Linnie Skrevet 3. oktober 2002 #1 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hva var dine graviditets symptomer? Og hva var det første du tenkte etter at du så to blå?? Er bare nysgjerrig... dessuten er det så mange som lurer på symptomer, så det kan jo være greit å samle så mange som mulig på et sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #2 Del Skrevet 3. oktober 2002 Det har ligget et "brev" til deg under personlig meldinger i flere dager. sier i fra her, for det ser ikke ut til at du har oppfattet det. Hva med å begynne med seg selv i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2002 Nei det gjør nok ikke det gjest, ikke noe brev i min mail boks!! Og hvis du har noe å si, si det gjerne her! Kan desverre ikke begynne med meg selv, da jeg ikke er gravid enda, syntes bare det er morro å lese om! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #4 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg mener under forumet Personlige meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #5 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg var veldig øm i brystene, gikk rundt med mensensmerter( trodde jeg) og ble etter en stund fryyyyyktelig kvalm og spydde og spydde ALT opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2002 #6 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg fikk humørsvingninger som ikke lignet grisen. Kunne reagere kraftig på en liten filleting. Litt slitsomt, men det er bedre når en vet hvorfor. Ellers fikk jeg også ømme bryster og menssmerter, men selvsagt uteblitt mens. Jeg har alltid trodd at jeg fra dag en kom til å bli fryktelig kvalm, men det har jeg enda ikke merket noe til. Nå er jeg bare drøye 6 uker på vei, så jeg håper det fortsetter slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest - Della Skrevet 6. oktober 2002 #7 Del Skrevet 6. oktober 2002 Tok en test for to timer siden og der var det TO Blå!! Symptonene er vel stort sett det samme som de ellers er foran mensen. Vondt i puppene, kviser, urolig mage... Det eneste er at denne gangen var symptonene ekstra sterke. Brystvortene var vonde (noe de egentlig ikke pleier å være), litt flere kviser og litt mer "luft" i magen. Har ikke gått opp for meg, det kommer det vel ikke ikke til å gjøre på lange tider. Min første reaksjon var at jeg begynte å gråte så gla var jeg. Klem fra Della (3+6) - så deilig det var å skrive det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 6. oktober 2002 #8 Del Skrevet 6. oktober 2002 Tok en test for to timer siden og der var det TO Blå!! Symptonene er vel stort sett det samme som de ellers er foran mensen. Vondt i puppene, kviser, urolig mage... Det eneste er at denne gangen var symptonene ekstra sterke. Brystvortene var vonde (noe de egentlig ikke pleier å være), litt flere kviser og litt mer "luft" i magen. Har ikke gått opp for meg, det kommer det vel ikke ikke til å gjøre på lange tider. Min første reaksjon var at jeg begynte å gråte så gla var jeg. Klem fra Della (3+6) - så deilig det var å skrive det.. Mange gode klemmer til deg Della! Lykke til med graviditeten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2002 #9 Del Skrevet 6. oktober 2002 Da testen lyste opp med 2 blå, var første tanke bare: Å dæven! Ble litt tatt på senga, men hadde jo merket at ikke alt var som det brukte.. Hadde vel di vanlige tegnene..ømme bryster, uteblivende mens å noen humørsvigninger som kunne skremme fanden på flatmark. Dem har jeg forresten enda Var ca 1 uke over tiden da jeg testet.. Etter at første sjokk var lagt seg, så kom en utrolig glede. Var sikker på at testen måtte vise feil, og tok en til, med samme resultat. Akkurat da var jeg verdens lykkeligste.. Litle og Nurket 23+7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 6. oktober 2002 #10 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har to flotte sønner - men svangerskapene har vært totalt forskjellige fra første stund. Da jeg var begynte å få mistanker om at jeg var gravid med min eldste sønn, hadde jeg totalt panikk. Det var slutt mellom meg og den framtidige barnefaren og jeg nektet på en måte å innse at jeg var gravid. Jeg hadde nettopp kjøpt meg en kjempedyr leilighet og fått meg en god jobb. Selvom jeg var 22 den gangen, så grudde jeg meg til å fortelle mine foreldre at jeg var gravid, utsatte også å fortelle det til sjefen min, og jeg orket ikke gå til legen før jeg var over 4 måneder på vei. Men alt gikk bra til slutt, og idag er denne "babyen" en flott og intelligent gutt på 16 1/2 år. Mitt andre svangerskap startet helt annerledes og 5 år etter mitt første. Da var jeg gift og graviditeten var høyst ønsket. Det eneste som var felles med forrige graviditet var svangerskapskløen, halsbrannen, høyt blodtrykk, hevelse i bena og at begge barna er født på sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. oktober 2002 #11 Del Skrevet 9. oktober 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 9. oktober 2002 #12 Del Skrevet 9. oktober 2002 veldig kvalm, menssmerter. ømme bryster, vondt i magen, kjempe sliten, og følte meg veldig i ubalanse. da jeg oppdaget to blå, sto alt stille mens rommet snurret rundt meg. jeg har ønsket meg barn lenge og akkurat da ble jeg veldig usikker. så ringte jeg sambo og andre nære slektninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #13 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg hadde en dag med litt mensliknende smerter og har vært litt kvalm noen dager - that's it! Ingen trøtthet, ikke humørsvingninger og ingen ømme bryster. Tok test nå i helgen og har termin i midten av juni :D Snuppa, som av en eller annen grunn ikke får logget seg inn.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvinny Skrevet 14. oktober 2002 #14 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg er nok en av de heldige når det gjelder symtomer, ihvertfall foreløpig... Har hatt ømme bryster, mindre smerter i magen ved at livmoren har strukket seg ut. Har ikke vært en eneste dag kvalm (bank i bordet Men nå på lørdag fikk jeg plutselig en voldsomt humør reaksjon! Jeg begynnte å hylgrine fordi jeg stakk meg i fingeren og sølte blod utover den nye genseren jeg hadde kjøpt.. Deretter begynnte jeg å le (latterkrampe) så gråte, så le... Idag har jeg vært potte sur, sjefen min tørte nesten ikke å komme inn på kontoret mitt sa han... Vel, mulig mine symtomer begynner nå Mange hilsner fra Tvinny :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #15 Del Skrevet 14. oktober 2002 Er det ikke de da som bortimot har ingen symptomer? Hvor stor er sjansen for det, tro...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 14. oktober 2002 #16 Del Skrevet 14. oktober 2002 Symptomer? Hvilke symptomer? Jeg hadde ingen. Jeg var ikke gått langt over tiden da jeg tok testen, og da to blå streker åpenbarte seg bredte det seg et spontant glis.. Selv om jeg bare var 16. Etterhvert hadde jeg riktignok noe kvalme på morgenen en tid -bare til jeg fikk i meg en banan eller tørr brødskive. Kastet aldri opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå