Gå til innhold

Verste one night stand

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merkelige saker....de 5-6 gangene jeg har hatt ONS i mitt 30-årige liv (ja, jeg er prektig) har jeg fått mensen hver gang, enten under akten eller rett etter!

Kan ikke forstå det, men helt merkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Merkelige saker....de 5-6 gangene jeg har hatt ONS i mitt 30-årige liv (ja, jeg er prektig) har jeg fått mensen hver gang, enten under akten eller rett etter!

Kan ikke forstå det, men helt merkelig.

Kanskje ikke? Noen kvinner blir kåtere rett før mensen.

Skrevet
Mitt verste ONS komer jeg aldrig til og glemme. 

Jeg traff den lekre mannen på byen,det endte med at vi rotet sammen og jeg ble med han hjem. Vi snakket godt sammen og han virket kjempe grei. Da vi kom hjem til han så satte vi oss ned og sprettet en flaske vin. Wow tenkte jeg med meg selv,dette er litt av en kar. Da begynte vi og rote og til slutt endte vi på soverommet hans. Her merket jeg at dette var en som kunne sakene sine. Han spurte om jeg hadde lyst og bli bindt fast,hvorfor ikke tenkte jeg og lot han få lov til det. Han klarte og stimulere meg til orgasme mange ganger,det var kjempe deiligt. :)  Det var helt sinnsykt deiligt,han løsnet meg etter en god stund,da sa jeg at nå er det min tur og tilfredstille deg,da det var rett før han kom lurte han på om vi kunne legge oss i 69,ja hvorfor ikke tenkte jeg..  Der han låg med rompa mot fjeset mitt,plutselig slepper han den fisen og ikke nok med det der kom jo bløtt med avføring o..  :overrasket:  Der lå jeg dekket med EKKEL avføring. Jeg klarte og vri meg bort fra han,og sprang rett i dusjen. Det føltes som om jeg stod der i flere timer.. Han banket på døren og kom forsiktigt inn,han unnskyldte seg så mye,det var ikke meningen dette her sa han.. Mens han smilte litt.. Jeg var så forbanna hadde lyst og kjefte han huden full,men jeg kledde på meg og dro hjem..

:ler:  :ler:  dette var noe av det verste jeg har hørt.. ;)

Har aldrig sett denne mannen etter dette.. Er litt glad for det,hadde ikke helt vist hvordan jeg skulle oppført meg hvis jeg såg han igjenn...

Skrevet

En ganske morsom tråd. Har aldri hatt ONS selv, så jeg har ikke noe å komme med.

Skrevet
Ble sjekket opp av en 10 år yngre pilot en kveld på byen for ikke lenge siden. Han var høy, passe kraftig og veldig maskulin. Vi tilbragte kvelden sammen, danset, pratet etc. Alt virket helt normalt. Mannen var ganske frempå uten å være påtrengende. Kvelden endte opp på hotellrommet hans. Fyren var nok ikke spesielt sjenert for han kledde ganske fort av seg, og åpenbarte et utstyr som de fleste ville misunt han både i størrelse og farge. Så  satt han naken i sengen og pratet som om det var det mest naturlige i verden. Hvor fester man blikket. Etter en stund ble det kyssing og kos. Plustelig endret mannen ham og ble en slave og ønsket at jeg skulle bruke han til mitt formål. Jeg har ingen erfaring i å holde slaver så det eneste jeg kom på var at han skulle spise potetgull fra magen sin og si veldig masse vær så snill, noe han gjorde mens jeg forsøkte å skjule latterkulene mine. Det hele var ganske avtennende så jeg ga opp hele greia og ruslet derfra på morgenkvisten. Kvalifiserer vel kanskje ike til ONS, men en pussig opplevelse var det.

:ler::ler:

Jeg hadde en lignende episode for lenge siden, men da med en som gjerne ville kjenne beltespenna på baken. Uerfaren som jeg var på dette området så endte det på samme måte som for deg, en erfaring rikere men dog uten lyst til å gjenta bedriften. Noen slaveeier er jeg nok ikke, og ikke liker jeg å være slave selv .

Skrevet

Jeg må si jeg blir sjikkert over all bæsj og promp som blir smurt utover folk på ONS her inne :overrasket:

Ellers kan jeg fortelle om et dårlig et fra mitt liv:

Klassiske dro på byen-fant en mann - ble med ham hjem....vi rotet og kledde av oss, helt til han står i underbuksen og jeg (spontant som jeg dessverre er) sa "jøss, ja det var ikke mye der"....at det går an..jeg skyldte på at jeg hadde fått for mye å drikke og sprang på dør fordi jeg ble så flau.

Aner ikke hvor mye jeg fornærmet ham, men på den annen siden ville jeg ikke ha hatt sex med en mann som har såpass lite utstyr.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Fortell om ditt.

Mitt fant sted i et sør-europeisk land for noen år siden. Jeg og noen kamerater ferierte der og en kveld (eller rettere sagt hver kveld) var vi ute på vift. Billige drinker og svak karakter førte til en usedvanlig bedugget Mito, og når utestedet vi befant oss på stengte, hadde jeg stiftet bekjentskap med et lokalt medlem av det motsatte kjønn. Jeg kan bare anta at vi fant tonen, ettersom det ble fort klart av et samleie kom til å finne sted hjemme hos henne. Etter en taxitur jeg ærlig talt ikke husker i det hele tatt, kom vi fram. Jeg droppet alle romantiske klisjeèr og gikk rett på sak. Klærne ble vrengt av og et kondom ble tredd på mitt halvslappe lem. Akkurat idè vi skulle initiere vår elskov, ble jeg imi

dlertid halveis angrepet av et lite dyr. Min nye venninne var nemlig i besittelse av en liten, men særdeles hissig hund. Den gneldret verre enn en AUF-leder mens den hoppet opp og ned, og jeg ble både stresset og litt redd. Heldigvis ble den kjapt ekspedert ut på gangen på en ikke spesielt kjærlig måte av eieren. Da skulle det pules! Nå hadde jeg en ereksjon jeg virkelig kunne skrive hjem om (ikke bokstavelig talt, det hadde tatt seg, haha) og jeg var fast bestemt på å feie over denne ukjente kvinnen så hun aldri kom til å glemme det. Nå har det seg slik at orgasme ikke alltid er lett å oppnå i beruset tilstand, og det blir enda vanskeligere når man er døddrukken. Så, for å gjøre en laaang historie kort, etter et tresifret antall støt gadd jeg ikke mer og la meg til å sove ved siden av henne. Om hun oppnådde orgasme vet jeg ikke, men det skulle sannelig overraske meg. Når jeg våket opp, var klokken syv om morgenen og jeg hadde en fylleangst jeg ikke engang ville unnet Adolf Hitler. Jeg klarte såvidt å resonnere meg fram til hva som hadde skjedd, og konkluderte med at jeg umiddelbart måtte rømme åstedet, mens kvinnemennesket fremdeles sov. Jeg kom meg ut og praiet en taxi, hvorpå det dukket opp en ny problemstilling; jeg hadde på ingen måte et begrep om hvor jeg befant meg. Det endte opp med at jeg kjørte rundt i to timer (inkludert spypauser) inntil jeg kjente meg igjen og fant hotellet mitt. På hotelletrommet ble jeg fortalt at jeg hadde forsvunnet kvelden før med en dame som visstnok var (godt) over førti, noe jeg er temmelig sikker på stemmer, tatt i betraktning vaginaelastisitet og det lille av utseendet hennes jeg fikk med meg før jeg rømte.

:kvalm::hoho:

Skrevet
gurimalla .tenk å knulle ei på 40...

Det spørs vel hvor guttevalp du er i trynet det.

Er du en ekte mann og er over 30 er det ingen sak å se at det er mange slanke, veltrente, flotte, sunne, pene og hyggelige jenter/kvinner på 40 og vel så det der ute.

Mange kvinner holder koken mens menn forfaller med måne, hentesveis, sideflesk og kulemage. Hvem vil vel ha dem?

Skrevet
Er du en ekte mann og er over 30 er det ingen sak å se at det er mange slanke, veltrente, flotte, sunne, pene og hyggelige jenter/kvinner på 40 og vel så det der ute.

Ja, det er mange av disse, kanskje 7-8 stykker.

Skrevet

Havna på et nachspiel med ei etter en konsert vi hadde. Hun syns tydligvis det var jævlig kult at jeg spilte i band men jeg syns ikke hun var noe særlig sjarmerende så jeg brukte stort sett hele kvelden på å unngå henne. Etter en god del gratis drikke så ble jeg med på et nachspiel og det viste seg at hun innpåslitne jenta var søstern til han som hadde nachspielet. hun var selvsagt der og jævlig pågående og etter at hun hadde skjenket meg betraktelig så var jeg såpass full at jeg ga faen og ga etter.. vi stakk inn på dass og hun rev av meg klærne og vi satte igang. Plutselig kommer søstra inn på badet da vi tydligvis hadde glemt å låse døra. Hun skrek som faen og løp ut igjen. Da sa jeg at jeg hadde mista lysten og ville ikke gjennomføre. Hadde jeg ikke vært såpass bedugget så hadde vært jævlig flaut og gå tilbake i stua igjen.

Skrevet
Det spørs vel hvor guttevalp du er i trynet det.

Mange kvinner holder koken mens menn forfaller med måne, hentesveis, sideflesk og kulemage. Hvem vil vel ha dem?

Vi som er hetrofile menn driter i hvordan andre menn ser ut når det dreier seg om damer, men bestemødre på 40 eller mer er gått ut på dato! 20 til 30 er best etter det er det forfall i større og mindre grad, spoesielt i hode, damer i den allderen er ikke naturligt søte,mer kyniske og selvoptatte:-)

Gjest Gjest_Harry_*
Skrevet
Ja, det er mange av disse, kanskje 7-8 stykker.

Ja her i Europa mener du..

Skrevet

Hadde med ei hjem som en mørk desember kveld var ganske pen, blond var hun og...

Men da jeg fikk henne opp i senga og koste litt med henne, førte hånden ned mot musa, kvakk jeg til... det var hår langt opp mot navlen, virkeligt stive kjønnshår...

Jeg ble satt helt ut, jeg så for meg en svær tupè en bever eller noe slikt, det er den værste turnoff jeg har hatt!!

Klarte ikke si noe fornuftigt bare at jeg plutseligt ble trett og dårlig, tror hun forstod noe neste morgen var både hun og beveren vekk.

Hva skal en si i en slik situasjon; hekksaksa henger i garagen..??

Skrevet
Vi som er hetrofile menn driter i hvordan andre menn ser ut når det dreier seg om damer, men bestemødre på 40 eller mer er gått ut på dato! 20 til 30 er best etter det er det forfall i større og mindre grad, spoesielt i hode, damer i den allderen er ikke naturligt søte,mer  kyniske og selvoptatte:-)

Du, tøysekoppen :ler: Demi More ser da bra ut, Dorthe skappel er vel snart 40 er hun ikke? Mange flotte damer over 40. Må ikke glemme at en vakker dag er din kjære passert dette magiske tallet. Skal du da fortelle dine barn at du bytter ut moren deres fordi hun er gått ut på dato? Få litt menneskeverd inn i hodet ditt så blir det så bra så :ler:

Dessuten,-det finnes menn som tenner på sjarm, personlighet, livserfaring og selvtillit i tillegg til en vakker kropp. Min kjære er vakker fordi jeg elsker han og han er min. Han er ingen supermodell, men jeg slutter da ikke å tenne på han fordi han blir eldre....

Skrevet

Har hatt tre ONS, og egentlig ikke noen dårlige erfaringer.

Den første var når jeg var russ. Var hverken det ene eller det andre såvidt jeg husker. Bare litt uskyldig moro.

Den andre gangen var med en annen kvinne i studietiden (ja, jeg er bi...) - og det var en kjempeflott natt :-)

Den tredje og (forhåpentligvis) siste var et sidesprang jeg hadde for halvannet årsiden. Var spennende og sexen var god, men jeg angret fryktelig etterpå likevel.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg har kun hatt et par ons, og de har alle endt i forhold... Men det ene endte dog i et dårlig forhold med en fyr som var stygg, sjalu, eiesyk og hverken ville eller klarte å få en jobb og levde på pappa sine penger, og som drev med telefonterror, drapstrusler og hyling utenfor vinduet mitt etter at det ble slutt. Ingen som tok ham seriøs dog, ettersom han var en pysete svekling på toppen av alt....

Skrevet
Jeg har kun hatt et par ons, og de har alle endt i forhold... Men det ene endte dog i et dårlig forhold med en fyr som var stygg, sjalu, eiesyk og hverken ville eller klarte å få en jobb og levde på pappa sine penger, og som drev med telefonterror, drapstrusler og hyling utenfor vinduet mitt etter at det ble slutt. Ingen som tok ham seriøs dog, ettersom han var en pysete svekling på toppen av alt....

Høres ut som en flott og sjarmerende mann :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...