Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle,

Vil bare begynne med å si at vi ikke sender ut denne ønskelisten mer eller mindre der blir spurt etter. Folk skal få gi det de ønsker, men det er allerede flere som har etterspurt ønsker.

Barnet vårt skal snart døpes, og jeg lurer på om dette er en grei ønskeliste? 

Kjelke
Trehjulssykkel
Penger
Gåbil/vogn
Matboks og drikkeflaske
Barnehage sekk
Bæremeis
Barnestol/møbler
Hjemme strikk
Speiderkniv
Bøker, sangbok etc
Barneservis
Smykker

Anonymkode: 72a50...6ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt. Men ville personlig droppe smykker, og heller inkludert baby-rørospledd og barnemedlemskap i turistforeningen, Og droppet matboks/drikkeflaske. Er jo 1-2 år til dere trenger dette. 

Anonymkode: 2462e...51a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, absolutt. Men ville personlig droppe smykker, og heller inkludert baby-rørospledd og barnemedlemskap i turistforeningen, Og droppet matboks/drikkeflaske. Er jo 1-2 år til dere trenger dette. 

Takk for svar!

De pleddene var svin dyre, men fine. Smykker tenkte vi som hun kan bruke hele livet.

Jeg vil ikke virke grådig, og ønsker å ha alle prisklasser på ønskelisten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for svar!

De pleddene var svin dyre, men fine. Smykker tenkte vi som hun kan bruke hele livet.

Jeg vil ikke virke grådig, og ønsker å ha alle prisklasser på ønskelisten. 

Jeg fikk en del smykker. De ligger fortsatt i et skrin hos foreldrene mine, og er alt for små for at jeg noen gang kan bruke de igjen. Så om du ønsker smykker foreslår jeg at du finner noe helt spesifikt. 

Så lenge du har med bøker på lista er du jo dekket. Men ville nok ikke send denne lista i sin helhet til hvem som helst, gitt hvor mange dyre ting det var her. De fleste gavene er jo slikt bare besteforeldre gir. Jeg er tante, og har pleid å gi pledd (600 - 800 kroner). eller Fjellerven sekk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg fikk en del smykker. De ligger fortsatt i et skrin hos foreldrene mine, og er alt for små for at jeg noen gang kan bruke de igjen. Så om du ønsker smykker foreslår jeg at du finner noe helt spesifikt. 

Så lenge du har med bøker på lista er du jo dekket. Men ville nok ikke send denne lista i sin helhet til hvem som helst, gitt hvor mange dyre ting det var her. De fleste gavene er jo slikt bare besteforeldre gir. Jeg er tante, og har pleid å gi pledd (600 - 800 kroner). eller Fjellerven sekk. 

Med de dyre tingene så håper vi flere går sammen, forventer på ingen måte å få noe dyrt av én person/familie. 

Takk for synspunkt!

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei alle,

Vil bare begynne med å si at vi ikke sender ut denne ønskelisten mer eller mindre der blir spurt etter. Folk skal få gi det de ønsker, men det er allerede flere som har etterspurt ønsker.

Barnet vårt skal snart døpes, og jeg lurer på om dette er en grei ønskeliste? 

Kjelke
Trehjulssykkel
Penger
Gåbil/vogn
Matboks og drikkeflaske
Barnehage sekk
Bæremeis
Barnestol/møbler
Hjemme strikk
Speiderkniv
Bøker, sangbok etc
Barneservis
Smykker

Barnehagesekk og hjemmestrikk i ett ord :)

Her er det mye å velge i alle fall :);

Anonymkode: 33176...69d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville droppet bæremeis siden det er til foreldrene og ikke barnet. Ellers fint!

Anonymkode: 1f6bd...658

AnonymBruker
Skrevet

Opprett gaveliste på gavelisten.no. Da kan de som ønsker plukke og markere at det er kjøpt så dere ikke får 3 av alt. Ville også lagt til penger på gavelisten. Kanskje en sparebøsse? Opprett en konto i navnet til barnet.

Anonymkode: 960e7...b24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville droppet bæremeis siden det er til foreldrene og ikke barnet. Ellers fint!

Anonymkode: 1f6bd...658

Bæremeis er forsåvidt til barnet, men du ha rett i at det er vi som bruker den for å ta med barnet på tur.

Men det er fjernet, så takk! 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Opprett gaveliste på gavelisten.no. Da kan de som ønsker plukke og markere at det er kjøpt så dere ikke får 3 av alt. Ville også lagt til penger på gavelisten. Kanskje en sparebøsse? Opprett en konto i navnet til barnet.

Anonymkode: 960e7...b24

Det var lurt, det skal jeg gjøre med det samme.

Penger er på listen, og har opprettet konto i hennes navn til dette formålet.

Sparebøsse var også lurt, så takk!

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...