AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Sønnen min har noen tenner som ser missfarga ut.. særlig fortennene. De ser hakkete og gule ut. Er helt rådvill jeg. Syns det er så fælt å se på, føler meg som er dårlig mor. Har alltid pusset tennene hans 2 ganger om dagen. Han brukte en del antibiotika som liten. Kan det ha noe å si? og hva kan jeg gjøre med det? Anonymkode: dacbe...486
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Du tar med din sønn til tannlege eller tannpleier, som vil kunne fortelle deg om dette er unormalt og vil kunne gi deg råd. KG er ikke et forum med kvalitetssikret odontologisk informasjon. Anonymkode: 11c90...780
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Ta det opp når dere er hos tannpleier neste gang hvis det ikke er så lenge til. Det er forøvrig vanlig at voksentennene har en annen farge enn melketennene. Men det riktige svaret får du hos barnets tannlege eller tannpleier. Anonymkode: a3231...3d9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Sønnen min har noen tenner som ser missfarga ut.. særlig fortennene. De ser hakkete og gule ut. Er helt rådvill jeg. Syns det er så fælt å se på, føler meg som er dårlig mor. Har alltid pusset tennene hans 2 ganger om dagen. Han brukte en del antibiotika som liten. Kan det ha noe å si? og hva kan jeg gjøre med det? Anonymkode: dacbe...486 Ja. Det kan det. I hvert fall babyer. Mi fikk antibiotika som baby, og vi fikk beskjed om det. Jenta vår har også tenner som ikke ser helt bra ut, og tannlegen spurte om vi pusset 2x dagen, og at det var vi voksne som pussa. Da sa jeg at hun fikk antibiotika som baby, og da bare nikket hun og sa at det var en vanlig bivirkning. Anonymkode: 81b9f...903 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå