AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Okei, så jeg har testet meg i to dager nå og blir enda ikke klokere? Er dette skyggestreker? øverste fra igår og nederste fra nå istad Anonymkode: 4b637...087
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Jeg kan se en tydelig strek, men om det er skygge eller ikke er vanskelig å si. Har ingen erfaring med disse testene, men husker jeg prøvde eggløsningstestene fra Normal og var ikke så fornøyd med de. Kan kanskje være lurt å prøve et annet merke i dette tilfelle? 😊 Anonymkode: 2add6...e25
Amalielb Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kan se en tydelig strek, men om det er skygge eller ikke er vanskelig å si. Har ingen erfaring med disse testene, men husker jeg prøvde eggløsningstestene fra Normal og var ikke så fornøyd med de. Kan kanskje være lurt å prøve et annet merke i dette tilfelle? 😊 Anonymkode: 2add6...e25 Tenker kanskje jeg tar disse som negativ. Mtp at det er 2,5 uker siden jeg tenker jeg kunne blitt gravid. Og mens skulle jeg hatt for 6 dager siden ifølge ppillene (men hoppet over mens)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå