AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Jeg begynner å lure på om jeg kan ha blitt gandet? For man kan ikke ha så mye uhell som meg. Hver eeeeneste gang jeg utretter noe bra i livet og livet ser lyst ut, så skjer det alltid et eller annet skikkelig jævlig i sosiale relasjoner som ødelegger veldig for meg... NÅ orker jeg ikke mer... får ikke lov av skjebnen til å ha det bra jeg. Den jobber så hardt i mot at det er helt utrolig. Kan jeg faktisk ha blitt gandet? Anonymkode: 97aaa...133
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Nei, det koster noe å ganne noen. Tenker du skal ha ruinert noens liv for at det skal være verdt det for dem. Og om du også utrettet bra ting i livet så er svaret nei. Blir du gannet går virkelig alt til helvette på alle arenaer. Du mister jobb, hus hjem, familie, venner helse økonomi osv osv. Uflaks er ikke nok. Anonymkode: c1a59...1fa
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det koster noe å ganne noen. Tenker du skal ha ruinert noens liv for at det skal være verdt det for dem. Og om du også utrettet bra ting i livet så er svaret nei. Blir du gannet går virkelig alt til helvette på alle arenaer. Du mister jobb, hus hjem, familie, venner helse økonomi osv osv. Uflaks er ikke nok. Anonymkode: c1a59...1fa Så hva kan det være? At jeg bare er dum ? Anonymkode: 97aaa...133
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så hva kan det være? At jeg bare er dum ? Anonymkode: 97aaa...133 Alle har vi uflaks og uhell skjer. I noen perioder mer enn andre periode. Altså, alt kan ikke gå på skinner hele tiden. Jeg tror de som plages med at de er uheldige er like uheldig som resten av oss, de bare velger å gi det mye av sin oppmerksomhet og derav sin tid. Som selvfølgelig vil gi frustrasjon og ergelse. Anonymkode: c1a59...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Ja det kan være, og da bryter du/noen som kan det, forbannelsene i Jesu navn amen! Gå til en kristen pastor og få hjelp til å bryte dette. Anonymkode: 60421...265
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Kjenner du noen samer som ikke liker deg? Anonymkode: a89e5...d7c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner du noen samer som ikke liker deg? Anonymkode: a89e5...d7c Jaa, kanskje. Hun er ikke i samisk kultur, men samisk opphav. Tror ikke at hun hater meg liksom, men for rundt 15 år siden så var det noe som skjedde. Anonymkode: 97aaa...133
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #8 Skrevet 6. juli 2021 ^ men jeg legger til at jeg har hatt dette problemet fra jeg ble født. Mine foreldre var ikke akkurat a4 og hadde mange "etter seg". Kan de ha blitt gandet også har jeg overtatt det ? Anonymkode: 97aaa...133
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #9 Skrevet 6. juli 2021 Gandet? Hva betyr det? Anonymkode: 0c9c6...bcf
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #11 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så hva kan det være? At jeg bare er dum ? Anonymkode: 97aaa...133 Mulig du har Saturn return(eventuelt square, opposition). Hvor gammel er du? Anonymkode: 43f93...927
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #12 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Mulig du har Saturn return(eventuelt square, opposition). Hvor gammel er du? Anonymkode: 43f93...927 94 modell Anonymkode: 97aaa...133
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #13 Skrevet 7. juli 2021 leste i Aftenposten for noen år siden om nederlandske forskere som undersøkte påstanden om at noen er "født uheldige". De kom fram til at ja, det stemmer: Noen folk er født med vesentlig mer uflaks enn andre, det er som om det hoper seg opp hos dem. Og det uten at det er noe galt med dem eller at de har gjort noe for å pådra seg uflaks. I følge tradisjonen er det farlig å kaste gand på noen - dvs. kaste forbannelse over noen - det er farlig for den som gjør det, for det kan kastes tilbake på dem selv. Anonymkode: 6e898...537
Klossmajor Skrevet 7. juli 2021 #14 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gandet? Hva betyr det? Anonymkode: 0c9c6...bcf Tilsvarer i grunn jinx på engelsk. Det står litt om det på Wikipedia: ganding og seid.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #15 Skrevet 7. juli 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Jeg begynner å lure på om jeg kan ha blitt gandet? For man kan ikke ha så mye uhell som meg. Hver eeeeneste gang jeg utretter noe bra i livet og livet ser lyst ut, så skjer det alltid et eller annet skikkelig jævlig i sosiale relasjoner som ødelegger veldig for meg... NÅ orker jeg ikke mer... får ikke lov av skjebnen til å ha det bra jeg. Den jobber så hardt i mot at det er helt utrolig. Kan jeg faktisk ha blitt gandet? Anonymkode: 97aaa...133 Nei trenger ikke ha noe si på det. Du må jobbe med deg selv. Hvorfor skjer det uhell? Det kan hende i de uhellene at det er noe å lære og det skjer hele tiden om igjen fordi du tidligere ikke lærte noe viktig ved deg selv. Anonymkode: 1f0a2...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå