Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ny kjæreste og slik har ferien vært, jeg spør hva han har lyst til å gjøre og får svaret vet ikke. Hva skal vi finne på i morgen da, vet ikke. Hva har du lyst å gjøre etter at vi har gjort det og det, og får svaret samme for meg. 

Jeg må bestemme alt, som er slitsomt ! liker at begge kommer opp med forslag. 

Så har han 3 ukers ferie, den første 1,5 uken skal vi ha sammen. Resten vil han ha alene. Er ikke det rart hvis han er så forelsket som han påstår ? Nå har han vært singel i mange år. Så kanskje han bare syns det er vanskelig å gå fra å være alene om alt til å være sammen mye, men er skuffet.

Ser foran meg åresvis med å måtte arrangerer alle ferier og ha ansvaret for å aktivere oss begge. Vurderer seriøst å bare la være å foreslå noe og se hva han gjør da. Blir vi hjemme og bare se tv da liksom.

Det andre er at han viser så liten seksuell interesse, kysser ofte, holder rundt meg, holder hender. Men sjelden forsøk på sex. Lite klåing og. Sex en gang i uka som nyforelsket kan vel ikke være normalt? 

Samtidig så viser han interesse i hvem jeg er, om livet mitt og vi har mange gode samtaler om alt mulig. Sier han elsker meg, men vet ikke om han egentlig mener det.

Hva tenker du ? Skal jeg se det an eller avslutte ? 

Urealistisk å forvente storm forelskelse i 30 årene ? 

Anonymkode: 1509a...e14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke dumpet han fordi du tror HAN ikke er interessert. Det er da hans jobb.

Tenker han trenger å bli litt varm i trøya. Bli litt kjent først. Han er høflig og vil gi deg tjangs til å bestemme mest først, kanskje?

Er det første ferien deres? Synes ikke det er så rart å ville ha 1,5 uker alene? Han har vel venner og familie han har feriert med før du kom inn i bildet? Kanskje han liker å feriere alene? Fiske på hytta?

Anonymkode: 9d461...28e

• Liker 2
Skrevet

Girl

move on or take a chill pill.

du presser for mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere tatt en prat om forventninger? Både til ferien og forholdet generelt? Virker som et greit sted å starte, for det virker ikke som dere er helt på samme sted. Det betyr ikke at det ikke kan fungere, men dere må forstå hvordan den andre tenker. Om han har behov for egentid er det viktig at han får det Men om du har stort behov for tid sammen så kan dere kanskje finne et kompromiss som dere begge blir fornøyde med? Det vitkigste man gjør i et forhold er å snakke sammen. Ikke forvente at ting skla være sånn og sånn. Kanksje han tror du liker å bestemme hva dere skal gjøre? Har du sagt at du gjerne vil at han skla bestemme litt også?

Anonymkode: 4f092...766

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ALDRI I VERDEN giddet å ha en sånn kjæreste. Dohhhhh 😫 

Anonymkode: 62458...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Han virker ekstremt tafatt. Lite tiltrekkende for min del, men folk tiltrekkes jo av ulike ting. jeg liker menn med interesser, energi og vitalitet. 

Anonymkode: 13f8a...268

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ny kjæreste og slik har ferien vært, jeg spør hva han har lyst til å gjøre og får svaret vet ikke. Hva skal vi finne på i morgen da, vet ikke. Hva har du lyst å gjøre etter at vi har gjort det og det, og får svaret samme for meg. 

Jeg må bestemme alt, som er slitsomt ! liker at begge kommer opp med forslag. 

Så har han 3 ukers ferie, den første 1,5 uken skal vi ha sammen. Resten vil han ha alene. Er ikke det rart hvis han er så forelsket som han påstår ? Nå har han vært singel i mange år. Så kanskje han bare syns det er vanskelig å gå fra å være alene om alt til å være sammen mye, men er skuffet.

Ser foran meg åresvis med å måtte arrangerer alle ferier og ha ansvaret for å aktivere oss begge. Vurderer seriøst å bare la være å foreslå noe og se hva han gjør da. Blir vi hjemme og bare se tv da liksom.

Det andre er at han viser så liten seksuell interesse, kysser ofte, holder rundt meg, holder hender. Men sjelden forsøk på sex. Lite klåing og. Sex en gang i uka som nyforelsket kan vel ikke være normalt? 

Samtidig så viser han interesse i hvem jeg er, om livet mitt og vi har mange gode samtaler om alt mulig. Sier han elsker meg, men vet ikke om han egentlig mener det.

Hva tenker du ? Skal jeg se det an eller avslutte ? 

Urealistisk å forvente storm forelskelse i 30 årene ? 

Anonymkode: 1509a...e14

Jeg tenker at folk er forskjellige, særlig sex delen. 

Normalt for noen ikke normalt for andre

Spørs heller om du vil ha denne type forhold, viss ikke så matcher dere ikke så får du avslutte

Anonymkode: 697b0...d23

AnonymBruker
Skrevet
Fabulous skrev (13 timer siden):

Girl

move on or take a chill pill.

du presser for mye.

Gud, så fjernt svar. Sier du "talk to hand" i diskusjoner også?

Anonymkode: d3548...c10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er to separate problemer du nevner.  Dette med ferien kan dere nok løse med å avklare forventninger, og å fordele roller. Han kan godt være en som må administreres gjennom livet, men som kan gjøre en god jobb, når stillingen er godt beskrevet. 

Det med sexlyst er verre. En gang i uka, blir fort en gang i måneden. Hvis ikke du, ts,  tar samtalen om dette, så er det du som er passiv.  Han eier ikke problemet.  

Anonymkode: aff88...104

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...