AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Noen som har erfaring med denne metoden? Både på godt og vondt😅 Vurderer å teste som en kickstart på bleieslutt. Barnet er 2 år og 3 mnd, og sitter ofte på toalettet, men har fortsatt ikke kommet noe:) Anonymkode: 72ee2...a11
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Dette varierer fra barn til barn. Mitt barn er i samme alder og med spesielle behov. Vi begynte med pottetrening denne uken og hver gang har hun foretrukket å bæsja i potten fremfor bleien. Anonymkode: 594b3...3d6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Jeg har vurdert det selv med min når den tid kommer, men er ikke helt der enda, 20 mnd. Hører også gjerne erfaringer Anonymkode: 979cb...b61
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 Ble bleierfri på dagen her etter at barnet selv sa at hun ville slutte med bleier. Det jeg prøver å si, er at det varierer veldig fra barn til barn. Jeg hadde potta stående i stua til å begynne med, men den ble aldri brukt. Gikk kun på do. Der var noen uhell, men det gikk fort over. Anonymkode: 31784...764 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå