AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Jeg er en dame på snart 40 som bor langt unna familien. Jeg har et barn. Det er noen i familien her, typ tante og søskenbarn som jeg aldri hører fra noe mer. Det er bare pjatt "snart må vi sees" selv om de vet at jeg har ingen her, så har jeg ikke sett disse på et par tre år nå. De er null interessert i barnet mitt, og selv om de ikke er nær familie, så er jeg jo glad i dem og vokste opp med dem. Synes det er litt vondt at de liksom ikke bryr seg. Tar jeg kontakt om jeg er i området er det stengte dører og "de er slitne" eller de er opptatt. Det er som om de misliker meg eller bryr seg katta om hvordan det går.. Har vært alene strengt tatt hele korona og har ikke hatt noen nærkontakter heller. Skal sies at jeg har ADD og blir litt fjern og sliten i sosiale lag, og at jeg er ganske følsom som person. De vet ikke noe om dette. Skal jeg bare gi opp på å ha noe kontakt? Orker ikke liksom fortsette å prøve, og blir jo lei meg når jeg blir avvist. Dette er en gammel tante og to på min alder. Anonymkode: 4eaac...d92
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Tja, jeg vet ikke helt hva som er normalt her, men jeg har null kontakt med tanter/onkler og søskenbarn selv om vi traff hverandre en del da jeg var barn. Er samme greia her med at vi snart må treffes, men jeg har for lengst lært meg til at dette bare er noe de sier. Regner med neste gang jeg ser dem er hvis/når pappas mor blir 80. Mammas side av slekta er nærere, så der treffes vi mer. Men jeg tenker som så at når de viser så tydelig at de ikke kommer til å ta noe kontakt selv, så kanskje man bare skal godta at det er sånn det er? Trenger ikke være noe feil med deg. Anonymkode: 6b93a...b8d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Folk er travle. Jeg prioriterer de jeg har fast kontakt med. Blir ofte steess når slektninger er på gjennomreise og jeg må endre rutiner(jobb, stresslage mat mm). Anonymkode: e0946...049
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 *er i tillegg syk, så klarer ikke så mye mer stress enn jobb, og masse sykehusbesøk. er ikke alltid pur egoisme som ligger bak menneskers bortvelging🥴 Anonymkode: e0946...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå