Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. september 2005 #61 Skrevet 27. september 2005 Jeg har kun hatt et par ons, og de har alle endt i forhold... Men det ene endte dog i et dårlig forhold med en fyr som var stygg, sjalu, eiesyk og hverken ville eller klarte å få en jobb og levde på pappa sine penger, og som drev med telefonterror, drapstrusler og hyling utenfor vinduet mitt etter at det ble slutt. Ingen som tok ham seriøs dog, ettersom han var en pysete svekling på toppen av alt.... ← Høres ut som den ene eksen min..
chirpy Skrevet 27. september 2005 #62 Skrevet 27. september 2005 Høres ut som den ene eksen min.. ← Kanskje det er han
Gjest *Snart medlem* Skrevet 27. september 2005 #63 Skrevet 27. september 2005 Høres ut som en flott og sjarmerende mann ← Hehe, tror nok lærdommen etter det forholdet var at det beste hadde vært å la denne mannen forbli et ONS... Men i dag er det jo for sent å angre på at jeg gitt med på å treffe ham igjen. Heldigvis er jeg sammen med verdens beste mann i dag!
chirpy Skrevet 27. september 2005 #64 Skrevet 27. september 2005 Heldigvis er jeg sammen med verdens beste mann i dag! ← Så flott da!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. september 2005 #65 Skrevet 27. september 2005 Kanskje det er han ← Det kan godt hende
Gjest *Snart medlem* Skrevet 27. september 2005 #66 Skrevet 27. september 2005 Det kan godt hende ← Hehe, hvis du bor/har bodd i Bergen så er det nok en mulighet for det.... Selv om jeg tviler på at en mann som ham har så veeldig mange ekser på samvittigheten.
Gjest gamla Skrevet 27. september 2005 #67 Skrevet 27. september 2005 Vi som er hetrofile menn driter i hvordan andre menn ser ut når det dreier seg om damer, men bestemødre på 40 eller mer er gått ut på dato! 20 til 30 er best etter det er det forfall i større og mindre grad, spoesielt i hode, damer i den allderen er ikke naturligt søte,mer kyniske og selvoptatte:-) ← herregud, og du er vel også en av disse som helst vil at dama skal suge deg men ikke vil tilfredsstille dama oralt? Det går vel bedre når du passerer 30 og får åpnet øya og koblet til hjernen!
Gjest Tor Skrevet 28. september 2005 #68 Skrevet 28. september 2005 herregud, og du er vel også en av disse som helst vil at dama skal suge deg men ikke vil tilfredsstille dama oralt? Det går vel bedre når du passerer 30 og får åpnet øya og koblet til hjernen! ← En del damer over 40 bruker så mye tid, krefter og penger på å se yngre ut at store deler av livet dreier seg om dette. Hvordan tror du slike oppleves å leve med?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. september 2005 #69 Skrevet 28. september 2005 Hehe, hvis du bor/har bodd i Bergen så er det nok en mulighet for det.... Selv om jeg tviler på at en mann som ham har så veeldig mange ekser på samvittigheten. ← Haha.. Det var akkurat det samme jeg tenkte om min
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #70 Skrevet 29. september 2005 Nå har ikke jeg hatt one-night-stands, men en gang hadde jeg sex og det var fryktelig. Da var jeg 24 år og etter det bestemte jeg meg for å holde meg langt unna de grisete guttene. Nå holder jeg meg til mer spennende ting som håndarbeide og korsang i den lokale kirken. ← Presten eller klokkern?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå