Anelie Skrevet 7. juli 2021 #22 Skrevet 7. juli 2021 Anelie skrev (1 minutt siden): Kaos eller Återvandring? - YouTube Anbefaler å se på alternative medier som forteller sannheten siden mainstream mediene svikter sitt oppdrag og bare er mikrofonstativ for makteliten. 8
Linebekk Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #23 Skrevet 7. juli 2021 https://www.friatider.se/gw-om-polismordaren-ute-igen-om-nagra-ar-om-han-doms Den häktade 17-åringen Sakariye Ahmed kommer att få max fyra års ungdomsvård om han döms för polismordet i Göteborg. Det säger Leif GW Persson. 5
Callisto83 Skrevet 7. juli 2021 #24 Skrevet 7. juli 2021 Vi burde egentlig begynne å bekymre oss over oss selv. Vi grenser tross alt til Sverige, og hvis Sverige skulle kollapse (noe som tross alt er en mulighet i fremtiden) kommer det til å ramme oss også. 11
Snillmann her.. Skrevet 7. juli 2021 #25 Skrevet 7. juli 2021 Anelie skrev (19 minutter siden): Vi må slutte å stemme på snillistiske og virkelighetsfjerne politikere og partier som vil ha åpne grenser og som ønsker å importere et "multikulturelt helvete" hvor volden og kriminaliteten tar over. Alle kulturer og religioner passer ikke inn i vårt samfunn. Hehe ja er enig i det men nå er det visst akkurat de du nevner som forventes å vinne neste stortingsvalg. Så her i Norge har vi ikke skjønt det. Men det blir spennende å se framover, både med Norge og Sverige. Så med «se og lær» tenkte jeg bla på neste valg. Ser nemlig ikke ut som de fleste har sett og lært.. 4
Linebekk Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #26 Skrevet 7. juli 2021 Callisto83 skrev (3 minutter siden): Vi burde egentlig begynne å bekymre oss over oss selv. Vi grenser tross alt til Sverige, og hvis Sverige skulle kollapse (noe som tross alt er en mulighet i fremtiden) kommer det til å ramme oss også. Tenker det samme, når det evt blir borgerkrig. Skal Norge bidra da? Svenskene blir jo snart mindretall i sitt eget land. 5
Snillmann her.. Skrevet 7. juli 2021 #27 Skrevet 7. juli 2021 Linebekk skrev (1 minutt siden): Tenker det samme, når det evt blir borgerkrig. Skal Norge bidra da? Svenskene blir jo snart mindretall i sitt eget land. Tviler på om det blir borgerkrig med det første og enda mer på om Norge vil bidra i en slik. Men at problemene i Sverige lett sprer seg over grensa, er helt klart. Omreisende kriminelle, narkosalg osv kommer lett over en såpass åpen grense, og dermed blir det mer kriminalitet i Oslo og andre steder. Vi ser allerede endel kriminelle fra Sverige osv som opererer i Norge. 4
Linebekk Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #28 Skrevet 7. juli 2021 Snillmann her.. skrev (6 minutter siden): Tviler på om det blir borgerkrig med det første og enda mer på om Norge vil bidra i en slik. Men at problemene i Sverige lett sprer seg over grensa, er helt klart. Omreisende kriminelle, narkosalg osv kommer lett over en såpass åpen grense, og dermed blir det mer kriminalitet i Oslo og andre steder. Vi ser allerede endel kriminelle fra Sverige osv som opererer i Norge. Norge har jo allerede et multikriminelt samfunn pga åpne grenser og innvandringen. 4
Snillmann her.. Skrevet 7. juli 2021 #29 Skrevet 7. juli 2021 Selvfølgelig men innvandrere med annen religion og kultur enn det vanlige har ikke flertall politisk og maktmessig enda bortsett fra noen områder i Oslo. Det begynner å bli virkelig farlig når de får makta. 3
Anelie Skrevet 7. juli 2021 #30 Skrevet 7. juli 2021 Linebekk skrev (22 minutter siden): Tenker det samme, når det evt blir borgerkrig. Skal Norge bidra da? Svenskene blir jo snart mindretall i sitt eget land. Svenskene er i ferd med å våkne fordi volden og kriminaliteten nå begynner å ramme den øvre middelklassen og de rike områdene av Sverige. Og for ikke bli beskylt for å ta alle innvandrere over en kam så er det er ikke bare svensker som er fortvilet over situasjonen men også alle oppgående innvandrerne som oppfører seg bra og bidrar til Sverige er fortvilet over denne fryktelige utviklingen i Sverige som også rammer dem. 7
Rullerusk Skrevet 7. juli 2021 #31 Skrevet 7. juli 2021 1 hour ago, Anelie said: Svenskene er i ferd med å våkne fordi volden og kriminaliteten nå begynner å ramme den øvre middelklassen og de rike områdene av Sverige. Og for ikke bli beskylt for å ta alle innvandrere over en kam så er det er ikke bare svensker som er fortvilet over situasjonen men også alle oppgående innvandrerne som oppfører seg bra og bidrar til Sverige er fortvilet over denne fryktelige utviklingen i Sverige som også rammer dem. Blir sprø av « ta alle over en kam» det heter ikke det. 4
herzeleid Skrevet 7. juli 2021 #32 Skrevet 7. juli 2021 En ting er Sverige nå etter årevis med skyhøy innvandring og mangelfull integrering. De har enorme sosiale problemer og en stor del av befolkningen som lever på kanten eller utenfor samfunnet men også mange som er avhengig av velferdsytelser. I mange tilfeller overlapper disse gruppene. Hva skjer når en møter dårligere økonomiske tider og må begynne å stramme inn på den samme velferden for alle grupper og redusere bevilgninger til både politi og integrering? Jeg tror det kan bli uendelig mye verre enn det er nå. Problemene som vil kunne forverres blant innvandrerbefolkningen er ille nok, men en vil kanskje også se at "vanlige" svensker bli mye mer ekstreme ettersom de må betale mer og få mindre tilbake for å betale for en hodeløs innvandringspolitikk, og til gjengjeld få et mye mindre trygt samfunn. Jeg håper svenskene klarer å holde seg rolige når denne realiteten eventuelt går opp for dem og realiserer seg. 7
true aspie Skrevet 7. juli 2021 #33 Skrevet 7. juli 2021 Er det virkelig så ille i Sverige? Tror nok dette er ganske overdrevent.
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 7. juli 2021 #34 Skrevet 7. juli 2021 Det hadde gått helt fint hvis unge svensker giftet seg tidlig og fikk barn med hverandre. At det ble født svenske unger og samfunn og kultur ble ført videre. Vet ikke hva fødselsraten er i Sverige, jeg? Patetisk lav gjetter jeg på.
Gjest Robin666 Skrevet 7. juli 2021 #35 Skrevet 7. juli 2021 Linebekk skrev (11 timer siden): Ja, det er helt forferdelig. En av mine kollegaer i 50årene er vokst opp i Malmø området. Hvordan kan det gå så galt? Hvordan er det mulig. Var på tur til Roma i 2019, når jeg spiste ut en kveld blir jeg spurt om det virkelig er så ille i Sverige som de har lest på internett. 😪 Sosialister
Linebekk Skrevet 8. juli 2021 Forfatter #36 Skrevet 8. juli 2021 herzeleid skrev (9 timer siden): En ting er Sverige nå etter årevis med skyhøy innvandring og mangelfull integrering. De har enorme sosiale problemer og en stor del av befolkningen som lever på kanten eller utenfor samfunnet men også mange som er avhengig av velferdsytelser. I mange tilfeller overlapper disse gruppene. Hva skjer når en møter dårligere økonomiske tider og må begynne å stramme inn på den samme velferden for alle grupper og redusere bevilgninger til både politi og integrering? Jeg tror det kan bli uendelig mye verre enn det er nå. Problemene som vil kunne forverres blant innvandrerbefolkningen er ille nok, men en vil kanskje også se at "vanlige" svensker bli mye mer ekstreme ettersom de må betale mer og få mindre tilbake for å betale for en hodeløs innvandringspolitikk, og til gjengjeld få et mye mindre trygt samfunn. Jeg håper svenskene klarer å holde seg rolige når denne realiteten eventuelt går opp for dem og realiserer seg. Integreringen fungerer jo ikke, det har vel aldri fungert med masseinnvandring. Se til Norge, de som kom hit på 60-70 tallet fikk en helt annen start enn i dag. De var en liten gruppe. Veldig få. 8
herzeleid Skrevet 8. juli 2021 #37 Skrevet 8. juli 2021 Linebekk skrev (20 minutter siden): Integreringen fungerer jo ikke, det har vel aldri fungert med masseinnvandring. Se til Norge, de som kom hit på 60-70 tallet fikk en helt annen start enn i dag. De var en liten gruppe. Veldig få. Det fungerer nok i alle fall mye dårligere enn vi skulle ønske og vi må kunne anta at det vil fungere dårligere om en på sikt får enda dårligere forutsetninger for å integrere. 2
tom1986 Skrevet 8. juli 2021 #38 Skrevet 8. juli 2021 Sverige har store problemer. Den eneste måten de kan rydde opp i dette er å stanse all innvandring fra ikke-vestlige land de neste 20-30 årene og satse på at de som allerede er der integreres gradvis. 11
334 Skrevet 8. juli 2021 #39 Skrevet 8. juli 2021 Bremnes.Kari skrev (10 timer siden): Det hadde gått helt fint hvis unge svensker giftet seg tidlig og fikk barn med hverandre. At det ble født svenske unger og samfunn og kultur ble ført videre. Vet ikke hva fødselsraten er i Sverige, jeg? Patetisk lav gjetter jeg på. Er det et mål å lage flest mulig unger? Tror du ikke sverige eller norge for den del ville overleve uten å til enhver tid formere seg som kaniner? Det blir systematisk poltisk, psykologisk, og økonomisk motarbeidet. Og unge svensker og normenn ser mindre og mindre håp for framtiden og har blitt indoktrinert til å tenke at familie ikke har noe srlig positivt for seg siden 80-90 tallet. Propaganda og grunnsteinen i hele europas undergang 1
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 8. juli 2021 #40 Skrevet 8. juli 2021 24 minutter siden, 334 said: Er det et mål å lage flest mulig unger? Tror du ikke sverige eller norge for den del ville overleve uten å til enhver tid formere seg som kaniner? Det blir systematisk poltisk, psykologisk, og økonomisk motarbeidet. Og unge svensker og normenn ser mindre og mindre håp for framtiden og har blitt indoktrinert til å tenke at familie ikke har noe srlig positivt for seg siden 80-90 tallet. Propaganda og grunnsteinen i hele europas undergang Lett å skylde på andre. Denne såkalte befolkningsutskiftingen eller masseinvandringen hadde aldri kunnet foregå uten at folk tillater det. Det har aldri vært mer tilrettelagt å ha store familier eller store barneflokker enn i dag. Likevel får svensker, og vestlige mennesker generelt, sånn 1,3 barn hver. "Men den nye Volvo suven min har bare plass til to barneseter", cry me a river. Og angående propaganda og denne Spectre, du kan jo slå opp selv hva fødselsraten i hennes Israel er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå