AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Er dette sant? Jeg tør ikke å prøve. Anonymkode: 074a0...53d
stan Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Nei. Så lenge det ikke er noe galt med de. Kanskje noen reagerer?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Sprite og banan kan gjøre deg alvorlig syk,det er livsfarlig,så ikke test. Anonymkode: f6aee...166
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Dette er en flere år gammel "utfordring" der du skal spise to bananer og så prøve å styrte i deg en liter Sprite. Det at magen plutselig fylles raskt opp av mat og drikke med brusende kullsyre på toppen, får den til å reagere med brekninger for å tømme seg - dvs. du spyr, noe som da er hele poenget med "utfordringen". Anonymkode: a24d6...96d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dette er en flere år gammel "utfordring" der du skal spise to bananer og så prøve å styrte i deg en liter Sprite. Det at magen plutselig fylles raskt opp av mat og drikke med brusende kullsyre på toppen, får den til å reagere med brekninger for å tømme seg - dvs. du spyr, noe som da er hele poenget med "utfordringen". Anonymkode: a24d6...96d For meg hadde det ikke vært nødvendig med to bananer og 1 liter Sprite. Brekker meg etter en liten bit banan både pga smak og konsistens. Fatter ikke at noen klarer å spise det der. Anonymkode: a1053...a43
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Men når jeg drikker cola og spiser banan så skjer det Ingenting. Er jo kullsyre i cola også. Anonymkode: 074a0...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå