AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Jeg har stritt, slitt og krusete hår. Bestemte meg for å prøve keratinbehandling hjemme (billigere og tar ikke så lang tid som hos frisør). Fy f.. altså som det stinket. Eller selve lukten var ikke så ille, men det sved i øyne, nese - var som i et gasskammer (nei, jeg har ikke prøvd det). Nå får jeg ikke dritten ut av håret, har vasket det med vanlig shampo, men djevelskapen sitter i som lim! Øynene renner og det svir i nese og hals. Noen som har tips til hvordan jeg får ut dette fra håret, bortsett fra å klippe alt av? Ikke prøv dette! Verste jeg har vært borti! Anonymkode: 3d6a3...c10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Du må bruke Sweeteez!! Det er den eneste keratinbehandling som fungerer. Og den har heller ikke sterke kjemikalier. Anonymkode: 42c5c...c6c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Hvilket merke er det du har prøvd?😬 Anonymkode: 6efc5...7a3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Helt enig i at det svir helt ekstremt i nese og øyne! Synes det var helt jævlig og kommer aldri til å gjøre det igjen. Sendte også en mail til luxushair (som var det jeg brukte) om at de må advare kunder sterkere! Fikk det heldigvis ut med vask, da. Prøv rensesjampo? Anonymkode: 3461e...86c 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Takk for svar. Var Luxushair jeg prøvde - aldri igjen!!! Heldigvis bedre i dag, men håret kjennes mer slitt ut nå 😞 Anonymkode: 3d6a3...c10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Takk for svar. Var Luxushair jeg prøvde - aldri igjen!!! Heldigvis bedre i dag, men håret kjennes mer slitt ut nå 😞 Anonymkode: 3d6a3...c10 De prøvde å si at det muligens var allergisk reaksjon siden jeg reagerte så veldig på det, men de rundt meg og spesielt hun som var med å hjelpe meg reagerte også. Og vi brukte munnbind. Oppfordrer deg til å sende en mail du også og forklare hvor mye du reagerte. Jo flere som klager jo bedre tenker jeg! Prøv rensensjampo som nevnt og kanskje en proteinkur? Anonymkode: 3461e...86c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 Jeg har brukt keratin fra eBay flere ganger. Ja, det stinker, og derfor sørger jeg alltid for at det er godt luftet ut der jeg holder på. Aldri opplevd at det føles som lim i håret. Resultatet har alltid blitt bra og jeg kommer til å gjøre det igjen. Høres ut som om det er typen keratin du har brukt som er noe galt med. Anonymkode: 26bc3...809
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #9 Skrevet 7. juli 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: De prøvde å si at det muligens var allergisk reaksjon siden jeg reagerte så veldig på det, men de rundt meg og spesielt hun som var med å hjelpe meg reagerte også. Og vi brukte munnbind. Oppfordrer deg til å sende en mail du også og forklare hvor mye du reagerte. Jo flere som klager jo bedre tenker jeg! Prøv rensensjampo som nevnt og kanskje en proteinkur? Anonymkode: 3461e...86c Munnbind har ingen effekt mot gass og kjemikalier.. Eller var det mot covid?😅 Anonymkode: 5a21f...736 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå