Gjest Mito24 Skrevet 14. september 2005 #1 Skrevet 14. september 2005 (endret) Fortell om ditt. Mitt fant sted i et sør-europeisk land for noen år siden. Jeg og noen kamerater ferierte der og en kveld (eller rettere sagt hver kveld) var vi ute på vift. Billige drinker og svak karakter førte til en usedvanlig bedugget Mito, og når utestedet vi befant oss på stengte, hadde jeg stiftet bekjentskap med et lokalt medlem av det motsatte kjønn. Jeg kan bare anta at vi fant tonen, ettersom det ble fort klart av et samleie kom til å finne sted hjemme hos henne. Etter en taxitur jeg ærlig talt ikke husker i det hele tatt, kom vi fram. Jeg droppet alle romantiske klisjeèr og gikk rett på sak. Klærne ble vrengt av og et kondom ble tredd på mitt halvslappe lem. Akkurat idè vi skulle initiere vår elskov, ble jeg imidlertid halveis angrepet av et lite dyr. Min nye venninne var nemlig i besittelse av en liten, men særdeles hissig hund. Den gneldret verre enn en AUF-leder mens den hoppet opp og ned, og jeg ble både stresset og litt redd. Heldigvis ble den kjapt ekspedert ut på gangen på en ikke spesielt kjærlig måte av eieren. Da skulle det pules! Nå hadde jeg en ereksjon jeg virkelig kunne skrive hjem om (ikke bokstavelig talt, det hadde tatt seg, haha) og jeg var fast bestemt på å feie over denne ukjente kvinnen så hun aldri kom til å glemme det. Nå har det seg slik at orgasme ikke alltid er lett å oppnå i beruset tilstand, og det blir enda vanskeligere når man er døddrukken. Så, for å gjøre en laaang historie kort, etter et tresifret antall støt gadd jeg ikke mer og la meg til å sove ved siden av henne. Om hun oppnådde orgasme vet jeg ikke, men det skulle sannelig overraske meg. Når jeg våket opp, var klokken syv om morgenen og jeg hadde en fylleangst jeg ikke engang ville unnet Adolf Hitler. Jeg klarte såvidt å resonnere meg fram til hva som hadde skjedd, og konkluderte med at jeg umiddelbart måtte rømme åstedet, mens kvinnemennesket fremdeles sov. Jeg kom meg ut og praiet en taxi, hvorpå det dukket opp en ny problemstilling; jeg hadde på ingen måte et begrep om hvor jeg befant meg. Det endte opp med at jeg kjørte rundt i to timer (inkludert spypauser) inntil jeg kjente meg igjen og fant hotellet mitt. På hotelletrommet ble jeg fortalt at jeg hadde forsvunnet kvelden før med en dame som visstnok var (godt) over førti, noe jeg er temmelig sikker på stemmer, tatt i betraktning vaginaelastisitet og det lille av utseendet hennes jeg fikk med meg før jeg rømte. Endret 14. september 2005 av Mito24
^me^ Skrevet 14. september 2005 #3 Skrevet 14. september 2005 dette har vert oppe noen ganger før: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=118066&hl= http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=90913&hl=
Gjest Martin Skrevet 14. september 2005 #4 Skrevet 14. september 2005 Kanskje ikke akkurat verste, men rimelig bånn i bøtta: En gang for mange år siden klarte å sjekke opp ei berte på et diskotek - som til alt overmål var finsk. Etter mye styr for å få'a hjem, viste det seg at hun var HYSTERISK mot å bli gravid. Jeg hadde mange pakker med kondomer i min ungkarsleilighet. Hun mente det ikke holdt med en - måtte ha to på pikken før det kunne bli noe! Og selv da ombestemte hun seg. Dvs, fikk to jukk før hun igjen ble hysterisk! Haha! Men ble i alle fall en ripe til på sengkanten... Dog: Hun gjorde fin innsats ellers med munn/hånd, så ble ikke så ille. En annen gang fikk jeg med hjem ei som var god og rund, for å si det slik - og da knulla vi oss tvers gjennom senga utpå natta! Hele greia knakk sammen. Og naboen under - som jobba på samme bedrift som meg, sørget for at alle ansatte visste om det mandagen etter... Har også hatt med hjem 3-4 luremus, og det er jo grusomt irriterende. Og atter andre jeg ikke har hatt peiling på hva het. dagen etter Ja, ja.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #5 Skrevet 14. september 2005 Har en opplevelse jeg ikke glemmer. Hadde med en dame hjem, og etter mye klining og roting havnet vi i senga uten klær - nå skulle det pules. Problemet var at den ville ikke inn - om jeg var for stor, hun for liten eller vi begge var for fulle skal være usagt. Uansett jobbet jeg iherdig med saken - her skulle det smøres og fuktes, for inn skulle den uansett om vi så begynte å grine begge to... Så det hele kulminerte med at hun fikk mensen(sikkert utløst av gjentatte penetreringsforsøk) Fillern........
Gjest sexysadie Skrevet 14. september 2005 #6 Skrevet 14. september 2005 Mine verste ONS innebærer alltid for mye alkohol og en fyr som ikke får til en dritt.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #7 Skrevet 14. september 2005 (endret) Redigert på grunn av personangrep. Liv - mod. Endret 26. september 2005 av liv
Gjest Mito24 Skrevet 14. september 2005 #8 Skrevet 14. september 2005 Kom igjen jenter, ikke vær så kjipe. Jeg vet godt at dere har hatt massevis av tilfeldig sex, alle som en.
Gjest GreenSky Skrevet 14. september 2005 #9 Skrevet 14. september 2005 Kom igjen jenter, ikke vær så kjipe. Jeg vet godt at dere har hatt massevis av tilfeldig sex, alle som en. ← Har ikke hatt ons, det nærmeste er vennesex. Som forøvrig ikke var dårlig. Dårigste sexen jeg har hatt har vært middels, og det er det vel ikke noen vits i å skrive om.
Gjest Jente 31 Skrevet 14. september 2005 #10 Skrevet 14. september 2005 Nå har ikke jeg hatt one-night-stands, men en gang hadde jeg sex og det var fryktelig. Da var jeg 24 år og etter det bestemte jeg meg for å holde meg langt unna de grisete guttene. Nå holder jeg meg til mer spennende ting som håndarbeide og korsang i den lokale kirken.
Gjest lurven Skrevet 14. september 2005 #11 Skrevet 14. september 2005 en gang hadde jeg ons med en jenta som hadde veldig skarpe tenner, hun beit mer enn hun sugde
Gjest GreenSky Skrevet 14. september 2005 #12 Skrevet 14. september 2005 en gang hadde jeg ons med en jenta som hadde veldig skarpe tenner, hun beit mer enn hun sugde ← Men litt spennende var det vel likevel?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. september 2005 #13 Skrevet 14. september 2005 (endret) Nå har ikke jeg hatt one-night-stands, men en gang hadde jeg sex og det var fryktelig. Da var jeg 24 år og etter det bestemte jeg meg for å holde meg langt unna de grisete guttene. Nå holder jeg meg til mer spennende ting som håndarbeide og korsang i den lokale kirken. ← Endret 14. september 2005 av *MissA*
jordbæret Skrevet 14. september 2005 #14 Skrevet 14. september 2005 Etter for mye tequila i russetiden hadde jeg verdens dårligste sex med en av bestekameratene mine. Det var bare helt feil og jævlig, og ingen husket hva som hadde skjedd for dagen etterpå.. vennskapet sprakk litt av det.. synd, syns jeg..han er ufattelig kjekk :S
Gjest seroxata Skrevet 14. september 2005 #15 Skrevet 14. september 2005 Tror jeg har lagt ut om min herlige ons her før, men pyttsann... kort fortalt: en bekjent av min fetter fikk meg med hjem en kveld, begge to rimelig bedugga. Inntrykket dalte vel ganske fort da han kjøpte seg en diiiger kebab med masse hvitløk, og slafsa på den på vei hjem. kebabsaus nedover haka er ikke særlig opphissende akkurat. Men, jeg tenkte som så, det kunne da ikke bli verre.. joda! Det kan egentlig ikke beskrives helt og holdent, men.. ialleall. så ligger jeg der og suger på han, da han plutselig fiser meg i trynet Og det stinker... noe så gørrjævlig at jeg faktisk brakk meg... Jeg ble totalt satt ut! og så skal han kysse meg, med den verste kebabånden verden har sett!! Og ikke nok med det, heeey, la oss ha litt musikk til arbeidet! full gnu med noe slags opera, og så sovnet han slengende over meg. Det ble liksom med det. og det skremte gørra ut av meg, så etter det har jeg aldri hatt noe ons igjen, og jeg tviler på det vil skje igjen..
Gjest Mito24 Skrevet 14. september 2005 #16 Skrevet 14. september 2005 Hahaha, den var faktisk temmelig ille
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #17 Skrevet 14. september 2005 Har aldri hatt ons, jeg. Og etter å ha lest her er jeg like glad.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. september 2005 #18 Skrevet 14. september 2005 Hahaha.. Stakkars deg Seroxata.. Skjønner at du ble skremt
Gjest Milah Skrevet 15. september 2005 #19 Skrevet 15. september 2005 (endret) Så det hele kulminerte med at hun fikk mensen(sikkert utløst av gjentatte penetreringsforsøk) ← Ja, det er jo videne kjent at mensen er ett resultat av penetrering. Det med eggløsning og de greiene der, er bare noe tull.. Endret 15. september 2005 av Milah
Gjest Xavia Skrevet 15. september 2005 #20 Skrevet 15. september 2005 Kom igjen jenter, ikke vær så kjipe. Jeg vet godt at dere har hatt massevis av tilfeldig sex, alle som en. ← Kanskje ikke alle har hatt kjipe opplevelser i forhold til ons da vettu!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå