AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Med en kropp som har sett sine beste dager, etter barnefødsler amming og en periode med alvorlig sykdom, heftige kjemikalier og operasjoner. Jeg har endel «issues» (ikke psykisk sykdom, men særheter). Jeg er sterk, intelligent og snill. Med et alminnelig pent ansikt. Høyt utdannet og god jobb. Jeg trenger en mann som er sterk nok og trygg nok i seg selv til å verdsette mine sterke sider - ikke en som har behov for en mor. Hvor finner man sånne? Jeg har vært singel i 5 år, og møtt en del menn, men enten skitsnakker de ekskona, har gjeld opp til øra, sutrer og syter, eller drikker hver helg. Jeg er så lei… Noen tips? Anonymkode: bdd3b...7fe 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Jeg er 30 og er sammen med en på 45, tror alle menn i den alderen er slik… Eller iallefall de fleste. Min fyr har jeg vært sammen med noen få år og jeg har seriøst måttet OPPDRA han selv om jeg er 15 år yngre🙄 Det jeg tenkte når ting stod på som verst, var at det eneste gode som kom utav det var at iallefall bytter han meg ikke ut med noen yngre. Men heldigvis gikk det seg til etterhvert😅 Anbefaler deg å finne en enkemann, de har en god grunn til å være singel når de er rundt 50. De mannfolka som «alle vil ha», trygge, solide mannfolk er som regel tatt - og det av en grunn. Håper d løser seg!🌸 Anonymkode: 7d9ca...5c2 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Du har barn, så sånn sett trenger du ikke frykte å bli helt alene. Men skjønner godt hvordan du føler det. Jeg har to barn fra et kjærlighetsløst tidligere forhold, og tenkte jeg aldri kom til å finne en jeg kunne elske og bli elsket av. Da jeg var 38, møtte jeg den store kjærligheten. Nå er jeg 40, og vi er fremdeles sammen og jeg har aldri vært lykkeligere. Han er en del eldre enn meg, og hadde vel også gitt opp litt det med kjærligheten og hadde hatt noen kortere mer fwb relasjoner. Så det kan skje når du minst venter det. Anonymkode: 95e15...4ce 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Finn en som er yngre enn deg. Anonymkode: bd95c...096 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har vært singel i 5 år, og møtt en del menn, men enten skitsnakker de ekskona, har gjeld opp til øra, sutrer og syter, eller drikker hver helg. Jeg er så lei… Anonymkode: bdd3b...7fe Viss dei tapte i barnefordelinga og dermed har høge barnebidrag og høg gjeld for å etablere seg på nytt så er det vel ikkje rart dei skitsnakkar ekskona, sutrar og syt og drikk kvar helg Men når det er sagt så er dette vel ikkje mannfolk du vil ha uansett. Ver glad som singel til du finn ein triveleg kar. Anonymkode: ec7f4...55f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Et knallhardt kostholds- og treningsregime vil gjøre deg til en cougar-milf som kan velge på øverste hylle. Case closed. Anonymkode: 8d331...928 3
Engel Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 Er i 40 årene selv. Mitt tips.., eller det som jeg forteller meg selv, er å ikke gi opp. Det er ikke mange av dem der ute, men de er der. Ofte er de ikke single så lenge da. Jeg har møtt 2 sånne de siste 6 årene. Den første dessverre for tidlig etter bruddet mitt til at jeg så hvilken bra mann han faktisk var (og når jeg var klar hadde han dessverre funnet en annen og er nå gift), og han andre fikk dessverre ikke nok følelser for meg. Eller... det har nok vært et par til også som har vært veldig bra menn, men som ikke har passet med meg. Så ikke gi opp. Min erfaring er at jeg matcher gjerne best med menn som er på tilsvarende nivå jobbmessig, i forhold til ansvar og lønn. De er gjerne vant til sterke damer via jobben også. Så i alle fall på nettdating er det mye det jeg ser etter, i tillegg til felles interesser. 3
Gjest SomeDude32 Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 Du har ikke bra kropp sier du, du har psykiske plager og du er snart 50. Så klager du over at menn i den samme alderen du er i har issues. Du kan enten date yngre menn som ikke har issues, eller så kan du prøve deg i utlandet hvor menn er mindre kravstore.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Menn blir også mer kravstor med alderen... Anonymkode: a9524...269 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 Du nevner endel ting om kropp og psyke, uten å egentlig beskrive det så mye. Det trenger ikke være dealbreakers, men det er utrolig mange kvinner som deler de samme tingene du har ramset opp på plussiden, i tillegg til å fronte en velholdt kropp, aktiv livsstil, fjell og kanobilder etc, så konkurransen er hard. M53 Anonymkode: b67d0...9b4 1
Antiviruset Skrevet 8. juli 2021 #11 Skrevet 8. juli 2021 SomeDude32 skrev (3 timer siden): Du kan enten date yngre menn som ikke har issues, eller så kan du prøve deg i utlandet hvor menn er mindre kravstore. Bytte til yngre menn? Når man selv har slitt seg ned og sliter? Tror du at dette er et alternativ Slutt å tulle. Hun må fikse livet sitt, trene litt og ta vare på seg selv. Menn fra utlandet og du skal ikke så langt bort fra Norge til andre kulturer bruker fort en norsk dame som dørmatte. Så videre til neste. Det er bare ikke et alternativ. Man må vurdere sin egen attraktivitet og finne noen på sitt eget nivå som er seriøse, alt annet er dømt til å mislykkes. 3
Teethgrinding Skrevet 8. juli 2021 #12 Skrevet 8. juli 2021 Dette er et fantastisk eksempel på en person med mangelfull selvinnsikt knyttet til hva hun kan kreve vs. hva hun vil ha. Vi vil alle ha deilige, selvgående lekre partnere. Men vi får slitne småtjukke hverdagsmennesker akkurat som oss selv. 2
Gjest SomeDude32 Skrevet 8. juli 2021 #13 Skrevet 8. juli 2021 4 minutter siden, Antiviruset said: Bytte til yngre menn? Når man selv har slitt seg ned og sliter? Tror du at dette er et alternativ Slutt å tulle. Hun må fikse livet sitt, trene litt og ta vare på seg selv. Menn fra utlandet og du skal ikke så langt bort fra Norge til andre kulturer bruker fort en norsk dame som dørmatte. Så videre til neste. Det er bare ikke et alternativ. Man må vurdere sin egen attraktivitet og finne noen på sitt eget nivå som er seriøse, alt annet er dømt til å mislykkes. Jeg kunne vært like brutal som deg, men det er faktisk enkelte menn som ikke har problemer med eldre damer. Selv i Norge. Et godt eksempel på det er jo Petter Pilgård som endte opp med en eldre dame. Men hun ser jo bra ut i tillegg da, så det er jo noe der. Tror TS kan ha god nytte av at hun er moden og har ressurser. I tillegg til at hun har erfaring i senga. Det kan veie opp
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #14 Skrevet 8. juli 2021 SomeDude32 skrev (3 timer siden): Du har ikke bra kropp sier du, du har psykiske plager og du er snart 50. Så klager du over at menn i den samme alderen du er i har issues. Du kan enten date yngre menn som ikke har issues, eller så kan du prøve deg i utlandet hvor menn er mindre kravstore. Lær deg å lese. Hun skrev "IKKE psykisk". Anonymkode: 7bf39...a57 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #15 Skrevet 8. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: det er utrolig mange kvinner som deler de samme tingene du har ramset opp på plussiden, i tillegg til å fronte en velholdt kropp, aktiv livsstil, fjell og kanobilder etc, så konkurransen er hard. M53 Anonymkode: b67d0...9b4 Det vil jeg tro. Selv har jeg ikke sjangs i havet til å konkurrere med sånt. så jeg har ingen råd å gi til TS. Anonymkode: 14f77...4dc 1
Gjest SomeDude32 Skrevet 8. juli 2021 #16 Skrevet 8. juli 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Lær deg å lese. Hun skrev "IKKE psykisk". Anonymkode: 7bf39...a57 Hadde hun ikke hatt psykiske plager og hatt alt det andre på stell, så hadde hun ikke vært singel den dag idag. Det å si at "jeg har noen særegne trekk" er det samme som når damer sier de er "formfulle". Alle veit det betyr at hun er feit. På samme måte betyr det også at TS har psykiske plager.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #17 Skrevet 8. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Du nevner endel ting om kropp og psyke, uten å egentlig beskrive det så mye. Det trenger ikke være dealbreakers, men det er utrolig mange kvinner som deler de samme tingene du har ramset opp på plussiden, i tillegg til å fronte en velholdt kropp, aktiv livsstil, fjell og kanobilder etc, så konkurransen er hard. M53 Anonymkode: b67d0...9b4 Kano ass, da veit du at du har funnet drømmedama. Anonymkode: 28857...62a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #18 Skrevet 8. juli 2021 SomeDude32 skrev (4 minutter siden): Hadde hun ikke hatt psykiske plager og hatt alt det andre på stell, så hadde hun ikke vært singel den dag idag. Det å si at "jeg har noen særegne trekk" er det samme som når damer sier de er "formfulle". Alle veit det betyr at hun er feit. På samme måte betyr det også at TS har psykiske plager. Hæ? Har du overhodet lest innlegget eller? Hun skriver da ikke noe sånt! Hun skriver at hun har noen "særheter", altså særheter ved sin personlighet! Ikke "særegne trekk" og vekt!! Du er ikke særlig god til å lese, får man vel nesten si. Ikke bare "vet" du, uten å noengang ha møtt mennesket, den nøyaktige grunnen til at hun er singel, i all din "visdom". Eh...... Anonymkode: 7bf39...a57
Gjest SomeDude32 Skrevet 8. juli 2021 #19 Skrevet 8. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Hæ? Har du overhodet lest innlegget eller? Hun skriver da ikke noe sånt! Hun skriver at hun har noen "særheter", altså særheter ved sin personlighet! Ikke "særegne trekk" og vekt!! Du er ikke særlig god til å lese, får man vel nesten si. Ikke bare "vet" du, uten å noengang ha møtt mennesket, den nøyaktige grunnen til at hun er singel, i all din "visdom". Eh...... Anonymkode: 7bf39...a57 Jaja jeg gadd faktisk ikke gå tilbake til førstesiden for å finne ut hva hun faktisk skrev. Men poenget er det samme. Hun har issues og derfor skyr menn unna. Den eneste grunnen til at hun faktisk kun finner ødelagte menn er fordi det er det eneste hun tiltrekker seg. Like barn leker best
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #20 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Et knallhardt kostholds- og treningsregime vil gjøre deg til en cougar-milf som kan velge på øverste hylle. Case closed. Anonymkode: 8d331...928 For sex ja ikke noe mer i hvertfall Anonymkode: ce4f0...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå