Cecilie82 Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Har en Nilfisk handy håndholdt støvsuger. Filteret kan ikke taes ut. Har hatt den et års tid trengs rengjøring. Kan jeg skylle filteret ?
Gjest Albbas Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 10 minutter siden, Cecilie82 said: Har en Nilfisk handy håndholdt støvsuger. Filteret kan ikke taes ut. Har hatt den et års tid trengs rengjøring. Kan jeg skylle filteret ? På min (annet merke) er det hvertfall anbefalt å gjøre det med jevne mellomrom.
Cecilie82 Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2021 (endret) Albbas skrev (5 minutter siden): På min (annet merke) er det hvertfall anbefalt å gjøre det med jevne mellomrom. Er det et tøyfilter du har? Tenker jeg gjør det samme Endret 6. juli 2021 av Cecilie82
Gjest Albbas Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 2 minutter siden, Cecilie82 said: Er det et tøyfilter du har? Tenker jeg gjør det samme Nei... Kan du ikke google bruksanvisningen?
Cecilie82 Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2021 (endret) Albbas skrev (55 minutter siden): Nei... Kan du ikke google bruksanvisningen? Har det ser du. Tror jeg fant noe fra en 2 i en støvsuger av samme merke Endret 6. juli 2021 av Cecilie82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå