AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Jeg tenker litt på dagens samfunn. Det kvinnene i hovedsak stemmer på partier som svikter det norske folk og heller fokusere på feminisme og egoisme. Er det et feminint trekk å være en sviker? Anonymkode: 0e5e6...079
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Jeg ville sagt at det er et typisk maskulint trekk å velge bort det som hjelper fellesskapet til fordel for egoisme.... Er dette en rasisme tråd? Kvinner elsker utlendinger, men de tar over norge! Alle damene og jobbene går til dem! 😄 Ikke veit jeg, du får utdype. Anonymkode: 42397...d0e 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville sagt at det er et typisk maskulint trekk å velge bort det som hjelper fellesskapet til fordel for egoisme.... Er dette en rasisme tråd? Kvinner elsker utlendinger, men de tar over norge! Alle damene og jobbene går til dem! 😄 Ikke veit jeg, du får utdype. Anonymkode: 42397...d0e Jeg vil ikke si at dagens politikk hjelper fellesskapet. Det er ikke all økonomisk overføring som er positivt, for det er så mye som går til tull og fører til at folk velger bort jobb. Uansett er det ikke det jeg skriver om. Jeg forstår for øvrig ikke hva som er umoralsk med å ønske å beskytte det norske folk. Multikultur fører til hat, mord, terrorisme, borgerkrig og det som verre er, i alle land det forekommer i. Det samme skjer i Norge. At kvinner stemmer for multikultur, feminisme og alt det der. Tyder på at det har lav moral. Anonymkode: 0e5e6...079
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke si at dagens politikk hjelper fellesskapet. Det er ikke all økonomisk overføring som er positivt, for det er så mye som går til tull og fører til at folk velger bort jobb. Uansett er det ikke det jeg skriver om. Jeg forstår for øvrig ikke hva som er umoralsk med å ønske å beskytte det norske folk. Multikultur fører til hat, mord, terrorisme, borgerkrig og det som verre er, i alle land det forekommer i. Det samme skjer i Norge. At kvinner stemmer for multikultur, feminisme og alt det der. Tyder på at det har lav moral. Anonymkode: 0e5e6...079 Må være slitsomt å leve i en så paranoid verden Det unner jeg (nesten) ingen. Anonymkode: 42397...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må være slitsomt å leve i en så paranoid verden Det unner jeg (nesten) ingen. Anonymkode: 42397...d0e Er historien paranoid? Tror du virkelig at menneskets natur har forandret seg? Nei, det har den ikke. Den er som den er og den vil alltid være det. Den som ikke forstår det, lever i en fantasiverden. Feminisme i Norge, er at staten hjelper kvinner kontinuerlig, uansett om de statistisk sett har det dårligere eller ikke. I så stor grad, at horder av menn, går gjennom livet, som sosiale utskudd. Det er ondskap. Umoral. Svik. Anonymkode: 0e5e6...079
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er historien paranoid? Tror du virkelig at menneskets natur har forandret seg? Nei, det har den ikke. Den er som den er og den vil alltid være det. Den som ikke forstår det, lever i en fantasiverden. Feminisme i Norge, er at staten hjelper kvinner kontinuerlig, uansett om de statistisk sett har det dårligere eller ikke. I så stor grad, at horder av menn, går gjennom livet, som sosiale utskudd. Det er ondskap. Umoral. Svik. Anonymkode: 0e5e6...079 Hvis du lever et liv som sosialt utskudd så er det hjelp å få. Slutt å skylde på feminisme og multikultur for eventuelle personlige problemer. Anonymkode: dfdd8...b97 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #8 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er historien paranoid? Tror du virkelig at menneskets natur har forandret seg? Nei, det har den ikke. Den er som den er og den vil alltid være det. Den som ikke forstår det, lever i en fantasiverden. Feminisme i Norge, er at staten hjelper kvinner kontinuerlig, uansett om de statistisk sett har det dårligere eller ikke. I så stor grad, at horder av menn, går gjennom livet, som sosiale utskudd. Det er ondskap. Umoral. Svik. Anonymkode: 0e5e6...079 Du er en av de mennene som er et sosialt utskudd? Dette er en incel tråd da, ikke en tråd om politikk? Kanskje det er du som har et uvirkelig bilde av verden. Anonymkode: 42397...d0e 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #9 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du lever et liv som sosialt utskudd så er det hjelp å få. Slutt å skylde på feminisme og multikultur for eventuelle personlige problemer. Anonymkode: dfdd8...b97 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er en av de mennene som er et sosialt utskudd? Dette er en incel tråd da, ikke en tråd om politikk? Kanskje det er du som har et uvirkelig bilde av verden. Anonymkode: 42397...d0e Her ser vi igjen den umoralen jeg skriver om. Anonymkode: 0e5e6...079
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #10 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her ser vi igjen den umoralen jeg skriver om. Anonymkode: 0e5e6...079 Dette blir for dumt Anonymkode: 42397...d0e 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #11 Skrevet 6. juli 2021 Og daaa var vi i gang igjen 🙄😂😂😂 Anonymkode: 0f654...4cb 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #12 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her ser vi igjen den umoralen jeg skriver om. Anonymkode: 0e5e6...079 Umoral å si at det finnes hjelp hvis du sliter? Anonymkode: dfdd8...b97 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #13 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Umoral å si at det finnes hjelp hvis du sliter? Anonymkode: dfdd8...b97 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette blir for dumt Anonymkode: 42397...d0e Det er ikke godhet dere prøver dere på. Det er å gjøre narr. Anonymkode: 0e5e6...079
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #14 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er historien paranoid? Tror du virkelig at menneskets natur har forandret seg? Nei, det har den ikke. Den er som den er og den vil alltid være det. Den som ikke forstår det, lever i en fantasiverden. Feminisme i Norge, er at staten hjelper kvinner kontinuerlig, uansett om de statistisk sett har det dårligere eller ikke. I så stor grad, at horder av menn, går gjennom livet, som sosiale utskudd. Det er ondskap. Umoral. Svik. Anonymkode: 0e5e6...079 Nordmenn hadde jo ikke eksistert i dag hvis man ikke hadde vært "paranoid", hehe. Er jo som å si at en mor som er opptatt av babyen sin er paranoid, eller noe. "slapp nå av, babyen tåler noen timer uten mat, bare la babyen skrike, la oss kose vors litt her, drikk litt alkohol her og nyyyt, ikke hør på de paranoide folka". Anonymkode: 54b8c...5bc
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #15 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke godhet dere prøver dere på. Det er å gjøre narr. Anonymkode: 0e5e6...079 Du siterer jo to forskjellige folk, men ja, jeg holder narr nå. Du er jo ikke saklig så det blir jo ingen diskusjon. Anonymkode: 42397...d0e 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #16 Skrevet 6. juli 2021 Et svik om dagen gjør godt for en kvinnes sjel. Anonymkode: 87307...743
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #17 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du siterer jo to forskjellige folk, men ja, jeg holder narr nå. Du er jo ikke saklig så det blir jo ingen diskusjon. Anonymkode: 42397...d0e Saklig? Jeg referer til hvordan ting faktisk er. Kvinner har stemt på en slikt måte og utført en politikk, som faktisk har ført til at en høyere andel av den norske mannlige befolkningen faller utenfor samfunnet. Særlig mtp skolesektoren. De har stemt på økt multikultur. Som i alle samfunn det forekommer i, fører til hat, vold, terrorisme, mord, borgerkrig og det som verre er. Det er ingen unntak. Dette tyder på lav moral og svik mot alt som er godt. Anonymkode: 0e5e6...079
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #18 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke godhet dere prøver dere på. Det er å gjøre narr. Anonymkode: 0e5e6...079 Du gjør det ikke lett å ta deg på alvor når du starter med en overskrift som er helt ute. Tror du ikke om menneskenaturen som du sier aldri forandres var slik at kvinner var mer svikefulle enn menn så hadde vært andre som hadde forsket på det og skrevet om det. Tror du de ikke tørr. Til moteksempel: hvem blir når partner blir syk, hvem svikter ikke sitt barn, hvem tar seg tradisjonelt sv de gamle ig har omsorgsyrker ? om du har det kjipt er jeg lei for det.Men om det er relevant så blir trådens budskap veldig rotete Anonymkode: 0f654...4cb 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #19 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du gjør det ikke lett å ta deg på alvor når du starter med en overskrift som er helt ute. Tror du ikke om menneskenaturen som du sier aldri forandres var slik at kvinner var mer svikefulle enn menn så hadde vært andre som hadde forsket på det og skrevet om det. Tror du de ikke tørr. Til moteksempel: hvem blir når partner blir syk, hvem svikter ikke sitt barn, hvem tar seg tradisjonelt sv de gamle ig har omsorgsyrker ? om du har det kjipt er jeg lei for det.Men om det er relevant så blir trådens budskap veldig rotete Anonymkode: 0f654...4cb Det står vel i bibelen og det er jo en grunn til at kvinner ikke har fått hatt så mye å si gjennom historien. Fordi det gjerne fører med seg mye dumt. Anonymkode: 0e5e6...079
Gjest SomeDude32 Skrevet 6. juli 2021 #20 Skrevet 6. juli 2021 Fortell det til enhver person som har utført statskupp eller myrdet en leder. De har for det meste vært menn, så det er nok litt mer komplisert enn å trekke inn maskulinitet/feminitet Når det er sagt er jeg ikke uenig i at kvinner flest stemmer en viss retning. Om det er destruktivt eller ikke gjenstår å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå