Gjest Dame64 Skrevet 7. juli 2021 #1 Del Skrevet 7. juli 2021 Søsteren min gifter seg i Strømstad om 4 uker. Jeg har fått min første dose med vaksine . Kan jeg reise over uten karantene hjem etterpå? Finner liksom ikke noe svar føler jeg noe sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 7. juli 2021 #2 Del Skrevet 7. juli 2021 Dame64 skrev (1 minutt siden): Søsteren min gifter seg i Strømstad om 4 uker. Jeg har fått min første dose med vaksine . Kan jeg reise over uten karantene hjem etterpå? Finner liksom ikke noe svar føler jeg noe sted Vanskelig å svare på da ting endrer seg veldig fort. Du må bare se hvordan utviklingen er. Kan jo hende det endrer seg fra en dag til en annen og du ikke får reist eller omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NysgjerrigeNilsi Skrevet 7. juli 2021 #3 Del Skrevet 7. juli 2021 Det endrer seg ikke fra en dag til en annen. Avgjørelsen om åpne/stenge blir tatt en gang i uken. VG sine koronasider er veldig fine, der kan du legge inn land/område du ønsker, og se hvilken farge det har nå, og hvordan VG tror det utvikler seg ila den neste tiden. Rødt/grønt baseres blant annet på 500 pr 100.000, og derfor vil ikke en stenging skje plutselig fra en dag til en annen. Logikk! Fornuft! Hvordan er smitten per i dag? Er det sannsynlig at med dagens smittesituasjon at det plutselig vil eksplodere i Strømstad? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 9. juli 2021 #4 Del Skrevet 9. juli 2021 Dame64 skrev (På 7.7.2021 den 11.06): Søsteren min gifter seg i Strømstad om 4 uker. Jeg har fått min første dose med vaksine . Kan jeg reise over uten karantene hjem etterpå? Finner liksom ikke noe svar føler jeg noe sted Reise over...? Bor ikke du langt nord i landet? Man sier jo ikke "reise over" da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg