Gå til innhold

Noen som valgte en blå sofa i stua? Angrer dere? Fornøyd?

Kiwipie

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge tenkt på at jeg skulle ha en grå sofa fordi den passer til alt.  Så kom jeg over en dyp blå sofa som ikke var så verst, men jeg er i tvil mtp andre farger og om man blir fort lei av fargen.  At det blir færre farger å matche med. Redd for å angre siden det er en dyr sofa.  Så er grå den trygge fargen. 

Dere som kjøpte blå sofa:  Angrer dere? Hvilken farger har dere på puter til den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har jeansblå sofa og orange teppe.  Har fargerike puter med mønster i gul, rødt grønt. Elsker det men både teppet og sofaen har falmet på 5 år.  Naturfarger falmer ikke på samme måten. 

Anonymkode: 2e79d...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 blå sofaer, mørkeblå… har vært veldig glad i alle og fornøyd med fargen. Nå har jeg mørk grå, og er like fornøyd med den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har jeansblå sofa og orange teppe.  Har fargerike puter med mønster i gul, rødt grønt. Elsker det men både teppet og sofaen har falmet på 5 år.  Naturfarger falmer ikke på samme måten. 

Anonymkode: 2e79d...481

Oi det siste er jo faktisk noe å tenke på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (12 minutter siden):

Jeg har hatt 3 blå sofaer, mørkeblå… har vært veldig glad i alle og fornøyd med fargen. Nå har jeg mørk grå, og er like fornøyd med den 

Opplevde du det samme som den andre brukeren at de falmet fort ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en mørk blå veloursofa, med puter i lilla, grønt, og lys blå. Har vel hatt den et drøyt års tid. Ikke falmet noe så langt. Veldig fornøyd med den! 

Har ikke klart å finne farge til veggene da, det gjenstår 😛

Anonymkode: d18be...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av de falmet endel for den stod i direkte sollys… men det var på ryggen, og gjorde egentlig ikke noe. Kan ikke si jeg la spesielt merke til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har blå sofa i stua. Putene er mørk støvet rosa med brunt mønster (kelim). Jeg har aldri tenkt over at blå sofa skulle være noe spesielt vanskelig å matche med andre farger. Vi har hatt den i noen år (ca 8, tror jeg) og den har ikke falmet. 

Anonymkode: 5cea8...2ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blå velursofa. Veldig fornøyd med den. Har hatt den i tre år og den er like fin! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har en mellomblå, om man kan kalle det det. Ikke veldig lys, men langt ifra mørk. Elsker den! Skal flytte og må ha ny sofa til våren. Vurderer nå grønn velur. Den blå vi har nå er i vanlig stoff. 

Anonymkode: d14a6...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia

Foreldrene mine har en kongeblå sofa som de har hatt i 15 år. Den ser like fin ut i dag. Jeg er like usikker på stoffet, men tror det er en veldig kort fin fløyel. Nydelig sofa. 

Endret av Hipparchia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blå sofa, midnatt blå. Bruker spray som skal besitte mot UV stråling og falming. Er veldig fornøyd med fargen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Albbas

Har 4 år gammel mørkeblå sofa. Ikke falmet, og ikke lei fargen. Hvorfor skulle man bli mer lei blått en grått? 🤔 Jeg syns grå sofaer er så utrolig triste, må da bli minst like lei av det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor være en ti på dusinet med grå sofa når du kan ha en med farge som gjør deg glad? Jeg har rød sofa.

Anonymkode: e67a8...556

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina

Jeg har sjøgrønn fra Bolia på tredje året, merker ikke forskjell på fargen.

Men den er litt spettet i stoffet. 

Superfornøyd, elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Kiwipie skrev (På 6.7.2021 den 21.28):

Jeg har lenge tenkt på at jeg skulle ha en grå sofa fordi den passer til alt.  Så kom jeg over en dyp blå sofa som ikke var så verst, men jeg er i tvil mtp andre farger og om man blir fort lei av fargen.  At det blir færre farger å matche med. Redd for å angre siden det er en dyr sofa.  Så er grå den trygge fargen. 

Dere som kjøpte blå sofa:  Angrer dere? Hvilken farger har dere på puter til den? 

Gå for blå sofa fremfor grå! Har grå sofa, nitrist. Spesielt mørk grå. Dyp blå passer til nesten alt. Skal godt gjøres at det blir mismatch. Jeg har dyp blå vegg på soverom. På sengen har jeg sengeteppe i grønt. Nattbord i hvitt og gule nattbordslamper. 

Hva er du i tvil om sofaen skal matche med? Sofabordet eller teppet under? Det er jo bare å gå utifra blåfargen når du kjøper bord og teppe. 

Anonymkode: 3b712...8be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fnuggolina skrev (55 minutter siden):

Jeg har sjøgrønn fra Bolia på tredje året, merker ikke forskjell på fargen.

Men den er litt spettet i stoffet. 

Superfornøyd, elsker den!

Kan jeg spørre hvilken type sofa? Er den bra å sitte i? Har vurdert Bolia før, så lei min grå sofa 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
tirben skrev (På 6.7.2021 den 22.31):

Denne har vi. 

20210110_181204.jpg

Den var fin! Hvor er den fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har mørkegrønn sofa fra Skeidar, hatt i 17 år, ikke falmet noe.

Anonymkode: 4930a...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...