Gå til innhold

Hvorfor velger menn bare en type damer og overser resten av oss?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at menn ser meg nærmest som et intetkjønn. Og allikevel må man høre på dumme argumenter om hvorfor menn mener at kvinner trenger dem. De kan til og med påstå at kvinner ikke klarer å skru av korken på ei flaske og at kvinner er sammen med menn pga. pengene deres. De velger tydeligvis kvinner som tror selv at de er avhengig av en mann. Enten er disse kvinnene late, eller så er de bortskjemte. Og det er de kvinnene menn vil være sammen med. Hvorfor? 

Anonymkode: b61b9...54c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neida. De gifter seg med kvinner de har lyst å ha som mor til sine barn. Da er det mange kvaliteter de ønsker.

Anonymkode: 1bfe0...1f8

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg påstås det flittig på dette forumet at kvinner kan velge og vrake i menn. Kan ikke si jeg vasser i så mange mannfolk. 

Anonymkode: 2cd1e...bc2

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn ønsker barn som ser bra ut, velger derfor vekk kvinner som ser ut som dem er hogget ut av en trestubbe

Anonymkode: afe1c...d11

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi menn ønsker barn som ser bra ut, velger derfor vekk kvinner som ser ut som dem er hogget ut av en trestubbe

Ok, da vet jeg det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn er veldig visuelle, og liker ofte å passe på kvinner.

Anonymkode: 0a4a6...ef3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I tillegg påstås det flittig på dette forumet at kvinner kan velge og vrake i menn. Kan ikke si jeg vasser i så mange mannfolk. 

Anonymkode: 2cd1e...bc2

Jepp! Åååå, det er så synd på dem, ingen damer som vil ligge med dem. Men så viser det seg jo at de vil bare ha de peneste og deiligste damene.

Anonymkode: 91834...c20

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Om du ser deg rundt er det mange slags kvinner som har kjæreste/samboer/mann. Man trenger ikke mer enn en mann som synes du er perfekt for han. Er du singel har du sikkert ikke funnet han ennå.

Og utsendte er ikke alt.

Anonymkode: 1bfe0...1f8

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at menn enten hater meg eller overser meg. Og jeg vet ikke hvorfor. Jeg har aldri gjort noe mot dem. Men antagelig har det med utseende å gjøre. 

Ts

• Liker 5
Skrevet

Dette er bare tull. Jeg har mye driv, og har aldri slitt med å finne mann. Mekker, bygger, maler og har studert samtidig med jobb og barn.

Tror det er noen for oss alle. Og ser at veldig ulike damer finner seg mann. Putt på deg et smil, så ordner det seg. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at menn enten hater meg eller overser meg. Og jeg vet ikke hvorfor. Jeg har aldri gjort noe mot dem. Men antagelig har det med utseende å gjøre. 

Ts

Tror egentlig det største problemet her er tankesettet ditt. Sagt i beste mening. Hva med å skite i at du TROR det har noe med ditt utseende å gjøre, men velg heller å se på deg selv som vakker.

Anonymkode: 9dfbc...efa

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Lite trolig, den holdningen din derimot gjør deg like attraktiv som en brukt tampong. jeg er ikke så hyggelig som han over, men samme beskjed 😅

Usikkerhet er så utrolig lite innbydende og ett helvete å ha ett forhold til. I know.

Anonymkode: df81b...1df

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn er like, og velger samme type damer. Derfor.

Anonymkode: 28159...a2f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ts

Få på deg litt sminke, neglelakk, høye hæler og lag duckface så skal du se😁

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror egentlig det største problemet her er tankesettet ditt. Sagt i beste mening. Hva med å skite i at du TROR det har noe med ditt utseende å gjøre, men velg heller å se på deg selv som vakker.

Anonymkode: 9dfbc...efa

Jeg har jo prøvd dette, men de eneste som har vært interessert er fulle menn på byen kl. 3 natt til søndag. De tar med seg rasket hjem fordi de pene damene de har prøvd seg på hele kvelden har gitt dem avslag. Jeg har aldri blitt bedt på date eller vært i et forhold. Jeg har tatt initiativ selv og fått avslag. Jeg er ikke attraktiv eller pen så det er klart at det er pga. utseende. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Få på deg litt sminke, neglelakk, høye hæler og lag duckface så skal du se😁

Du skjønner ikke at jeg mener dette på alvor og at dette er mitt liv, nei. Fint at du har det enklere da. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

samme her. menn liker kun barn eller lave unge kvinner. jeg bryr meg ikke lenger.menn er ikke mer visuell for kvinner er mer opptatt mote, interiør og estetikk. menn er flinkere å lage musikk. men seksuelt er menn mer ekstreme derfor voldtar de mer

Anonymkode: 9b06f...edd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ts

Hva slags menn er det du går etter da? 

Ikke for å være kjip, men det er enklere å gå etter en på ditt «nivå» eller under, enn å hige oppover etter de mest populære mennene. 

Anonymkode: 81d77...4d3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lite trolig, den holdningen din derimot gjør deg like attraktiv som en brukt tampong. jeg er ikke så hyggelig som han over, men samme beskjed 😅

Usikkerhet er så utrolig lite innbydende og ett helvete å ha ett forhold til. I know.

Anonymkode: df81b...1df

Forklar holdningen min. Hvilken holdning tenker du på? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva slags menn er det du går etter da? 

Ikke for å være kjip, men det er enklere å gå etter en på ditt «nivå» eller under, enn å hige oppover etter de mest populære mennene. 

Anonymkode: 81d77...4d3

Jeg har prøvd å ta initiativ til to menn. Begge har vært ganske asosiale. Han ene var veldig overvektig og han andre hadde store kviser i ansiktet. Jeg likte dem pga. samme interesser og humor. Men begge avslo meg. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...