AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Mitt største ønske er å på en eller annen måte jobbe med å hjelpe mennesker som får en ny sjanse i livet, til å faktisk klare seg. Tenker spesifikt på fordigsonede straffedømte eller tidligere rusmisbrukere. Hvilken studieretning bør jeg peile meg mot, og hvor bør jeg forsøke å søke relevant erfaring? Og ikke minst, hvor kan jeg da søke jobb til slutt? Anonymkode: 47b12...a81 2
Nytteni Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mitt største ønske er å på en eller annen måte jobbe med å hjelpe mennesker som får en ny sjanse i livet, til å faktisk klare seg. Tenker spesifikt på fordigsonede straffedømte eller tidligere rusmisbrukere. Hvilken studieretning bør jeg peile meg mot, og hvor bør jeg forsøke å søke relevant erfaring? Og ikke minst, hvor kan jeg da søke jobb til slutt? Anonymkode: 47b12...a81 hvis du virkelig bryr deg, så kan du jo bare gå på nav og få penger og bare være der for andre som en normal venn istedet, det er det som virkelig hjelper og som folk liker
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 For en fin drøm! Kanskje kan sosionom/vernepleier/sykepleier være en vei å gå? Med videreutdanning i rusomsorg eller noe sånn? Anonymkode: f0dc3...c9e 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/eebf5e9f-b5f6-4a7e-8788-0bb6e83581a4 denne stillingen krever min 3 årig sosialfaglig. sosionom/sosialt arbeid er vel en grei utdannning. dersom du ønsker noe annet gir denne også muligheter i mange ulike arbeider som eks I nav eller andre kommunale tjenester. Anonymkode: ee7d9...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/c65cadb7-3175-4137-92b7-cf139803099a denne er også slik type jobb. der er det også samme krav. 3årig sosial +1 år videreutdanning i rus/psykisk helse. Anonymkode: ee7d9...1cb
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Som nevnt over. Sosionom, sykepleier eller vernepleier + videreutdanning i psykiatri/rus. Anonymkode: cf03a...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå