AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Hei. skal kjøpe trådløs støvsugerposer har luktet litt på en Dyson. Men så har det rullet en reklame på tv for tiden for den nye invictus x9 og jeg ble nysgjerrig på den. Har egentlig litt fordommer mot tv-shop og har aldri kjøpt noe derfra av prinsipp, men nå ble jeg i tvil om hva som er best av denne og Dyson (eller en annen trådløs støvsuger). Noen som har erfaringer med denne? Anonymkode: 63f09...2fb
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hei. skal kjøpe trådløs støvsugerposer har luktet litt på en Dyson. Men så har det rullet en reklame på tv for tiden for den nye invictus x9 og jeg ble nysgjerrig på den. Har egentlig litt fordommer mot tv-shop og har aldri kjøpt noe derfra av prinsipp, men nå ble jeg i tvil om hva som er best av denne og Dyson (eller en annen trådløs støvsuger). Noen som har erfaringer med denne? Anonymkode: 63f09...2fb Ikke støvsugerposer!! En trådløs støvsuger skal det stå! Anonymkode: 63f09...2fb
Fru Uperfekt Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Det ligger flere test videoer på produktet på YouTube
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Er ikke tvshop bare piss? Anonymkode: 0bd59...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå