet 7. juli 2021 #20 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sikkert vel og bra å være "wifey material", men blir skeptisk når det blir servert sammen med en generalisering om at det "sjeldent nå til dags". Det høres ut som han synes majoriteten av damer er noe skrot, og det kan vitne om ganske dårlige holdninger til kvinner generelt. Forhåpentligvis var det bare en floskel som glapp ut av han og ikke en veloverveid mening. Anonymkode: 89e87...245 Nettopp. Du får svare «takk for komplimentet, men at kvinner flest ikke egner seg for langvarige forhold lurer jeg på hvorfor du synes». Ingen tenker at alle matcher en selv, men å si at kvinner generelt ikke er bra nok til etellerannet vitner om dårlig kvinnesyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå