Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere flotte, kloke damer!

Jeg er helt ny på dette med prøving, men har lest en del og fulgt med litt her inne på forumet. Er akkurat ferdig med PP3. Begynte å spotte dpo 12 og tok for sikkerhets skyld en test på dpo 13 som var veldig negativ. Blødde ganske kraftig (men ikke friskt blod) 1,5 dag før det plutselig stoppet helt. Det er ikke sånn tr pleier å oppføre seg i det hele tatt!

Har siden 7-8 dpo hatt stikkinger på høyre side men ikke merket spesielt mye annet. Disse stikkingene var borte noen dager, men har nå kommet tilbake ganske kraftig 15 dpo i tillegg til at jeg er blitt så kvalm og usigelig trøtt! Vet at man kan innbille seg symptomer, men hadde egentlig lagt fra meg denne PP'en nå og begynt å se frem til neste frem til dette dukket opp nå.

Er det mulig å få falsk negativ så sent som 13 dpo? Kan det evt ha vært kjemisk som "henger igjen" siden jeg har disse stikkingene igjen nå? Burde man dra til gynekolog?

Beklager dumme spørsmål, synes bare det er så vanskelig å forstå seg på kroppen 😏

Anonymkode: 6ea85...b36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan få falsk negativ 13 dpo. Leger sier man skal vente minst en uke etter IKM med å teste.

Kan eggløsning ha vært senere enn antatt, eller er temper du og bruker eggløsningstester?

Jeg er selv 13 dpo imorgen, og jeg føler meg helt forferdelig. Stikkinger i livmor, og føles ut som det er eggløsning på gang istedet for mens...

Sender baby-støv ❤

Anonymkode: 72703...4a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei dere flotte, kloke damer!

Jeg er helt ny på dette med prøving, men har lest en del og fulgt med litt her inne på forumet. Er akkurat ferdig med PP3. Begynte å spotte dpo 12 og tok for sikkerhets skyld en test på dpo 13 som var veldig negativ. Blødde ganske kraftig (men ikke friskt blod) 1,5 dag før det plutselig stoppet helt. Det er ikke sånn tr pleier å oppføre seg i det hele tatt!

Har siden 7-8 dpo hatt stikkinger på høyre side men ikke merket spesielt mye annet. Disse stikkingene var borte noen dager, men har nå kommet tilbake ganske kraftig 15 dpo i tillegg til at jeg er blitt så kvalm og usigelig trøtt! Vet at man kan innbille seg symptomer, men hadde egentlig lagt fra meg denne PP'en nå og begynt å se frem til neste frem til dette dukket opp nå.

Er det mulig å få falsk negativ så sent som 13 dpo? Kan det evt ha vært kjemisk som "henger igjen" siden jeg har disse stikkingene igjen nå? Burde man dra til gynekolog?

Beklager dumme spørsmål, synes bare det er så vanskelig å forstå seg på kroppen 😏

Anonymkode: 6ea85...b36

Du kan jo ta en ny test men som regel 13 dpo så vil man se hvis det er en graviditet. Stikkinger tror jeg er ganske normalt, man legger bare mer merke til de når man ønsker og prøver. Men ta en ny test så er du iallefall sikker.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det TS?

Anonymkode: 0cc09...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...