Michellehelle Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Jeg har nå lett etter denne filmen i MANGE år. Men jeg husker bare bruddstykker av den. Det jeg husker er at det er en tegnefilm, der noen prøver å «gjemme» noe. Husker ikke hva gjenstanden er. Inni filmen kommer det to «levende» hvite puter som går opp en knirkete trapp, med nøkkel for og åpne en kiste. Når putene hører at det kommer skritt i trappen, spiller de «døde» på gulvet. Etterhvert kommer det også en skobutikk der det står mange forskjellige. Og senere kommer det en «kjeller» eller fengelscelle. Husker ikke mer, men det klikker for meg snart. håper noen forstår hva jeg mener!!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 hvilken tiår så du dette i? norsk? europeisk? Anonymkode: 2c25a...f6a 1
Michellehelle Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2021 Den ble oversatt til norsk, men tror den er opprinnelig fra Europa ja. Så den på 2000 tallet, så vet ikke om den er laget da eller på 90 tallet!
Chomsky89 Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Vil anbefale deg å legge den ut på tip of my tongue-seksjonen på reddit. Hvist den ikke løses her. Da får den mye større eksponering en den gjør her å blir garrantert løst før eller siden. https://www.reddit.com/r/tipofmytongue/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå