Gå til innhold

Positiv cb digital 3+, når jeg var akkurat 5+0, er det likevel fare for at det kan være utenfor livmoren (exu)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat 5+0 viste cb digital 3+. Nå har det gått litt over to uker, og jeg har begynt å få moderate smerter i venstre side.

Kan det være exu selv om jeg hadde fin hcg stigning i starten?

Anonymkode: dd0f1...4c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hadde fin stigning da jeg hadde exu. Det skjer hos 1/3 del. Kun en ultralyd kan bekrefte eller avkrefte exu.

Anonymkode: 3ab42...f9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja, jeg hadde fin stigning da jeg hadde exu. Det skjer hos 1/3 del. Kun en ultralyd kan bekrefte eller avkrefte exu.

Anonymkode: 3ab42...f9e

Okei. Er det mulig å møte opp på legevakten å få ultralyd? Skal på ferie om et par daget, så hadde vært greit å vite før den tid. Har søkt rundt på privat ultralyd, men ingen har ledig time så fort😞 

AnonymBruker
Skrevet

Er litt redd jeg ikke blir tatt seriøst da, siden jeg ikke har blødd noe, men det stikker veldig, og kun i en side.

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde stikking på ene siden selv, men var ikke exu.

Anonymkode: 16bf7...3d1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også fin stigning på hcg, ble målt jevnlig hos legekontoret (pga to svangerskap der jeg mistet i månedene før). Ingen mistenkte noe, heller ikke jeg, før det plutselig ble smerter og ambulansetur til sykehuset i uke 8.

Anonymkode: 51acf...7c6

AnonymBruker
Skrevet

trodde clearblue viste maks 3+? Uansett.. Altså da er du tre uker over eggløsning  -den viser jo antall uker etter befruktning?? og du er da 5 uker? Ser ikke hva som er bekymringen?

Anonymkode: d2879...7d8

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke exu ganske sjeldent? jeg har hatt litt stikninger i begge sider (variert litt) men det var ikke exu. Trodde det skulle gjøre ganske vondt? Du kan jo ringe legevakten og forklare smertene og spørre om de kan sjekke det der.

Anonymkode: 91008...cfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...