Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #21 Skrevet 15. september 2005 Ja, det er jo videne kjent at mensen er ett resultat av penetrering. Det med eggløsning og de greiene der, er bare noe tull.. ← Du oppfattet kanskje ikke den forsøksvise spøkefulle tonen i innlegget? Poenget var at hun fikk mensen og at det ikke ble noe sex.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #22 Skrevet 15. september 2005 Kanskje ikke alle har hatt kjipe opplevelser i forhold til ons da vettu! ← I andre tråder er det omvendt - ONS gir ikke noe bra sex. Her har alle plutselig bare hatt bra ONS? Yeah right.... Men det er kanskje litt pinlig å plumpe ut med det her...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #23 Skrevet 15. september 2005 Min verste var faktisk den jeg trodde skulle bli den beste. Hun var kjempelekker. Så ut som en modell. Førte seg som en modell. Det virket som om hun hadde selvtillit til tusen. Jeg var rimelig nervøs. Vi råklina, og begynte å kle av oss. Plutselig ville hun ha av lyset. Og det skulle være helt mørkt. Jeg protesterte og sa at jeg mer enn gjerne ville se hennes fantastiske kropp. Det hjalp ikke. Jeg kunne se konturer i allefall, og det så veldig bra ut, så jeg lot det stå til. Det føltes bra i mørket også. Men... så ble jeg gjentatte ganger avbrutt. Jeg kunne ikke ta henne på rumpa og heller ikke på magen. Og bare misjonær. Jeg begynte å synes det ble litt pinlig nå. Jeg ordnet det i allefall til for henne, og klarte å mobilisere alle styrker til for det som skulle skje. Jeg trengte inn i henne. Eller, trengte.... det er vel helt feil uttrykk her. Jeg bare sklei rett inn uten noe motstand. Det var som å stikke'n i en bøtte. Jeg trodde rett og slett ikke det var mulig. Jeg måtte sjekke om jeg hadde bommet. Men... dessverre... og så skulle jeg ikke ta for hardt, men heller ikke for løst, og jeg måtte gjøre akkurat slik hun ville ha det. Hun rørte ikke en muskel. Så jeg konsentrerte meg om det jeg gjorde, men fikk ikke et eneste stønn. Da jeg endelig klarte å komme, løp hun rett inn på badet for å kle på seg. Så kom hun ut påkledd, og da pratet vi om hvor deilig det hadde vært. Da var hun den samme gamle jenta med selvtillit. Skremmende. Hun hadde nok store problemer med å akseptere seg selv, og kan man ikke det, så er det vanskelig å kunne nyte seg selv, med eller uten andre. For meg var det en real nedtur i forhold til de forventningene som ble bygd opp.
Gjest Xavia Skrevet 15. september 2005 #24 Skrevet 15. september 2005 I andre tråder er det omvendt - ONS gir ikke noe bra sex. Her har alle plutselig bare hatt bra ONS? Yeah right.... Men det er kanskje litt pinlig å plumpe ut med det her... ← Jeg sa ikke at ONS ga bra sex. Men at jeg ikke nødvendigvis hadde noen VERSTE opplevelse å komme med. Jeg har faktisk hatt ons som var bra, sinnsykt bra. Så bra at det resulterte i at vi ble elskere (gud hvor teit er ikke det ordet) i ettertid. Men det regnes kanskje ikke som ONS da, siden det ble noe mer etter det?? Ja, ja...
tobo Skrevet 15. september 2005 #25 Skrevet 15. september 2005 Verste ONS Ble med en hjem. Han bodde i en fantastisk leilighet i Oslo sentrum. Eller dvs - den kunne vært fantastisk... Han gjorde ikke noe ut av den. Det var skittent og rotete over alt, og hele kåken var nedslitt. Han lå på en madrass på gulvet. Den sjekket jeg VELDIG nøye. Så nøye at han sa: Jada - den er ren, skiftet i dag". Satt stuen og pratet, jeg ble til slutt så provosert av dette som kunne vært så fint, og at han ikke brøy seg. Selv var jeg syk av lengsel etter egen leilighet. Han synes nok jeg var ganske tett i pappen, og jeg synes likedan om han. Men likevel skulle vi ha sex,liksom... Herregud - aldri mer. Sexen var til alt overmål kjempekjedelig. Da jeg våknet, tittet jeg meg om enda en gang. Med det resultat at jeg virkelig ble DRITSUR. Fy faen, er det mulig osv... Til slutt sa jeg at det eneste som var fint her er den kinesiske lampen. Den må du bare ta, svarte han med et smil. Det var på nippet at jeg gjorde det. Men et øyeblikk så jeg meg selv utenifra... Gående gjennom Frognerparken med en diger, grønn, kinesisk lampe i finklærne fra i går og med håret til alle kanter. Jeg takket nei. Og takket for meg. Og gikk. Min første og eneste ONS med en jeg overhode ikke kjenner fra før. På vei hjem fikk jeg latterkrampe, og vet ikke om det var noe vakrere syn. Skulle vel tatt den grønne lampen...
Gjest huffda Skrevet 15. september 2005 #26 Skrevet 15. september 2005 Etter en veeeldig sen natt paa byen saa skulle jeg sove over hos en kammerat - endte opp med aa sove i samme seng, men tenkte ikke noe serlig over det. stod opp klokka 6 (!) for aa dra paa jobben. Litt utpaa morgenen fikk jeg forferdelig urinveisinfeksjon (som jeg noen ganger faar etter sex), saa jeg ringte denne fyren, og joda, han kunne fortelle meg at vi hadde hatt sex i circak TO timer! Og jeg husker iiiiingenting! Det skremmer meg fortsatt naar jeg tenker paa det.....
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #27 Skrevet 15. september 2005 Min eneste ONS var med en kamerat. Vi hadde snakket om det lenge, og plutselig havnet vi i samme seng etter en fest. Han hadde gitt meg kjempeforhåpninger om at han var den superelskeren. Det ble misjonærstilling, fort gjort og ferdig. Han fikk sin utløsning med en gang, og trakk seg ut. Sa at dette var "skikkelig digg" og kledde på seg. Han likte visst ikke være naken.
Venus_venus Skrevet 15. september 2005 #28 Skrevet 15. september 2005 Ble sjekket opp av en 10 år yngre pilot en kveld på byen for ikke lenge siden. Han var høy, passe kraftig og veldig maskulin. Vi tilbragte kvelden sammen, danset, pratet etc. Alt virket helt normalt. Mannen var ganske frempå uten å være påtrengende. Kvelden endte opp på hotellrommet hans. Fyren var nok ikke spesielt sjenert for han kledde ganske fort av seg, og åpenbarte et utstyr som de fleste ville misunt han både i størrelse og farge. Så satt han naken i sengen og pratet som om det var det mest naturlige i verden. Hvor fester man blikket. Etter en stund ble det kyssing og kos. Plustelig endret mannen ham og ble en slave og ønsket at jeg skulle bruke han til mitt formål. Jeg har ingen erfaring i å holde slaver så det eneste jeg kom på var at han skulle spise potetgull fra magen sin og si veldig masse vær så snill, noe han gjorde mens jeg forsøkte å skjule latterkulene mine. Det hele var ganske avtennende så jeg ga opp hele greia og ruslet derfra på morgenkvisten. Kvalifiserer vel kanskje ike til ONS, men en pussig opplevelse var det.
Gjest Gunner Sunvalley Skrevet 15. september 2005 #29 Skrevet 15. september 2005 Min verste ONS skjedde for mange år siden. Jeg ble med ei dame hjem ut på natta da jeg og noen kompiser var på guttetur til London. Dama var helt vill og alt var supert, helt til hun dro frem noen analkuler som hun insisiterte på at hun ville at jeg skulle stikke opp i ræva på henne. Jeg gikk med på det og kjørte kulene opp i ræva på henne..hehe... dette tente henne noe utrolig og hun kom så det suste. I det hun skreik som høyest tok hun tak i tråden og røsket ut kulene... og sammen med kulene fulgte dem med masse dritt. Jeg ble helt satt ut og ropte noe ala "fy faen #¤%#"&"" og begynte å kle på meg. Da jeg snudde meg så jeg at hun lå og smurte inn dritten på magen og brystene. Jeg forholdt meg rolig resten av londonturen.
Gjest lurven Skrevet 15. september 2005 #30 Skrevet 15. september 2005 Men litt spennende var det vel likevel? ← nei mest vondt
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #31 Skrevet 15. september 2005 Min verste ONS skjedde for mange år siden. Jeg ble med ei dame hjem ut på natta da jeg og noen kompiser var på guttetur til London. Dama var helt vill og alt var supert, helt til hun dro frem noen analkuler som hun insisiterte på at hun ville at jeg skulle stikke opp i ræva på henne. Jeg gikk med på det og kjørte kulene opp i ræva på henne..hehe... dette tente henne noe utrolig og hun kom så det suste. I det hun skreik som høyest tok hun tak i tråden og røsket ut kulene... og sammen med kulene fulgte dem med masse dritt. Jeg ble helt satt ut og ropte noe ala "fy faen #¤%#"&"" og begynte å kle på meg. Da jeg snudde meg så jeg at hun lå og smurte inn dritten på magen og brystene. Jeg forholdt meg rolig resten av londonturen. ← Oida
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #32 Skrevet 15. september 2005 Min verste var faktisk den jeg trodde skulle bli den beste. Hun var kjempelekker. Så ut som en modell. Førte seg som en modell. Det virket som om hun hadde selvtillit til tusen. Jeg var rimelig nervøs. Vi råklina, og begynte å kle av oss. Plutselig ville hun ha av lyset. Og det skulle være helt mørkt. Jeg protesterte og sa at jeg mer enn gjerne ville se hennes fantastiske kropp. Det hjalp ikke. Jeg kunne se konturer i allefall, og det så veldig bra ut, så jeg lot det stå til. Det føltes bra i mørket også. Men... så ble jeg gjentatte ganger avbrutt. Jeg kunne ikke ta henne på rumpa og heller ikke på magen. Og bare misjonær. Jeg begynte å synes det ble litt pinlig nå. Jeg ordnet det i allefall til for henne, og klarte å mobilisere alle styrker til for det som skulle skje. Jeg trengte inn i henne. Eller, trengte.... det er vel helt feil uttrykk her. Jeg bare sklei rett inn uten noe motstand. Det var som å stikke'n i en bøtte. Jeg trodde rett og slett ikke det var mulig. Jeg måtte sjekke om jeg hadde bommet. Men... dessverre... og så skulle jeg ikke ta for hardt, men heller ikke for løst, og jeg måtte gjøre akkurat slik hun ville ha det. Hun rørte ikke en muskel. Så jeg konsentrerte meg om det jeg gjorde, men fikk ikke et eneste stønn. Da jeg endelig klarte å komme, løp hun rett inn på badet for å kle på seg. Så kom hun ut påkledd, og da pratet vi om hvor deilig det hadde vært. Da var hun den samme gamle jenta med selvtillit. Skremmende. Hun hadde nok store problemer med å akseptere seg selv, og kan man ikke det, så er det vanskelig å kunne nyte seg selv, med eller uten andre. For meg var det en real nedtur i forhold til de forventningene som ble bygd opp. ← Hm. Dette høres ut som ei som samboern min nevnte en gang vi snakket om dårlig sex vi hadde hatt før vi møtte hverandre. Han trodde nesten hun var død.. men dårlig selvtillit er ikke noe å le av, da (og ære være han for å ikke snakke stygt om jenter han har kjent)... Har ikke hatt noen one night stands som stiller i samme klasse som de det fortelles om her (hadde med en historie i en av de gamle trådene, dog...). Stort sett halvveis fornøyd med dem, selv om alkohol og lang tids ensomhet har vært bakgrunn for ihverdige og ikke altfor kravstore sjekkeforsøk... Noen pinlige øyeblikk i det det har gått opp for meg at andre selvsagt har fått med seg hvem jeg dro med meg hjem har det nok også vært.
Gjest Ikke innlogget Skrevet 15. september 2005 #33 Skrevet 15. september 2005 Min verste ONS skjedde for mange år siden. Jeg ble med ei dame hjem ut på natta da jeg og noen kompiser var på guttetur til London. Dama var helt vill og alt var supert, helt til hun dro frem noen analkuler som hun insisiterte på at hun ville at jeg skulle stikke opp i ræva på henne. Jeg gikk med på det og kjørte kulene opp i ræva på henne..hehe... dette tente henne noe utrolig og hun kom så det suste. I det hun skreik som høyest tok hun tak i tråden og røsket ut kulene... og sammen med kulene fulgte dem med masse dritt. Jeg ble helt satt ut og ropte noe ala "fy faen #¤%#"&"" og begynte å kle på meg. Da jeg snudde meg så jeg at hun lå og smurte inn dritten på magen og brystene. Jeg forholdt meg rolig resten av londonturen. ← ÆSJ! Husker min første ONS med en jente. Hadde hatt sex med flere jenter før den tid og vil si jeg har en viss peiling på hva som foregår og hvordan man skal gjøre ting best mulig.... Iaf denne jenta hadde vært med damer flere ganger og kunne visst det hun gjorde så jeg tenkte hvorfor ikke, om det noen gang kommer til det, så hvorfor ikke henne. Så skjedde jo det at vi havnet på vors en kveld og snakket mye sammen og endte opp hjemme hos henne i løpet av kvelden. Hadde gått å kåtet meg opp en god stund med tanke på den lekre damen og det jeg trodde skulle skje i løpet av kvelden. Vi kledde av oss og havnet i sengen, tok på hverandre og ble skikkelig hisset opp. Så kom vi jo til det punkt at vi begge to begynte å bli lysten på en orgasme, så vi la oss i 69 og skulle slikke hverandre. Men denne jenta, hun tror jeg ikke hadde peiling på hva hun gjorde. Har iaf liten tro på at hun hadde gjort dette så mange ganger som hun påsto hun hadde.... Tenkte iaf at jeg skulle gjøre meg ferdig med henne og slikket henne til en orgasme. Denne jenta reagerte så kraftig at hun tok til å suge så hardt hun bare kunne på klitten min. Noe som da resulterte i at jeg fikk skikkelig vondt. Takket høflig og gikk hjem. Klarte heller ikke å sitte noe spesielt mye dagen etter heller. Jommen sa jeg jente som visste hva hun gjorde...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #34 Skrevet 15. september 2005 En av de første ons jeg hadde var med en fyr rundt 30. Jeg var 18. Ble med han på hotellrommet og like etter at vi var ferdig kom to kompiser av han inn og satt seg ned i sofaen. Jeg lå kliss naken i sengen og tviholdt på dyna og casanovaen ved min side lurte på om ikke de to andre ville forsyne seg også Siden jeg mistet nattbussen da jeg ble med han på hotellet var avtalen at han skulle spandere taxi. Følte meg ikke spesielt lur når jeg etter å ha fått lirket på meg klærne, under fullt oppsyn, måtte spørre han om penger. Hørte rå latter langt ute i korridoren da jeg gikk. Hold dere unna Gunnar fra Drammen, nå 40,-minst :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #35 Skrevet 15. september 2005 Min verste var faktisk den jeg trodde skulle bli den beste. Hun var kjempelekker. Så ut som en modell. Førte seg som en modell. Det virket som om hun hadde selvtillit til tusen. Jeg var rimelig nervøs. Vi råklina, og begynte å kle av oss. Plutselig ville hun ha av lyset. Og det skulle være helt mørkt. Jeg protesterte og sa at jeg mer enn gjerne ville se hennes fantastiske kropp. Det hjalp ikke. Jeg kunne se konturer i allefall, og det så veldig bra ut, så jeg lot det stå til. Det føltes bra i mørket også. Men... så ble jeg gjentatte ganger avbrutt. Jeg kunne ikke ta henne på rumpa og heller ikke på magen. Og bare misjonær. Jeg begynte å synes det ble litt pinlig nå. Jeg ordnet det i allefall til for henne, og klarte å mobilisere alle styrker til for det som skulle skje. Jeg trengte inn i henne. Eller, trengte.... det er vel helt feil uttrykk her. Jeg bare sklei rett inn uten noe motstand. Det var som å stikke'n i en bøtte. Jeg trodde rett og slett ikke det var mulig. Jeg måtte sjekke om jeg hadde bommet. Men... dessverre... og så skulle jeg ikke ta for hardt, men heller ikke for løst, og jeg måtte gjøre akkurat slik hun ville ha det. Hun rørte ikke en muskel. Så jeg konsentrerte meg om det jeg gjorde, men fikk ikke et eneste stønn. Da jeg endelig klarte å komme, løp hun rett inn på badet for å kle på seg. Så kom hun ut påkledd, og da pratet vi om hvor deilig det hadde vært. Da var hun den samme gamle jenta med selvtillit. Skremmende. Hun hadde nok store problemer med å akseptere seg selv, og kan man ikke det, så er det vanskelig å kunne nyte seg selv, med eller uten andre. For meg var det en real nedtur i forhold til de forventningene som ble bygd opp. ← Jeg kan forstå at slikt blir en nedtur for deg - og andre menn som opplever slike jenter. Men til forsvar for disse jentene: jeg vet hvorfor de er slik (mange av dem..) Mange av dem ser lekre og flotte ut, og de kan kunsten å flørte, forføre og lede an...helt til det store øyeblikket kommer: sex. Dette er svært intimt for dem og plutselig svikter selvtilliten deres. De ble med deg- eller tok deg med hjem fordi mange av dem er ensomme og vil ha nærhet bare, eller de ser etter bekreftelse på at de er ok. Selv om de er pene, har de ikke nødvendigivs bra selvtillit for det, og noen jenter har utrolig stor tillit til hva dere menn og "drømmeprinser" er i stand til å gjøre for meg. De tror dere kan utrette mirakler go kan "redde" dem litt. Vær overbærende med dem, de vil bare kose...ikek nødvendigvis ha sex slik dere tror..de lokker for å få bekreftelse, oppmerksomhet og et øyeblikks omtanke(ikke sex). Livet er hardt for single, vakre og rålekre kvinner.
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #36 Skrevet 19. september 2005 Jeg kan ikke komme på noen som var spesiellt ille. En kan jo ikke forvente all ting av en mann men ikke kjenner seksuellt heller da. Det tar ofte litt tid å få det bra sammen seksuellt.
Gjest seroxata Skrevet 19. september 2005 #37 Skrevet 19. september 2005 hehe, det er godt jeg ikke er alene om å ha dårlige erfaringer her..
Gjest mnj Skrevet 20. september 2005 #38 Skrevet 20. september 2005 Mitt verste ONS komer jeg aldrig til og glemme. Jeg traff den lekre mannen på byen,det endte med at vi rotet sammen og jeg ble med han hjem. Vi snakket godt sammen og han virket kjempe grei. Da vi kom hjem til han så satte vi oss ned og sprettet en flaske vin. Wow tenkte jeg med meg selv,dette er litt av en kar. Da begynte vi og rote og til slutt endte vi på soverommet hans. Her merket jeg at dette var en som kunne sakene sine. Han spurte om jeg hadde lyst og bli bindt fast,hvorfor ikke tenkte jeg og lot han få lov til det. Han klarte og stimulere meg til orgasme mange ganger,det var kjempe deiligt. Det var helt sinnsykt deiligt,han løsnet meg etter en god stund,da sa jeg at nå er det min tur og tilfredstille deg,da det var rett før han kom lurte han på om vi kunne legge oss i 69,ja hvorfor ikke tenkte jeg.. Der han låg med rompa mot fjeset mitt,plutselig slepper han den fisen og ikke nok med det der kom jo bløtt med avføring o.. Der lå jeg dekket med EKKEL avføring. Jeg klarte og vri meg bort fra han,og sprang rett i dusjen. Det føltes som om jeg stod der i flere timer.. Han banket på døren og kom forsiktigt inn,han unnskyldte seg så mye,det var ikke meningen dette her sa han.. Mens han smilte litt.. Jeg var så forbanna hadde lyst og kjefte han huden full,men jeg kledde på meg og dro hjem.. Har aldrig sett denne mannen etter dette.. Er litt glad for det,hadde ikke helt vist hvordan jeg skulle oppført meg hvis jeg såg han igjenn...
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #39 Skrevet 21. september 2005 Mitt verste ONS komer jeg aldrig til og glemme. Jeg traff den lekre mannen på byen,det endte med at vi rotet sammen og jeg ble med han hjem. Vi snakket godt sammen og han virket kjempe grei. Da vi kom hjem til han så satte vi oss ned og sprettet en flaske vin. Wow tenkte jeg med meg selv,dette er litt av en kar. Da begynte vi og rote og til slutt endte vi på soverommet hans. Her merket jeg at dette var en som kunne sakene sine. Han spurte om jeg hadde lyst og bli bindt fast,hvorfor ikke tenkte jeg og lot han få lov til det. Han klarte og stimulere meg til orgasme mange ganger,det var kjempe deiligt. Det var helt sinnsykt deiligt,han løsnet meg etter en god stund,da sa jeg at nå er det min tur og tilfredstille deg,da det var rett før han kom lurte han på om vi kunne legge oss i 69,ja hvorfor ikke tenkte jeg.. Der han låg med rompa mot fjeset mitt,plutselig slepper han den fisen og ikke nok med det der kom jo bløtt med avføring o.. Der lå jeg dekket med EKKEL avføring. Jeg klarte og vri meg bort fra han,og sprang rett i dusjen. Det føltes som om jeg stod der i flere timer.. Han banket på døren og kom forsiktigt inn,han unnskyldte seg så mye,det var ikke meningen dette her sa han.. Mens han smilte litt.. Jeg var så forbanna hadde lyst og kjefte han huden full,men jeg kledde på meg og dro hjem.. Har aldrig sett denne mannen etter dette.. Er litt glad for det,hadde ikke helt vist hvordan jeg skulle oppført meg hvis jeg såg han igjenn... ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå