AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Ferietid og vil slippe å stresse med barbering hver dag. Er brunette og kjøpte Veet hårfjerningskrem. Men den tar nada! Hva fungerer best og hva bruker dere hjemme? Må man la hårene gro lenge før det virker? Hvor lenge mellom hver gang må man bruke dette? Anonymkode: dde10...3e4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Jdz skrev (2 minutter siden): Voks strips. Gjør vondt, men funker bra Hvilken type? Hvor ofte må man vokse da? Anonymkode: dde10...3e4
Jdz Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvilken type? Hvor ofte må man vokse da? Anonymkode: dde10...3e4 Jeg har ikke all verdens erfaring, men jeg har brukt Veet sine. Burde holde i 4-8 uker tenker jeg. Det går gjerne lettere for hver gang du gjør det og hårveksten blir gjerne mindre om du gjør det regelmessig.
Metalbitch Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Veet funker ikke her heller. Jeg bruker epilator en gang i måneden, funker fjell 👌
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Metalbitch skrev (3 minutter siden): Veet funker ikke her heller. Jeg bruker epilator en gang i måneden, funker fjell 👌 Er man helt hårfri en mnd? Hva slags epilator har du? Anonymkode: dde10...3e4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 Varmvoks fungerer mye bedre enn strips. Anonymkode: d4b2f...6f2
Metalbitch Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er man helt hårfri en mnd? Hva slags epilator har du? Anonymkode: dde10...3e4 Hårene blir færre og tynnere ved jevlig epilering. Helt hårfri er man ikke siste uka, hårene må jo ha en viss lengde for å kunne dras ut. Jeg gjør det en gang i mnd ja. Braun epilator.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #9 Skrevet 7. juli 2021 Epilator. Vet ikke hvor ofte, men definitivt oftere enn en gang i måneden. Kanskje en gang i uka? Epilatoren tar mye kortere hår enn voks gjør. Alternativt lage sukkervoks selv (det gjør jeg til bikinilinja, ingen epilator der!). Mye mer effektivt, mindre vondt og mindre kliss enn av kjøpevoks og strips. Bare google sugaring. Anonymkode: 3d2e9...05f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 Hårfjerningskrem er jo bare tull, da er det kjappere og enklere å barbere. Jeg anbefaler IPL, dyrt og ikke noe å starte med midt på sommeren, men fy søren så godt det funker! Etter fire behandlinger var hårveksten kraftig redusert hos meg (og jeg har mye vekst med mørke hår), og det som vokser ut vokser veldig sakte. Nå barberer jeg bare hver 5.-6. dag, mot hver/annenhver tidligere. Anonymkode: 75249...033 1
AnonymBrukerx Skrevet 8. juli 2021 #11 Skrevet 8. juli 2021 (endret) . Endret 8. juli 2021 av AnonymBrukerx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå